1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Creative echt supergoede apparaten maken. Mooi model, zeer goede kwaliteit van geluid en makkelijk te bedienen. Ik heb zelf een Zen MicroPhoto van 8 GB en die is echt super ..

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks! Volgens de specs en verkopers moet ie 35 uur meegaan met het afspelen van muziek. Zal het je over een week laten weten ;)

Ik zit nu het album Moon Safari van Air te luisteren. All I need, op dit moment. En wat een heerlijk diep, helder geluid zeg. Fantastisch!

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees over de Creative Zen Touch:

Zijn er dan wel mp3 spelers die reking houden met de windows bestandsnamen?

4. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten, maar ik heb er zelf geen problemen. Ik vind het juist best wel handig.

5. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    volgens vindt mijn irivertje de windows namen (en zelfs de volgorde van bestandjes van windows) nog steeds heel lief en gebruikt ie de tags alleen tijdens t afspelen om te displayen welke artiest t is enzo

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff een vraagje: ik wilde een mp3 speler meenemen op reis, maar hoe zit het met het opladen? Moet je die dingen via de USB poort opladen? Op reis heb ik namelijk geen pc. Het gaat om de Creative Zen Sleek Photo/Zen Touch.

Edit: lama, kan ook via lichtnet.

Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij een Creative Zen Touch?

Even een vraag dan. Stel: artiest, nummer, album etc. staat netjes in het bestand verwerkt. Herkent de CZT de nummer, album en artiest? Hoef ik verder niets meer te doen? Kun je mappen voor albums aanmaken?

Ik zie veel ID3 tag programma's, maar is dat dan hetzelfde als met rechtermuisknop op bestand klikken en dan daar editten?

Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat is mooi, ben er zelf ook nog erg blij mee. Heb in korte tijd nu 2 mensen aan dit ding geholpen, maar het is ook gewoon een top apparaat. Veel plezier ermee. :)

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heel standaard, maar ik vindt de I-pod MIni nog altijd een fantastisch apparaatje :).
    Nu ongeveer een jaar in mijn bezit, en nog altijd geen problemen mee...

Ben er zeer tevreden over.

10. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem van het weekend heel veel gebruikt. Gisterenavond voor ik ging slapen even Dire Straits - Brothers in Arms geluisterd. Man, net of er een engeltje in je oor piest, zo mooi :cool:

11. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0

me to, ik heb hem ook al zeker een jaar en er zitten ook haast geen krasjes op
    soms ff wat problemen gehad gewoon ff gereset. voor de rest gebruik ik hem elke dag minimaal een uur

12. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die pakt hij automatisch dan, maar je moet dan wel goed opletten dat alle tags dan kloppen. Verder is het erg gebruikersvriendelijk, vind ik zelf.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag wat rond gekeken en zag de Creative Zen Micro Photo 8GB.
    Is dat een goede mp3-speler?
    Hier de reacties op kieskeurig: http://www.kieskeurig.nl/review/34D...003E77AF.htm#C1257049003C1EBBC125714C003191FD

# Geavanceerde, 1.5-inch organische LED-scherm (OLED) met hoge resolutie ondersteunt tot 262,144 ultraheldere kleuren voor een ongelofelijk gedetailleerde fotoweergave. Laag stroomverbruik waarborgt langere afspeeltijd.
    # Vaste schijf van 8GB biedt ruimte voor 4,000 muzieknummers* of duizenden afbeeldingen.
    # Eenvoudige, comfortabele bediening met één hand via de intuïtieve verticale touchpad.
    # Verwisselbare, oplaadbare batterij biedt tot 15 uur aan entertainment.
    # Ingebouwde FM-radio met microfoon voor extra entertainmentopties en het opnemen van notities of vergaderingen.
    # Geoptimaliseerd voor Windows XP en Windows Media Player 10. Ondersteunt DRM-technologieën (Digital Rights Management) en Media Transport Protocol.

180euro bij BOL.COM en 200 bij Media Markt.

Iemand ervaring mee? Goed geluid etc.?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Geluid is erg goed al zou ik er andere oordopjes bij kopen.

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem zelf. Erg goede mp3 hoor. Fantastisch geluid, gebruikersvriendelijk. Ik vind het ook erg lekker in de hand liggen. Echt heel goed. Hij kan ook tegen een stootje ben ik laatst achtergekomen:9

16. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik beveel je m neit aan, ik heb m zelf en is voor de 4e x stuk. 2 vrienden van mij hebben er ook last van. Ik zou voor de i-pod gaan als ik jou was :)

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stuk... Wat is er stuk dan gegaan dan?
    Je quote de Creative Zen Micro, al gaat het bij mij om de Photo. :p
    Mijn broertje heeft de Creative Zen Micro en nog geen problemen ermee gehad. Ik denk dan ook dat ik deze wel ga halen. De Ipod heeft 2 gb voor 200 en een beetje, is me wat weinig eigenlijk.

18. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Van het idee van het kopen van een iPod ben ik ook snel afgestapt. Nadat ik eens specificaties en user reviews naast elkaar heb gelegd werd me al wel duidelijk dat het niet de beste spelers in hun klasse zijn. Al blijven ze vooral erg mooi.

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Elgee

Je bedoeld, dat de I-pod 2 gig heeft voor 200 euries?!
    Voor 200 euro heb je die van 4 Gig, en voor (weet niet meer precies) wat meer heb je die van 6 Gig, die ik nu dus heb.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina