1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst het creative zen micro phote accessory pack gekocht. Nou zitten hier de EP-380 oordopjes in. Bij deze oordopjes loopt het draad niet gelijk. Mijn rechteroordopje heeft een veel langer stuk draad dan mijn linkeroordopje. Weet iemand of dit hoort, of is het een productie fout? Ik vindt het namelijk erg irritant
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh ja dat hoort gewoon, dan kun je zeg maar een soort teugel onder je kin hebben zodat de draad niet helemaal loshangt, maar alleen in je oren gaat. Koop anders iPod oortjes, daarbij kun je ze zelf zo zetten als je wilt.

    Ik heb trouwens nu een iPod nano, en het is echt een lekker apparaatje, ik vind het echt de meest stijlvolle mp3speler ooit...
     
  3. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt zo hoort te zijn, baal ik toch wel. Ik vindt het echt irritant nu hangt er gewoon vlak onder mijn kin zo'n draad. Terwijl ik daar bij die standaard oordopjes nooit last van had.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Had ik ook bij de Iriver. Volgens mij is het de bedoeling dat je de ene achter je nek om in je oor duwt en de ander rechtstreeks. Tenminste, zo deed ik 't maar gewoon.:9
     
  5. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik had even een vraagje (ik heb hem nu ook) hoe krijg ik die demo's die er al op stonden eraf?

    En hoe kan ik filmpjes erop zetten
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jup, zo hoort het idd. Deed ik altijd bij mijn iRiver oordopjes en nu ook bij mijn sennheiser. Je kunt ze er dan veel makkelijker ff uithalen en om je nek hangen.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    256 mb, nu 11,- bij de mm
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Misschien wil ik aankomende week die mp3 speler kopen die bij BartSmit te koop is voor 49 euro! Aanrader of niet?
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Persoonlijk heb ik het niet op goedkope mp3-spelers. Ken veel vrienden die een goedkope hebben, ze gaan vaak snel kapot, de bijbehorende oordopjes zijn een waardeloos en de interface is onhandig. Je kunt beter iets doorsparen en een ipod, iRiver, iAudio of Creative kopen, maar das mijn mening.

    Iemand al ervaring met de iRiver Clix/U10? En weet iemand waar hij te koop is behalve op inet?

    [​IMG]

    http://www.iriveramerica.com/prod/ultra/clix/clix-2GB.aspx
     
  10. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je in godsnaam filmpjes op dat ding kan krijgen want ik snap er niks van (Die Qbe die je bij de kijkshop kon kopen)
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben geen fan van ipods maar de nieuwe Nano is bekend gemaakt, aluminium dus krasvaster en íetsje platter. Wel aantrekkelijk geprijsd. Ik dacht $250 voor een 8GB - dat is dus nog wel te doen en een aardige grootte voor zon klein dingetje. Alleen geen witte meer dus...

    productpage

    [​IMG]

    Ook de video is geupdate, nu leverbaar in 80GB. Plus een nieuwe versie van itunes.

    ed: bijna het grote nieuws vergeten: nu alle ipods met gapless playback :eek:

    bron
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  12. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    whoa die nieuwe shuffkle is focking klein zeg
     
  13. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier toevallig hoe het komt als ik soms filmpjes download en ze ''bekijk'' op windows media player dat ik wel geluid heb maar geen beeld?
     
  14. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij zulke oordopjes is het de bedoeling dat je het draad achter je nek langs laat lopen. Zo heb je geen last van draden die voor je hangen, want het draad loopnetjes over je schouder naar beneden.
    Ik vind dit zelf een prettig systeem.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan mis je wat codecs. :)
    Gewoon even Google'n naar 'codec pack' o.i.d.
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Verkeerde codecs waarschijnlijk. Probeer anders eens DivX of VLC player.
     
  17. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar nieuwe MP3-speler. Heb alleen geen idee van wat er op dit moment is qua aanbod en wat van goede kwaliteit is. Mijn budget is ong. €150 en moet een opslagcapaciteit van minimaal 2gb hebben. Verder moet ie niet te groot zijn. Dingen als video ondersteuning enzo zijn leuk meegenomen maar zijn geen must.
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    dat ding ziet er toch wel prachtig uit! _O_
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja daarom. Als hij meer is dan 2GB, haal ik hem meteen :p. Ik heb nu ook een iRiver, en moet zeggen: topkwaliteit muziek, opties, stevigheid en oordopjes.
     
  20. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    de U10 ziet er wel mooi uit enzo maar is rete traag. je kan er filmpjes opzetten met een hele mooie kwaliteit, maar voor de rest is het een trage mp3/4.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina