Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Is €150 echt je uiterlijke bedrag? Als je 2/3 tientjes meer neer telt heb je (mijn inziens) veel leukere spelers van merken die het op mp3speler gebied veel beter doen.
    Neem hier anders eens een kijkje :)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed zoekt heb je voor €180,- een Creative Zen Touch (20GB).

    Heeft er iemand trouwens ervaring met deze speler?
     
  3. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    sorry verkeerde topic

    heel dom :+
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Daar heeft Nicos idd ook een punt! Alleen zijn die spelers natuurlijk niet zo compact als flash-spelers.
     
  5. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, en het is wat mij betreft een prima speler. Ik kan niet echt vergelijken met andere spelers, dus sterke of zwakke punten kan ik niet echt noemen, maar echte klachten heb ik zeker niet. Ik ben er wel blij mee. :)
     
  6. Victor

    Victor Guest

    http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=351

    Sexy dingetje. :)
    Aandrader, of slechte verhalen erover gehoord?

    140-150 is echt mijn uiterste budget, moet ook nog wat geld overhouden voor de 360. ;)

    Edit:
    http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=349

    Ook een mooie.
    Ik heb steeds het gevoel dat er een addertje onder het gras zit. Zoals geen compatibility (WTF?! 8)) met mijn computer, of hij gaat na 3 maanden kapot. Daarnaast ben ik bang dat zo'n ding het maar 20 van de beloofde 40 uur het doet. Zijn dit echte riskante dingen of stel ik me aan?
    Daarnaast weet ik niks van die dingen af.

    Signal to Noise speler > 95DB
    Signal to Noise tuner > 50DB

    Ehm, goed? :confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2005
  7. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou echt als ik jou was nog ff doorsparen en voor een Ipod mini gaan :)
    Maar van die 2 zou ik die creative nemen, ik ken iemand die die heeft en hij is wel goed :) maarja hoelang die meegaat weet ik natuurlijk niet :p

    Of wat d8 je van deze:
    http://www.mp3man.nl/product/16998
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  8. Victor

    Victor Guest

    http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/audio/mp3/CREATIVE+MuVo+TX+1+GB+MP3-speler.7060853/default.aspx?productmenu=extendeddescription

    Oké, ik ben dus nu van plan voor deze speler te kopen. Maar voordat ik de verkeerde koop: heeft iemand ervaring met deze MP3? Leeft 'ie langer dan 2 jaar? (2 jaar is zo'n beetje wat ik graag zou willen) Hoelang doen de batterijen het? (3-4-5 uur heb ik ruim genoeg aan) En bovenalles, hoe is de geluidskwaliteit en hoeveel nummers kan ik op zo'n ding pleuren?

    Alvast bedankt, Victor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2005
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kwaliteit van die Cowon iAudio is gewoon erg goed, Creative is meestal wat minder. Vooral de kwaliteit van het geluid is denk ik het best bij die iAudio door zn uitgebreide equalizer waarmee je dat ding geheel naar eigen smaak kan instellen. Die 40 uur haal je niet, maar 35 uur zeker. Zoals ik al zei geven ze die 40 uur op, en dat kan dat ding ook wel halen, maar dan alleen onder perfecte omstandigheden. Haal er dus meestal 3 a 5 uur af en je hebt je werkelijke accu of batterijduur.(Ligt ook aan wat voor batterijen je hebt, die van de Aldi waren pas geleden het best getest bij kassa) Lagere prijs tegen over een wat hogere kwaliteit, je moet het afwegen natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    De batterijduur staat er bij, 15 uur. En je kan er zo'n 250 nummers in mp3-bestand op zetten, als WMA bestanden kan je er nog veel meer op kwijt.
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen alle (nieuwe) mp3-spelers omgaan met VBR (variabele bitrates)?
     
  12. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk.
     
  13. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik binnenkort kopen:

    [​IMG]

    De Cowon iAudio X5 60GB.
    Hij is wel € 500 [tenzij iemand hem ergens goedkoper heeft gezien], maar dat kan me niet schelen; ik wil kwaliteit + veel geheugen.
     
  14. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je een goede keus gemaakt. ;)

    Ik twijfel zelf tussen de Ipod nano en de Iriver H10.

    De nano is gewoon super mooi, compact en heeft een mooi geluidje, de Iriver is, vind ik, minder mooi.. Volgens revieuws heeft hij een beter geluid en meer mogelijkheden..

    Wat zijn jullie ervaringen ?
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    60 GB :eek:. Dat zijn zo'n 15000 liedjes. Hoe ga je dat ooit volkrijgen? Ik heb niet eens 2 gb aan muziek op m'n pc staan.

    http://www.mp3man.nl/product/16291 480,-
     
  16. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 160 / 170 GB aan muziek, dus dat is niet zo moeilijk vol te krijgen.
     
  17. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de Iriver Ihp 120, leuk apparaatje. Heeft 20 gigabyte en er is geen software voor nodig, in dien je windows xp hebt. De pc ziet m als draagbare harde schijf, en je kunt direct alles erop zetten. Makkelijk bedienbaar en duidelijke menu's. Ook heeft ie een batterij die lang meegaat. Ben zeer tevreden, maar ik vind t gewicht een klein minpuntje.
    Je zou eigenlijk eventjes in de winkel moeten checken wat je het handigst vindt, zoek reviews op Internet, en kijk naar de interface.

    Itunes is IMO t grootste nadeel van al die Ipods, kan niet vanaf iedere pc muziek erop zetten, en direct luisteren nadat je m hebt ontkoppeld >_<
     
  18. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke.

    Ik ben al in verschillende winkels geweest, maar ik heb de H10 nog nooit in levende lijve gezien. Ik denk dat hij ongeveer even groot is als de Ipod mini.

    Als ik alle voordelen en nadelen tegen elkaar afweeg, denk ik dat de H10 (5gb) toch een stukje beter is: ik ga hem binnenkort halen. *)
     
  19. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    De beste MP3-speler is zeker weten neit de Zen Micro van Creative...
    De mijne is alweer stuk, me 3e al die stuk is.

    Ik ga toch maar een I-Pod halen, daar hoor ik nagenoeg geen klachten over.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet? Dan weet ik niet waar jij kijkt.
    Ik hoor / lees zat klachten over de Ipod.

    Zoek maar eens in het Ipod topic.
    Of op Tweakers.net.

    Je zult er genoeg vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina