1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    kopen jullie via internet of in winkel ?
    winkel is veel duurder vaak namelijk :confused:
    maar als die stuk is ofzo is winkel denk wel handiger of nie?

2. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar mijn weten toch altijd je product opsturen naar de producent.. maar via de winkel is dat inderdaad een stuk handiger. En naar mijn weten scheelt het niet zo enorm veel qua prijs in vergelijking met internet.

Ligt er natuurlijk ook maar net aan wat je wilt kopen.. :)

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Daar wil ik nog bij toevoegen dat ze spelers die ik zoek (zocht, heb mijn ibead 100 en mijn gmini 400 beide via gekocht) hier nooit te koop hebben. Komt nog bij dat het soms wel degelijk wat scheelt. Wilde mijn speakerset bestellen bij een shop hier in de buurt, maar die vroegen meer dan €50 extra dan bij de internetshop :) Voor apparatuur ga ik altijd webshoppen :)

4. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    nou de H10 van Iriver
    op internet 200 euro
    in de winkels is die 270 euro
    dat scheelt toch eg wel veel

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijne besteld op Mp3man.nl, daar was ie (Creative Zen Touch) iets van 220e. In de winkel heb ik m veel duurder gezien.

6. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook een Creative Zen Micro daar bestellen maar hij is daar uitverkocht daar is ie maar 179 euro en in de winkels 200 euro is wel jammer nu moet ik 20 euro meer gaan uitgeven maja.

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ipod 20 gig heb ik, duidelijk de beste mp3 speler, alleen tegenvallende gebruiksduur, ongeveer 9 uurtjes maar...

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Duidelijk niet de beste speler. Je krijgt voor veel geld een speler met weinig functies (maar wel het "heilige" logo). Als je het over de kwaliteit van geluid gaat hebben kan je beter een Iriver kopen. Ga je voor veel functies (kleurenscherm, foto's, videos, radio etc.) kan je voor minder geld betere spelers krijgen. Ipod ownt al lang niet meer zo hard als dat ze gedaan hebben :)

9. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt helemaal
    als je beetje achtergrond informatie opzoekt op internet
    kom je daar ook achter

probleem is dat veel mensen alleen met de Ipod Hype mee gaan :)

die ipod van 4 gig is 200 euro
    voor dat geld kan je een veel betere kopen die 1 gig meer heb
    mooier design heeft
    beter geluid heeft
    en ook nog foto's ondersteunt
    en langere levensduur van batterij :)

nou dan weet ik wel wat ik doe hoor :)

ik heb trouwens zelf Iriver H10 besteld

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  10. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je een goede playlist krijgen
    in windows verkenner zie ik:
    artiest - titel nummer

ook in winamp zie ik dat
    alleen soms is een hoofdletter daar een kleine letter

als ik die playlist open in windows media player (waarmee je muziek op Iriver H10 zet)
    zie ik heel vaak de artiest niet meer staan in de lijst

Dus op mijn Mp3 speler is playlist beetje een zooitje
    en zie ik dus nu als ik liedje afspeel vaak onbekende artiest
    en dan als titel van liedje staan bv : Rammstein - Sonne
    dus ook de artiest :confused:

hoe kan ik dit beetje op orde krijgen :)

Edit: Al opgelost :)

Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  11. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Olympus Mrobe Mr 100i heb ik zelf, maar er zijn ernstige nadelen:

1. Maximale geluidssterkte is onvoldoende voor op de fiets of dergelijk, gewoon veels te zacht.
    2. Bijgeleverd wordt grúwelijke KUT software. "M-Trip" mag het heten. WAT een vréselijk omslachtig programma. Idioten, kunnen ze niet gewoon kijken naar wat men wenst, en dus gewoon een programma maken waarmee je simpel veel nummers op je mp3 speler kunt zetten?

Pluspunten zijn er zeker:

1. De blits maken met zwarte glasplaat en rode verlichting, geen knoppen alleen vingergevoelig(pennen en elk ander materiaal reageert 'ie niet op)
    2. Makkelijk muziek scrollen en afspelen etc.
    3. Bijgeleverde oordoppen zijn uitstekend, alleen waren die van mij vreemd genoeg na 1,5 maand al kapot :mad:

12. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

iAUDIO X5 <-- need I say more O-)

13. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige vraag heb ik zelf al opgelost

heb iemand hier verstand van de Iriver H10?
    want ik snap ff paar dingen niet...

14. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je je afbeeldingen als achtergrond kan gebruiken ofzo?

15. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    er kunnen fotos op dus ik denk dat je die dan ook als agtergrond kan zette..

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Schijnt idd erg goed te zijn maar vind het persoonlijk stront lelijk :eek:

17. Victor

Victor Guest

Oke, ik trap deze thread maar weer eens omhoog met een paar vragen, aangezien ik nog maar net in deze marge zit en pas sinds kort oog heb op een MP3.

Wat vragen, waar ik graag antwoord op zou willen:
    - Ik wil maximaal 150-160 euro uitgeven, welke is de beste keus?

- Ik heb dus al een iPod shuffle op het oog van 140 euro. (1 GB) Je kunt daar 240 nummers opzetten. (heb ik gelezen dan hè!) Er is er ook één van 100 euro (512 MB) , hoeveel nummers kan ik daarop dumpen?

- Wat is jullie ervaring met zo'n iPod shuffle?

- Ik wil graag een MP3'tje die gewoon een jaartje of 2-3 (of 1,5) mee kan gaan en ook nog eens goed geluidskwaliteit heeft, aandraders om naar te kijken?

- Daarnaast, als ik meerdere op het oog heb, welk merk is het meest betrouwbaar?

Edit: Bedenk me net ook nog 2 vragen die alleen gesteld kunnen worden door een écht groentje:
    - Een iPod opladen gaat meestal via een adapter, bij andere MP3's volgens mij ook. Nou is mijn vraag: wordt zo'n adapter meegegeven of moet je die los kopen?

- Hoe lang duurt dat opladen gemiddeld ongeveer en hoe lang kan de gemiddelde batterij mee?

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2005
  18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    - Ik wil maximaal 150-160 euro uitgeven, welke is de beste keus?
    Ik raad je aan te kijken op een site als mp3man.nl en daar te zoeken naar een mp3 speler die het best bij je wensen past. Persoonlijk heb ik een zeer goede ervaring met de iAudio X5L, de geluidskwaliteit is subliem. Dit is denk ik ook erg goed bij de goedkopere modellen. Lees vooral veel reviews.
    - Ik heb dus al een iPod shuffle op het oog van 140 euro. (1 GB) Je kunt daar 240 nummers opzetten. (heb ik gelezen dan hè!) Er is er ook één van 100 euro (512 MB) , hoeveel nummers kan ik daarop dumpen?
    Op 512 MB kunnen precies de helft van het aantal nummers dat op 1 gig past. dit is weer afhankelijk van de hoogte van de bit rate van je nummers die je erop zet ;)
    - Wat is jullie ervaring met zo'n iPod shuffle?
    Ik heb alleen ervaring met een 4de generatie 20Gb ipod die ik een tijd heb gehad, en dat was best een aardig ding. alleen zeker niet krasbestendig, al zul je daar gaan problemen van ondervinden bij die shuffle. Wel lijkt het me erg onhandig dat er geen scherm op zit. Er zit er geen op de unit zelf, maar je kunt ook niet zoals bij iaudio er een extern scherm op aansluiten, dat is een beetje jammer.
    - Ik wil graag een MP3'tje die gewoon een jaartje of 2-3 (of 1,5) mee kan gaan en ook nog eens goed geluidskwaliteit heeft, aandraders om naar te kijken?
    Eigenlijk zullen vele mp3 spelers dat soort "leeftijden" wel halen, al zou ik niet voor die creative dingen gaan. Vooral die zen micro schijnt nogal eens kuren te vertonen.
    - Daarnaast, als ik meerdere op het oog heb, welk merk is het meest betrouwbaar?
    Zie bovenstaande reacties ^_^
    Edit: Bedenk me net ook nog 2 vragen die alleen gesteld kunnen worden door een écht groentje:
    - Een iPod opladen gaat meestal via een adapter, bij andere MP3's volgens mij ook. Nou is mijn vraag: wordt zo'n adapter meegegeven of moet je die los kopen?
    Ja, zit gewoon bij de mp3 speler.
    - Hoe lang duurt dat opladen gemiddeld ongeveer en hoe lang kan de gemiddelde batterij mee?
    Opladen duurt gemiddeld een uurtje of 4 dacht ik, iig wel met mn 30 Gig iAudio X5L die 35 uur moet halen. Maar ik denk niet dat dat uit maakt, een uur of 3 a 5 is denk het gemiddelde. Zo'n accu staat bij de specs hoelang hij mee gaat, bij spelers waar gewone alkaline batterijen in moeten zou ik niet weten hoelang hij het vol houd. Ligt overigens ook aan de omstandigheden weer. In de praktijk haalt mn speler een aantal uur minder omdat de perfecte omstandigheid er dan niet is.(lees, puur alleen afspelen met goede kwali muziek, niet aan de knoppen zitten, geen extreme warmte of kou etc)

19. Victor

Victor Guest

Zeer bedankt, ga maar eens op die site kijken. :)

20. Victor

Victor Guest

Ik heb nu na zoeken en een beetje hulp van anderen deze 2 MP3's op het oog:
    http://www.dixons.nl/De_online_wink.../default.aspx?productmenu=extendeddescription

http://www.dixons.nl/De_online_wink.../default.aspx?productmenu=extendeddescription

Mijn vraag nu dus: voor welke zouden jullie gaan? De Creative is goedkoop, maar schijnt niet erg lang te leven. (Op het gebied van batterijen en leeftijd)
    Daarnaast schijnt de Phillips erg goede kwaliteit te zijn. Voor welke zouden jullie gaan?

Sorry voor de dubbelpost. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina