1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erover te denken om de creative zen vision: m te halen. Iemand ervaring mee en hoe zit het met de bediening e.d.?

2. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem al een jaar, fijn apparaat. Besturing heb ik eigenlijk helemaal niks over te klagen en ik ben wat dat betreft toch nogal kritisch, dat zit dus zeker wel goed. Je hebt een scrollpad die goed werkt. Het menu is, vind ik zelf, net wat beter dan de ipod video. Je hebt nl. ook drie extra knoppen met wat functies en 1 die je zelf kunt toewijzen.
    Geluid is zeker goed te noemen! Er zit een equalizer op en een bassboost dus je kunt nog een beetje kloten met het geluid.
    Hij speelt meteen zowat alle .avi's af die je download zonder om te zetten en je kunt de filmpjes ook op de tv afspelen met een kabeltje. Het schermpje is best goed helder en gedetailleerd en je kunt er makkelijk series op volgen, films kijk ik er nooit op.
    Ik synchroniseer altijd met Mediamonkey, daarmee kun je de ID3tags organiseren en albumart erbij zetten, werkt echt perfect. Kan ook met bijv. wmp11 of gewoon drag&drop in verkenner.

Speler krast wel snel (net als de ipod video) dus ik zou er meteen een invisible shield bij bestellen!!
    Ook krijg je er een soort blokje bij dat je nodig hebt om de (standaard) mini-usb kabel op aan te sluiten, zonder dat blokje kun je dus niet laden of aansluiten, dat vind ik soms wel wat storend.
    Ook werkt hij niet als draagbare hardeschijf, daarvoor moet je een partitie vrijmaken en alle muziek die daar op staat kan de speler niet spelen. Volgens mij kun je op een XP pc wel muziek toevoegen en lezen zonder dat je software/drivers nodig hebt dus dat is ook wel te doen.

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  3. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of de Ipod Phone wat gaat worden

4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ander topic graag :mad:

:+ :D

5. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Oké heel erg bedankt. Maar wat betekent ID3tags eigenlijk. Ik kom dat op allemaal sites tegen namelijk.

6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ID3 tags bevatten informatie als: Ariest, Genre, Album, Jaar, Genre. In praktisch ieder mp3- en wmabestand kan je ID3 tags zetten.
    Info.

7. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, op die manier. Dan snap ik het hele verhaaltje:+

8. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem zelf ook gehad.
    Top ding. muziek er op zetten video's hartstikke makkelijk.

maar effen op jou punt. de bediening is zeer makkelijk om laag scrollen wijst voor zicht naar een nummer gaan tik je gewoon in het midden van die scroll en hij gaat naar dat nummer of menutje toe. dus lekker relax ding.:b:

sorry late reactie.

Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  9. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Morgen uit school ga ik naar utrecht en kijk ik zelf wel even en dan post ik wel of hem genomen heb of niet en welke dan wel.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Deze krijg ik morgen binnen, zijn goede meningen over :) Iemand hier die er ervaring mee heeft?

11. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Dixons web only?

12. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus de zen vision: m gehaald en wat een pracht ding. Kwaliteit van de video's zijn echt mooi en de bediening is ook heerlijk. Heel klein beetje wennen. Eigenlijk nog geen minpunten erover tegen gekomen. Miss komt dat nog.

13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Mooi dat je tevreden bent :)

Ik zou wel heel erg voorzichtig zijn met het scherm. Die van mij kreeg al meteen van die hele fijne krasjes op de voorkant, ook van het bijgeleverde hoesje. Ik zou er ook niet over vrijwen met je vinger ofzo, zelfs het meest zachte micro-nogwat doekje dat ik hier heb veroorzaakte van die hele dunne krasjes.
    Ik vind het een beetje zonde van zon mooi ding dus ik ga hem eerst polijsten als ik de bestelling hopelijk volgende week binnenkrijg. Dan kan hij helemaal gaaf onder de Invisible Shield die ik erbij heb besteld, misschien een tip... Ze zijn wel $15 (gratis verzenden) en het is wat pielen om zon ding erop te krijgen maar hij is wel meteen top beschermd. Ik kan tzt wel een piccie posten als je wilt :)

Ohja, ik kan je zeker Mediamonkey aanraden voor het beheren van je muziek. Fijne speler en daar kun je de tags snel en overzichtelijk aanpassen en albumart toevoegen. Ook het synchroniseren werkt perfect, je kunt daar alles instellen zoals de mapstructuur en bestandsnaam die op de speler komen etc. etc. Is gratis en ik vind het beter dan wmp11 omdat je alles helemaal zelf kunt instellen. Ook zit er een goede converter in maar dan moet je iets creatiever zoeken voor de Gold versie ;)

Voor andere tips etc.: epiZENter

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    nee heb hem maar besteld bij bol.com, had ik nog een bon van. En natuurlijk een hele snelle levering, en daar betaal ik wel wat extra voor :) Oude Zen Touch is een beetje aan het overlijden nl.

Super dingetje trouwens, super klein. En dan de software die erbij zit _O_. Kan Apple nog een voorbeeld aan nemen.

15. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik houd dat plastic folie er nog even voor en ik ben ook van plan om zo'n invisible shield te halen. Maar is mediamonkey heel veel beter dan iTunes? Want met iTunes kan ik alles ook heel snel veranderen of werkt het bij media monkey anders?

16. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Lol, jij gebruikt itunes vrijwillig!? :D Haha, nee 't was maar een tip voor als je misschien geen fijne speler hebt ofzo. Als je met itunes alles kunt doen wat je wilt is het natuurlijk goed ;)

De interface van MM is ook niet zo gelikt maar dat vind ik juist fijn, ik wil gewoon perse alles instellen en de mappen/bestandsnamen organiseren zoals ik het wil, beetje controlfreak 8)

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb je creative mediasource wel eens gechecked? is ook erg relax en supermakkelijk in gebruik..

Zit dat niet bij je Vision M mvdlit? Dan zou ik deze gewoon gebruiken:)

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het maar een raar ding... Groot en zwaar en wat heb je nou aan die speakertjes, lijkt me voor geen meter klinken

Sandisk heeft nu al een 8gb spelertje, schijnt heel aardig te zijn. Als het goed is hebben nog een paar andere merken ook spelers met 8gb aangekondigd op de CES maar dat duurt dus nog wel even :)

20. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Heey Mensen,
    Ik heb zoals ik al zij een tijdje gelede in deze thread een Ipod Nano gekocht.
    Alleen heb nog steeds de bijgeleverder apple oordopjes. Ik vind de muziek kwaliteit best helder en goed klinken, maar echt naar welke site je ook gaat. als er iets over deze oordopjes staat is het altijd slecht. Is dit een vooroordeel. hebben ze iets tegen apple. of zijn er inderdaad oordopjes die meer uit mijn ipod kunnen halen. ikzelf zou nog steeds die dopjes van Sennheiser kope (cx-300 ofzo..) maar zijn deze echt beter en zijn ze het geld waard. ? Iemand suggesties of ervaringen met oordopjes die nou gewoon echt heel goed waren. ? :) . ik weet dat hier eigenlijk over de mp3 spelers zelf moet worde gediscusseerd maar er is vast wel iemand die me kan helpen. :p En zo ja.. alvast bedankt.. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina