1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de Creative is dus wel een goede keuze? Ik zie nl wel veel positieve reviews, maar soms lees ik ook dat hij snel problemen krijgt of kapot gaat...
     
  2. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een nieuwe mp3-speler kopen. Ik zit nu te twijfelen tussen de Ipod Nano 4Gb en de Creative ZenMicro Photo 8GB. Beide hebben dezelfde prijs (bij de mediamarkt 259 euro). Ik heb heel wat reviews gelezen, wat mij aanspreekt aan de Creative:

    -8GB geheugen
    -FM-radio
    -Muziek nummers zijn makkelijk op de speler te zetten
    -Batterij is te vervangen
    -Minder krasgevoelig dan de Ipod

    Dit zijn een paar voordelen ten opzichte van de Ipod. Maar de Ipod heeft:

    - Een mooier uiterlijk (naar mijn mening).
    - Het scherm is een stuk lichter, hier zien de foto's er ook mooier uit.
    - Foto's en muziek afspelen op hetzelfde moment, dit is niet mogelijk bij de Creative.
    - Makkelijker te bedienen.

    Ik lees in sommige reviews dat het geluid bij de Creative iets beter is, maar waarschijnlijk hoor ik dit verschil zelf niet. Ik vind het dus een moeilijke keuze. Ze hebben beide voor en nadelen.
     
  3. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik krijg over 2 maandjes zeg maar 400 euro meer op me rekening en van dat geld wil ik een nieuwe fatsoendelijke pm3 halen.
    Mijn ogen zijn gevallen op deze 2.
    De nieuwe ipod die dunne van 30 gig.
    Of de Creative vision M de Creatice spreekt mij meer aan is mooer als de ipod maar wel wat duurde dacht ik maar dat maakt me niet veel uit hij heeft radio er op dat vind ik ook belangerijk.
    Wie heeft ervaring met de Vision M? zoja kan je korte uitleg geven dan hoe die is en hoe de oordopjes zijn?
     
  4. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Kickje weet iemand een goeie mp3 speler met radio functie+ films op kan kijken.
    en met ongeveer van 20 tot 30 gig heeft en een prijsje van onder de 400 euro??
    Ik wil dit graag wete want wil binnen kort ene nieuwe mp3 halen of heeft iemand nog info over de post hier boven van mij over de Creative zen Vision M??
     
  5. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Robinsky, kijk voor een Archos Gmini 500, Archos Gmini 402. Die zijn echt super! Ik heb er zelf ook eentje. De gmini 400 dan; Die doet het Al 1.5 jaar super!
     
  6. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou een sony weet niet precies welke maar sonicstage doet het bij mij niet en nou weet ik niet hoe ik er liedjes op kan zetten, is er ook nog een andere manier? en gewoon kopieren naar de verwisselbare schijf lukt ook niet
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb vandaag de philips sport mp3 speler van dixons binnen gekregen.
    6gb voor 110 euro. dat is de rede dat ik hem had gekocht. maar de stopwatch funtie werkt ook heel makkelijk en de menu's zijn ook heel duidelijk. zoek je veel gb voor weinig geld dan zou ik deze nemen. geluids kwaliteit is ook super
     
  8. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Anders moet je het met Connect proberen. Dat zit er standaard bij als het goed is. Werkt misschien niet heel goed maar het werkt.
     
  9. Smankiy

    Smankiy Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok nou heb ik nog een probleem bij de verwisselbare schijf stonden 2 zon mapjes en die heb ik verwijderd maar nou doet de mp3 het helemaal niet meer
     
  10. Ja ook zo'n soort geval. Heb m'n mp3 speler prongelijk geformatteerd! Iemand een oplossing?
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was van plan over paar weken de Archos GMINI 500 te halen. iemand ervaring met deze mp3? en goede beeld en geluids kwaliteit?
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een algemene vraag over mp3 spelers.

    Ik heb nog nooit een mp3 speler gehad en overweeg nu wel er een te kopen. Maar mijn vraag is: herkent een mp3 speler automatisch de track/nummer/album? Of moet je iets met ID3 Tags doen? Heb geen idee wat het zijn. Heeft de Creative Zen Touch een automatische trackherkenning?
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je krijgt op je display gewoon hetzelfde te zien als de tag op je pc. Dus bijv.

    (pc)
    Artiest: Jan Smit
    Nummer: Vrienden voor het leven

    wordt op je mp3-speler

    Jan Smit - Vrienden voor het leven

    ligt natuurlijk wel aan het soort mp3 speler.
     
  14. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    wie kan me hier uit helpen ik weet niet als mijn laptop de creative zen vision M aan kan.
    Dit heeft de Vision M nodig.

    Minimale systeemvereisten

    Microsoft® Windows® XP (Service Pack 1 of hoger) / XP 64-bit
    Intel® Pentium® II 350MHz of AMD K6-2® 450MHz
    64 MB RAM-geheugen (128 MB RAM aanbevolen)
    USB 1.1-poort (USB 2.0 aanbevolen voor snellere overdracht)
    170 MB vrije ruimte op de vaste schijf

    Processor type : Intel® Celeron® M processor 360J
    snelheid : 1,40 GHz
    Front Side Bus : 400 MHz
    2nd level cache : 1 MB


    Besturingssysteem Windows® XP Home Edition triple language selection (UK, FR, NL)


    Systeemgeheugen standaard : 512 MB
    maximale uitbreiding tot : 2.048 MB
    technologie : DDR2 RAM


    Harde schijf capaciteit : 60 GB
    certificatie : S.M.A.R.T.


    DVD Super Multi drive (Dubbellaags) compatibiliteit : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RAM
    maximale snelheid : Lezen: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM/ Schrijven: 24x CD-R, 4x CD-RW, 10x HS CD-RW, 10x US CD-RW, 8x DVD-R, 2x DVD-R (Double Layer), 4x DVD-RW, 8x DVD+R, 2.4x DVD+R (Double Layer), 4x DVD+RW, 5x DVD-RAM
    type : DVD Super Multi (Double Layer) drive


    Beeldscherm grootte : 15 "
    type : XGA TFT scherm


    Grafische controller fabrikant : ATI
    type : ATI Radeon® Xpress 200M
    geheugengrootte : tot 128 MB


    Interne video modi resolutie : 1,024 x 768
    maximaal aantal kleuren : 16.7 miljoen


    Batterij technologie : lithium-ion
    maximale batterijtijd : tot 1:30 (Mobile Mark™) uur
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Pas maar op met jullie mp-3 spelers jongens.
    Afgelopen week is in het centraal station in brussel de 17 jarige Joe Van Holsbeeck terwijl hij met een vriend tijdens het spitsuur op een bankje in het station naar zijn mp-3 speler zat te luisteren toen zij werden beroofd door twee allochtone jongeren die joe's mp-3 speler opeisten .
    Toen hij zich verzette stak één van hen hem met een mes in de hartstreek , gritste de mp-3 speler van het slachtoffer mee en zetten het vervolgens beide op een lopen .
    Joe's vriend waarschuwde ogenblikkelijk de hulpdiensten met zijn gsm , maar het slachtoffer was nog voor zij hem konden bereiken al overleden.
     
  16. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    :)

    vandaag ook weer.. ethiopische man in elkaar geslagen door 2 blanke mannen.. volgens ooggetuigen had het om een racistische kwestie te maken.. kutwereld
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Nou ja als twee allochtone jongeren van wie de leeftijd door verschillende getuigen geschat werd tussen de 16 en 20 jaar , kan men moeilijk in de krant gaan schrijven dat het autochtone jongeren zijn geweest.
    Besef je wel goed dat die gasten iemand vermoord hebben voor een stomme mp-3 speler , en dat roofmoord nog altijd geldt als zwaarste kwalificatie in ons rechtssysteem.
    Maar ja , indien ze de daders vatten zullen die de schuld dan weer op de maatschappij afduwen , omdat ze zogezegd gediscrimineerd worden door hun afkomst.
     
  18. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben niet racsistisch ofzo maar die mogen ze egt op de boot terug zetten.
    en als ze autochtoon waren mogen ze ook op een boot naar het midden van de zee worden gevaren en dan opgeblaze
    egt triest wat mensen voor een beetje geld doen
     
  19. TariQ360

    TariQ360 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we het weer over MP3 spelers hebben? :)
    /Mod zullen we ook weer niet wannabe modderen?
    en in een normaal lettertype schrijven, dat is wel zo sociaal. zeker voor mensen met oogproblemen..
    dat neemt niet weg dat hij gelijk heeft.. mp3spelers it is! \o/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2006
  20. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Effe een qoute van me zelf als ene van jullie heb konden beantwoorden tot er iemand opeens over iets anders begon te praten genoeg daar over nu hier over kan iemand me helpen?:{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina