1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik had hem ook ligt nou in de kast jezus wa een kut service heeft die m3 shop:mad: :mad:

mp3 kapot alleen een beeld scherm|:-
    dus bel m3 shop was trouwens een creative zen vision m 30 gb.

dus ik bel zeggen ze dat ik naar de bbedrijf meot bellen ik naar creative gebeld bleken die alleen in ierland te zitten|:- |:- .

ik en me ma kunnen amper engels praten en al helemaal amper verstaan.
    dus ik weer naar mp3 shop gebeld over wat dat was om dat geintjuh te flikken moet je uitgaan van de tel. rekening.
    dus hun in een keer van stuur hem maar op.

ik op gstuurt. kost je alweer 6.20.

kreeg hem deze week terug.
    met als antw. hun deden hem niet vergoeden * er zit nog garentie op dat ding* want het was gebruikers schade. ik ram pissig naar mp3 shop weer gebeld krijg je een of andere lamzak aan de telefoon die je heel rustig maar pist weer tegelijk verteld wat er aan de hand was.
    hij zo ja ja geef effe je bla bla nummer door ik dat door gegeven krijg je een kut melodietje van 5 sec|:- .

komt die aan ja het beeld scherm is kapot IK zo: GOH DAAR VETEL JE ME TOCH IETS NIEUWS|:- |:- .
    Ik zo ja er zit nog garentie op hij zo ja dat klopt maar er is gebleken dat ereen barst in dat scherm zit.

IK ZO MAG JIJ ME EENS KOMEN AAN WIJZEN WAAR DIE BARST ZIT geen enkel barst zit in dat scherm:confused:

hij zo ja moet je creative maar zelf bellen ik zo ja heb ik gedaan 10 min aan de lijn hangen en er nog niemand aan krijgen en als ze oppakken z'n engels tutje eraan ik zo ik en me ma kennen geen bal engels.
    Hoor je ditte. : ja ummmmm, ja ummmmmm weten ze niks te vertellen lamzakken.
    Dan ik zo en ten 2e wij hebben geen creditcard voor dta te betalen hij zo wee: jaaaaa ummmmmm ja ummmm......... JA ER ZIJN WEL KOSTEN AAN VERBONDEN:

ik: JA dat had ik al begrepen:confused: heb je geen andere pipo daar rond rennen die wat meer vestand heeft als jou? ja nee die zal je het zelfde zeggen ik zo ja bedank KUT SERVICE opgehangen |:- |:- |:-

1 ding dat ik geleert heb bestel nooit niks meer van elektonica via internet.

misschien dta ut lukt via de verzekering:{

maar ga me denk ik in de kerst vakantie een ipod nano dan halen.:{ 2gb dan maar.

vaarwel creative zen vision M|:- |:- het is een mooi appertje maar als die kapot gaat ben je de lul voor al als je amper engels kant plus een creditcard heb:{

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet alleen Engels wat je niet lukt. Ik haat zeiken over kleine foutjes, maar dit is gewoon onleesbaar :{

For the record : Van zowel creative als mp3 shop heb ik zeer goeie service ervaren. Mijn oude zen was kapot en ik zat toen der tijd in een revalidatie centrum, en ik kan al slecht zonder muziek maar toen was het van levensbelang (gevoelsmatig dan he ) 3 dagen later had ik een volledig nieuwe zen in huis..

3. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij ook, mijn creative 5 gb was kapot geraakt ik stuurde em gewoon op naar eindhoven naar hun nederlandse bedrijf ofzo, die stuurde em op naar Dublin en ik kreeg gratis een nieuwe 6 gb omdat die 5 niet meer gemaakt werden.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zelfde hier, mijn Creative 5gb was kapot, Dixons heeft hem opgestuurd en binnen een week had ik ook een nieuwe 6gb.

@Robinsky; In je profiel staat dat je 17 bent dus met je school engels zou je toch best een eind moeten komen

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen is goed in engels ;)

Ik krijg in januari eindelijk weer een echte mp3 speler, na anderhalf jaar op een telefoon te moeten teren..
    Ik ga voor de iPod video 60 of 80 gig. En ja, dat krijg ik vol, en ja, dat heeft nut. :cool:

6. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    er zijn ook mensen die niet fantatisch zijn in engels zo als ik.

maar als sommige zeggen dat die mp3 shop goede service heeft? waarom doen ze het dan niet bij mij:confused: want er is iets met het beeld scherm van binnen in.
    en erzit geen brarst of niks in het scherm.:confused: dus dta snap ik niet|:-

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Misschien moet je eens een foto van je scherm maken waar duidelijk te zien is dat er geen barst in zit en die dan naar mp3shop mailen

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh allemaal lief een aardig! Maar ik zit te twijfelen tussen een i-pod nano en die nieuwe slide-box van samsung?? Iemand die ze heeft ;)

9. ViperMike

ViperMike Guest

Ik zou geen Ipod kope, zijn bijna hetzelfde als een fatsoenlijke mp3 maar duurder. bij de Ipod betaal je voor de naam.

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb deze thread niet gevolgd, dus hij kan al voorbij zijn geweest. Maar dit is iig een erg goede en niet duur.

CREATIVE Muvo V100 1 GB

Link

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iPod nano is zeker aan te raden, echt een geweldig apparaat\o/ De meest mensen blijven maar zeuren over dat je alleen maar voor het merk betaald etc., maar als je er eenmaal een hebt, blijkt dat het echt een geweldig apparaat is. Geluidskwaliteit is echt perfect, en verder zijn er tientallen handige dingen in te stellen. Bovendien is het natuurlijk echt een stijlvol stukje electronica:b:

12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ga ipv de nano voor de Meizu Miniplayer, de reviews zeggen veel beter dan de Nano, ik heb de 2GB versie en al me vrienden hebben een Nano, en zou nu jaloeeeers :D,, ze gaan er ook meteen één halen :9. Het is goedkoper, grotere beeld, en video, PERFECT! :)

13. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel meer opzitten maar ik kies voor de vertrouwde kwaliteit van apple. En bovendien de nano ziet er veel strakker uit. En je betaald echt niet alleen voor het merk het is gewoon een geweldig ding.

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vernieuwde nano (die ik veel minder stijlvol vind dan de eerste versie) is er al met 8GB, dus echt niet zo weinig. Als je meer nodig hebt kun je het beste voor de iPod video gaan, van 30 of 80GB.

15. Stridone

Stridone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Meizu is inderdaad véél beter dan die stink iPod (Goede geluidskwaliteit? Als je niet beter weet zeker XD). Vertrouwde kwaliteit? Kerel, heb je wel eens van reviews gehoord?

Iig, de Meizu M6 kan zich IMO zeker meten met de iPod Video qua videokwaliteit, ik heb em met de Video van een maat van mij vergeleken. Ook speelt ie de meestgebruikte videoformaten af; .avi en xvid. Geluidskwaliteit is vanzelfsprekend beter, Apple kan zich nog steeds niet meten met merken als iRiver, iAudio, Creative etc. Briljant ding is het, aangezien ik gewoon geen 30GB nodig heb, en €149,- voor 2GB vind ik niet veel als je kijkt wat je ervoor terugkrijgt. Ik geloof dat de M6 ondertussen al 25fps afspeelt?

Echt, ga niet met die iPod hype mee, want het is gewoon ongelooflijk triest hoe een hoop brEezAh's erbij proberen te horen met hun iPods (ik zie het vaak genoeg op school). Tenzij je het design ongelooflijk mooi vindt oid, en je dat erg belangrijk vindt... Gewoon voor de wat minder bekende, kwalitatieve merken gaan!

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    met jou kan ik praten *) ;)

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me dan weliswaar niet aangesproken naar aanleiding van de post van Stridone, maar ik reageer toch ff..

Het feit dat je bij de iPod zo verschrikkelijk veel extra's kan krijgen, dat zelfs Bose ze ondersteund met boxen, is voor mij een reden om voor de iPod te gaan. iRiver, iAudio, Creative, wat jij noemt, zijn idd top merken als het op geluidskwaliteit aankomt, maar ze vallen in het niet bij de ondersteuning, gebruiksgemak en het design van de iPod. (dat laatste is dan mijn mening) Daarbij optellend dat de geluidskwaliteit van de iPod echt niet zo heel slecht is als jij doet vermoeden, het is gewoon goede kwaliteit, alleen zijn er betere. Maar dat allemaal bij elkaar optellend, kom je nog steeds bij een beter product uit dan al de andere merken..

Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van gebruikersgemak is wel een een heel slecht argument. Hoeveel mensen ik al niet heb horen klagen over i-tunes en de werking hiervan is niet meer bij te houden. De rest gaat ook een beetje mank imo maar dat zijn vooral smaak dingen.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de iPod echt top werken. Het programma spreekt voor zich (het is imo het beste muziek programma wat verkrijgbaar is..), Maar ik doelde eigenlijk meer op de software die op de iPod staat. Duidelijk, overzichtelijk, en makkelijk te gebruiken.

Maarja, dat is mijn mening, ik zie eigenlijk nog altijd geen nadelen op de iPod..

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ehm, de kwaliteit van het materiaal, ken zat mensen met een kapotte iPod, om nog maar niet te spreken over kapotte oordopjes. Neemt niet weg dat het een mooi, goed en handig apparaat is though, maar ik neem weer een iRiver (heb mijn huidige nu 3 jaar, nooit problemen mee, vaak laten vallen maar hij doet het perfect)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina