1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de grootste formaat dat een mp3 kan hebben?
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, wat denk je zelf?
    Zou dat aan de lengte van het nummer liggen misschien?

    Als je 10 cd's achter elkaar plakt in 1 MP3, heb je er 1 van 1GB. Als je dat bedoelt.
     
  3. Sol

    Sol Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een aikai (zo schrijf je het toch:confused: )? Een vriendin van heeft er ook zo'n hij hoort niet bij de top van zijn klasse, maar hij is wel redelijk goed.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik heb me telefoon als MP3 speler, zit een echte walkman functie op. Heel relax ding, met mooi geluid! En radio! En je kan der ook nog mee bellen :eek:
     
  5. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Pimmy

    Ik lees op de site van Iriver dat firmware alleen werkt met iriverplus.. bij mijn speler zat windows media player erbij als software..
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  6. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    Ik heb deze sinds 2 weken. Standaard is het geluid zacht maar door een "hack" kun je de filter uit zetten, batterij duur valt tegen en de meegeleverde software is erg traag en werkt niet echt goed. Maar hij ziet er o zo vet uit
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een iriver h10 6 gb vind em super vet alleen als je te snel door de menuu's enz wil gaan dan wil die wel is vast staan .

    en hij sluit neit op mijn pc an dus moet muziek op mn broer zn laptop doen

    en dat windows media player als software is echt zo ONGELOOFELIJK!#*&@!*&($@(&
     
  8. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog steeds een mp3 speler die de meeste Flash geheugen heeft. Ik heb namelijk een Harddisk gehad en die liep steeds vast :confused:
    Tot nu toe heb ik alleen een Ipod Nano gezien van 4 gig, maar zijn er nog meer Mp3 Flash spelers die ook 4 gig ondersteunen :)
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat voor harddisk speler had je dan? Want er zijn er zat op te noemen waar dat soort problemen eigenlijk nooit voorkomen. Ja, of je moet hele rare dingen gaan doen, maar dat is logisch.
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    ik wil voor rond de €300 een ding aansgaffe... hij moet videos kunnen afspelen. Ipod video, iaudio x5l of wat is er nog meer ? Welke moet ika anschaffen, wat zijn de voor en nadelen.

    Alvast Bedankt
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    apple ipod video, is echt een super ding, ik heb zelf een ipod mini 4 gig gekocht, maar als ik meer geld had toen had ik die video gekocht
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
  14. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    mega onhandig z'n froot scherm koop dan een psp en een 2 gig kartje dan kan je ook foto's en zo kijken en ook gamen
     
  15. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    2gb is in geen vergelijking met 40gb..
    moet je eerst 20 2gb sticks gaan kopen.. schiet niet echt op..
    kan je wel niet gamen maar da kan ook gewoon thuis op de pc of xbox
    en voor video op psp moet je umd versie kopen.. jammer als je al de dvd zelf hebt..


    Ikzelf heb Ipod mini 4gb.. heel tevreden mee!! ik zit bijna nooit in OV dus ook niet echt video ding nodig.. mn 4gb zit op het moment wel vol.. maar ik luister toch meestal dezelfde 1gb muziek dus.. kan ik makkelijk afwisselen :)
    groter mag maar hoeft niet persé..

    en hij kostte maar +/- 200 ballen.. dus scheelt weer 100 - 150 euro..
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb zelf de gmini 400 (nu zo een jaartje) en vind dat dat wel de max is kwa afmetingen :) Daarom zou ik ook nooit de gmini 500 kopen die gewoon niet zo groot is als de psp. Een mp3 speler heb je om muziek op een handzame manier bij je te dragen, en dat is bij de gmini 500 niet meer het gevan. Als je niet naar de handzaamheid kijkt, kan je zeggen dat het een wel heel vet appraat is _O_
     
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb deze nu ook een week of 3... Echt geweldige speler naar mijn mening. Erg goed geluid en na de hack ook niet zo zacht.

    Heb geen last van slechte batterijduur.. Doe zeker 15 tot 20 uur met de batterij.. is wat mij betreft lang zat. Connect werkt op zich wel aardig, al moet je geen haast hebben (de nieuwe versie is wel weer beter geworden)
     
  18. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om de Creative Zen Micro te kopen, maar ik zie dat de batterij 2 jaar meegaat, dan moet ik dus een nieuwe batterij kopen maar waar kan ik dat? Of moet ik hem dan gewoon weggooien?
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, ik gebruik dat WMP-gekloot dus ook echt niet hoor ;)

    Wat jij overigens ook zou kunnen doen is de speler als Removable Harddisc op jou pc aansluiten, en dan de muziek erheen slepen. Daarna kun je het gewoon terugvinden in je H10 browser.

    Ik vind trouwens alleen het geluid een beetje aan de zachte kant.. Niveau 40 doet 't 'm maar net, maar als het kan zou ik het liefst nog iets harder hebben.
    Weet niemand waar ik zo'n hack zou kunnen vinden voor m'n Iriver H10 6GB MTP(dus geen pure/removable HDD variant oid)
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Gewoon een nieuwe accu kopen. Kan op de creative site en bij Dixons hebben zijn ze volgens mij ook te koop. Bij mijn Zen Micro zaten trouwens 2 accu's.

    Mijn is trouwens nu stuk, de bekende headphone fout:{ . Zal van de week wel even langs Dixons gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina