1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat is er mis mee gegaan dan? Zelf hoor ik er bijna geen klachten over.

    Overigens..
    Zou ik de Iriver H10 (5 GB) halen, of de Creative Zen micro (6 GB) halen..? Beide voor dezelfde prijs.
    De Zen Micro krijgt wel een hogere rating @ Cnet :)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  2. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik raad de Creative Zen Micro sterk af. Ik heb er nu al het zoveelste probleem mee. De andere MP3-speler die je noemt ken ik niet, dus ik kan daar moeilijk over oordelen.
     
  3. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    met mijn Iriver (ihp120, 20 gb hdd) heb ik nog geen probs gehad, vond alleen t gewicht wat minder, en ik gebruik atm. andere oordopjes
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Dan ga ik toch maar voor de H10.. (alleen dan de 6 GB versie)
    Vind 'm er ook een stuk.. sjieker uitzien dan de Micro! :)
     
  5. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    De iaudio g3
     
  6. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bevalt ie?
     
  7. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren heb ik de iRiver H10 5 GB. Bevalt erg goed, overzichtelijke menu's, muziek, foto's en teksten kunnen er makkelijk worden opgezet/afgegooid. Geluidskwaliteit is ook goed, daarbij krijg je er goede oordoppen bij. Verder een zeer handige bediening, veel functies voor relatief weinig geld en een mooi uiterlijk (imo). Zeker een aanrader!
     
  8. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    I-pod gaat vrij snel stuk. Ik heb de mini en ben er niet over te spreken. Snel krassen, snel vies en snel stuk. Ik hadmijn Ipod laatst laten repareren, heb ik mijn Ipod eindelijk 2 daagjes thuis, is die weer stuk. Mijn Ipod gaat nu dus door het leven met de volgende naam: Ikapot.
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben opzoek naar een mp3speler van minimaal 1GB. Goede geluidskwaliteit en het volume moet ook een beetje hard kunnen. Niet te groot natuurlijk, en het liefst niet zo'n standaard ovaal achtig rond design, want dat vind ik lelijk. Ik vind natuurlijk zoiets als een ipod of van die packard bell dingen er leuk uitzien, maar dat ligt boven mijn budget. Mijn zus heeft een samsung yepp, dies ook wel vet. Klein, compackt en rechthoekig. Ik wil ongeveer rond de 100 euro kwijt. Dat mag iets meer zijn indien nodig.

    Alvast bedankt
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben opzoek naar een mp3speler van minimaal 1GB. Goede geluidskwaliteit en het volume moet ook een beetje hard kunnen. Niet te groot natuurlijk, en het liefst niet zo'n standaard ovaal achtig rond design, want dat vind ik lelijk. Ik vind natuurlijk zoiets als een ipod of van die packard bell dingen er leuk uitzien, maar dat ligt boven mijn budget. Mijn zus heeft een samsung yepp, dies ook wel vet. Klein, compackt en rechthoekig. Ik wil ongeveer rond de 100 euro kwijt. Dat mag iets meer zijn indien nodig.

    Alvast bedankt
     
  11. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Iaudio g3 1gig voor 180 euri of nog minder
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Ik heb de perfecte speler voor je, heb hem zelf ook.

    De Creative MuVo TX. Mooi dingetje. Licht, 1 GB, mooi design, goede geluidskwaliteit en voor 100 euro te kopen bij de MM. Ik heb hem ergens gezien waar je hem voor 90 kon bestellen.
     
  13. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar kieskeurig.nl daar kan je ze allemaal verglijken met elkaar, en er staan revieuws van....!! _0/
     
  14. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu mijn nieuwe mp3 speler, maar sommige bestanden kunnen niet afgespeeld worden, terwijl dat op een andere, oudere dat wel kon.
    Iemand ervaring mee?
     
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Mischien kon je vorige mp3 speler OOK WMA afspelen i.p.v alleen mp3, moet je zelf maar even kijken, maar waarschijnlijk omdat de extensies anders zijn. Oplossing is gewoon alles converten naar mp3..
     
  16. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    ben van plan deze te halen

    1 giga geheugen vind ik meer dan genoeg
     
  17. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, bedankt. Kun je misschien even een goed mp3 converter noemen?
     
  18. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister de Iriver h10 binnen gekregen. Erg lekker apparaat!! alleen het uitschakelen duurt soms erg lang.. ik krijg dan een venster in beeld met daarop: Notice H10 shutting down please wait.. Dit venster verdwijnt pas na 30 (!) seconden. Als ik de speler daarna aan zet, is het venster nog steeds aanwezig maar het verdwijnt dan al snel.. hoort dit zo?
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Dit is idd een erg goed ding. Heeft m'n zusje van 11 ook!!!8) 8)

    Kind had nog eerder een mp3 dan ik!!! Maar eh erg klein en stijvol.
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn pa heeft ook zo'n speler maar hij heeft dan niet. Misschien even firmware updaten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina