1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    WAT dat is zo fucking kut ding :mad: :mad: |:- |:-

    waarom dit is waarom ik heb een nikkei 256 mb.
    heb hem zo 5/6 maanden.niet langer. en hij is nu al stuk :mad: .
    schijf error geeft dat ding aan is der iets ana te doen? :confused:

    maar wil graag nu de i pod mini halen.

    of iemand moet me overtuigen voor een bertere mp3 die 200 over er onder kost.
     
  2. Ik wil zo'n medion MP3 speler kopen bij de kruidvat, 20GB (veel te veel) voor 180 euro ofzo, tenminste dat is wat ik uit betrouwbare bronnen heb gehoord.. Dat vod wat ik nu heb is zo klote, hij kan alleen aan als de batterij er half uitligt, als ik hem goed dichtdoe werkt ie niet meer.
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Euhm...je mist het punt een beetje...het was wat overdreven omdat hij het na de wasbeurt nog deed...was een tikkie sarcastisch zegmaar. Had je trouwens gigantische haast met typen ofzo?? :9 .

    Anyways, ik heb ook een nieuwe...zat in mn nieuwe telefoon. Maar die van mij doet het nog steeds prima. Voor 20 euro vind ik het een prima ding, hijs kaal, maar de prijs ook *). Tis maar wat je er mee wilt doen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zou er niet aan beginnen dan, zeker niet als je 20 Gb al veel te veel vind. Medion is wel een aardig merkje voor een pc, maar mp3 spelers kunnen ze niet maken. Tenminste, geen goede. Ga dan eerder voor een iPod mini(is een animocheck op inkoopacties.net van de 4GB versie van, en dan voor 100 euro) oid, zodat je voor een zeer mooie prijs toch een mooie en degelijke mp3 speler hebt. Je bent dan iig niet origineel bezig aangezien iedereen zo'n ding al heeft, maar ik weet ook niet of je daar waarde aan hecht.

    EDIT: Ik zie overigens nu dat er nog wel wat gekloot is met die inkopactie, moet je ff kijken of je het nog wel wilt.(ik weet niet of je het uberhaubt wel wilt, een iPod Mini) Een dude heeft er 300 besteld :+
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  5. Ja ik vind die Ipod ook erg mooi inderdaad. Misschien haal ik wel zo'n mini, zijn 200 euro ofzo toch. En nee maakt mij echt niet uit hoeveel mensen hem al hebben, zo lang ie vooral maar lang mee gaat en een lange batterij/accu duur heeft :).
     
  6. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor steeds vaker negatieve dingen over ipod
    over batterijen die niet echt oke zijn
    over dat geluid niet zo heel goed is

    ik heb nieuwe mp3 speler nodig
    budget is max 150 euro, liefst minder
    ik heb der alleen eg niet veel verstand van en ik zie der echt zoveel overal enzo
    kan iemand me misschien iets meer bepaalde richting op sturen of helpen in
    deze onoverzichtelijke wereld :)
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 4 gig iPod Mini, nu ongeveer een halfjaar, en ik wil niks anders meer _O_
    het is een sexy ding, met prima geluid, zonder krakende bass of iets dergelijks. Batterijen zijn ook top, laad em elke nacht op (terwijl ie speelt, dan sloopt je de batterij niet zo snel)

    Enige minpunt is, dat ie op dit moment ongeveer 20 Mb minder geheugen is.. waarschijnlijk komt dat doordat ik em nooit leeghaal, en dat veel nummers her en der in playlists staan..

    áls ik ooit een nieuwe ga kopen (waar ik wel overna aan het denken ben) dan koop ik een grotere, en dan het liefst een Creative ZEN, of een iRiver ihp 120 beide 20 gig, met goede functies, na verhalen van mensen..
     
  8. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ervaring met de iPod mini, zoals je een post boven jou kan lezen ;)

    Maar ik ben er erg tevreden over, de software (iTunes) is wel brak op de Computer (iMac heb ik niet) maar, het overzetten gaat redelijk snel. Wat wel handig is, dat scheelt een hoop tijd, is een usb 2.0 aansluiting. die heb ik niet en dat merk je wel, dat het wat langer duurt..

    die Samsung is btw wel een sexy ding :cool: het is dat ik een iPod heb, en dat ik veel meer gig wil bij me volgende Mp3 speler, anders had ik cker voor die gekozen _O_
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  10. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    oke danke.
    nu weet ik eindelij kbeetje meer over itunes niet veel mee rmaar toch wat.

    maar nu wil ik wat info of ervaringen over die andere 2. de iriver en die samsung.
     
  11. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    best lastig kiezen enzo man :9
    zitten alleen allemaal boven mijn budget :mad:
    das wel minder
    eg goedkoper zullen ze niet worden volgens mij
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor het dubbele aan geld heb je 10x zoveel opslag ruimte als je een iPod 40gig neemt. Something to think about?
     
  13. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah is wel leuk als je 40 gig heb
    maar je luistert toch niet naar al die nummers meestal :)
    dus of het nou echt zoveel nuttiger is

    http://www.mp3man.nl/product/17420
    deze is ook wel mooi
    Samsung YP-T7Z 1024 MB
    heeft alleen maar 1 gig ruimte
    heb zelf liever 5 ofzo
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2005
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    jha, als je er overna denkt, ik heb es zitten kijken, en ik luister maar 200 nummers op me iPod.. de rest NOOIT.. ik ga em denk ik ff leeghalen, behalve de nummers die ik nog luister.. scheelt een hoop gezeik met dingen erop zetten, dat ik eerst weer andere nummers er af moet halen... :p
     
  15. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn die dingen zo acherlijk duur eigenlijk :)
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel meevallen.. de verhoudingen liggen scheef.. je betaalt ongeveer 100 Euro voor een goede MP3 speler, met ongeveer 128 of 256 Mb, en voor ongeveer 100 á 200 euro meer, heb je ongeveer 20x meer ruimte..
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Heb de Creative Muvo n200 black, vind hem erg goed, gebruiksvriendelijk en goed geluid, en goede radiozzender otvangst. 512 MB.
    Lekker klein en had hem voor €80 , aanbieding *)

    Vind bv, 20 GB veel te veel, ik krijg 512mb al amper vol.
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja het is wel heel veel. Iets van 600 CD's. Ik heb ook best wel veel muziek op mijn computer staan.
     
  20. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    als je veel download en veel cd's heb die je er op kan zetten. dan is die van 20 gb idiaal.

    maar ik ga toch 95% zeker de iPod mini halen van 4Gb miss dat ik hem bij de apple site dan doe ik me naam en achternaam en me geboorte datum erin graferen. 8)
    maarja.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina