1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is juist goed voor de batterij als je hem eerst leeg laat lopen en dan as oplaadt. Zeker de eerste 3-5 keer moet je dat doen. Na die tijd kun je hem ook rustig opladen als de batterij nog half vol is :)
     
  2. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna juist... een batterij moet je ALTIJD leeg laten lopen voordat je m weer oplaadt (mijn m:robe valt uit als hij leeg is, en kan dan niet meer aan). Als je m oplaadt voordat hij leeg is, verliest de batterij 'capaciteit', daarom gaan batterijen van bijv. gsm's steeds sneller leeg.


    BTW, ik vind de I-trip echt tè relaxed, maar ik heb geen ipod en wil er ook zeker geen. Er zijn echter mp3-spelers die een ingebouwde fuctie hebben om FM uit te zenden... ik kan er echter maar 1 vinden:
    De Neuros
    [​IMG]

    Weet iemand nog een andere?
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Radio ingebouwd? Heeft de X5(L) ook :)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bijna alle Zen's hebben ook een Radio
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    radio uitzenden ook? dat je hem dus met de autoradio ontvangt?
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Oh op die manier? Nee, dat kan nu net weer niet. Misschien is er een thirdparty product die het wel mogelijk maakt, maar standaard zit dat er niet in nee. Tenzei je wat kunt doen met die line in/line out uitgangen die erop zitten?
     
  7. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    dus ja, je autoradio kan dit signaal dus ontvangen... het is het principe van de I-trip, alleen ingebouwd.
     
  8. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets mag helaas niet in nederland, je mag geen Frequenties uitzenden want dat is piraterij :)
    Marifoons, walkie talkies en dergelijke zitten weer op andere kanalen...

    Edit: Deze krijgen het ook ingebouwd: Sharp MP-B200 and MP-B300 MP3 Players
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja maar die zijn blijkbaar nog niet uitl...
     
  10. berry

    berry Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Zen Sleek staat in de handleiding dat het opladen van de batterij 2 uur duurt. Nu lees ik op forums dat je bij MP3-spelers net als bij mobiele telefoons, de eerste keer dat je m oplaadt je de MP3-speler een heel nachtje aan de netstroom op moet laden, Is dit ook waar? Of moet ik m gewoon de eerste keer dat ik m oplaad maar 2 uur aan de netstroom hangen?
     
  11. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Creative zen microphoto 8gb binnen gekregen. Gisteren besteld bij bol en vandaag om 10.30! werd hij al bezorgd. Mooi apparaatje. Hier lees ik dat je eerst de batterij helemaal leeg moet laten lopen voor je hem oplaad. Maar als ik me mp3 inplug om er liedjes op te zetten, laad hij automatisch op ook al is hij nog lang niet leeg. Is dit slecht voor de batterij?
     
  12. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste paar keer wel ja, het is de eerste keer echt aan te bevelen hem eerst goed leeg te maken.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of je ze al in handen hebt gehad, maar de Zen Touch vind ik erg log en groot. Voor MP3 speler vind ik hem dan ook erg onhandig.
    Ik weet niet of de Sleek dat ook heeft, maar als dat niet zo is dan zou ik voor de Sleek gaan.
    Het ligt er natuurlijk ook aan waar je hem voor gebruikt. Ik zou het alleen als MP3-speler gebruiken, dus vooral in mijn broekzak zit hij dan.
     
  14. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    59 x 101 x 17 mm zeggen de specs. Dat is minder dan de gemiddelde smartphone.
     
  15. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een week of twee geleden de samsung YP-U1 gekocht..ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben, maarik heb een vraagje. Ik ben op dit moment mijn CD's aan het rippen, maar ik kom erachter dat je dit in MP3 formaat of in WMA formaat kunt doen. Wat is het beste? (ook OGG trouwens, maar dat weet ik niet wat dat is, wordt te oud denk ik)

    dit is de speler, 1G harde schijf.
    [​IMG]
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is die MP3 ?? ziet er goed uit
     
  17. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik dacht iets van €90...ik heb het gekocht bij it's, omdat ik nog een tegoed bon had....
     
  18. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je zelf wilt. Met WMA is de kwaliteit minder, maar is het bestand wel aanzienlijk kleiner dan MP3. Ligt er dus maar net aan of je kwaliteit of kwantiteit wil.
     
  19. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Heey, ik ben dus op zoek naar een Ipod/ mp3. Toen ben ik op Marktplaats.nl gaan kijken en waren er heel veel lookalikes ipod met Mp3/ mp4 film/ radio functies voor 70 euro, veel mensen boden/bieden zo ding. Ik ben wel zeer te spreken over zo'n ding over wat ik er van lees en zie, maar ik heb hem nog nergens in een winkel gezien. Het heeft welliswaar 1 GB

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik ben dus van plan de ipod shuffle te kopen. maar heb twee vragen

    1. Wat is een shufle functie?

    2. Is deze oplaadbaar via usb of moed je er zelf zo'n aaa baterry in doen? oplaadbaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina