1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit al een tijde met deze vraag, en dit leek mij maar het beste topic om het te vragen:

    Ik heb al een hele tijd een iPod(oude versie. 10 gig) en ik wist altijd wel dat je em als ext. hdd kon gebruiken, maar ik heb dit nog nooit gedaan. Kben beetje bang om dat ding te verneuken :eek: |:- .. maarjah , kben vijftien, en door een filetransfer de 'OS' van dat ding verneuken is een hele bak centen down the drain. Enfin. Kan ik dus nu gewoon me iPod op me pc aansluiten en dr vanalles opflikkeren zonder dat ik het in een verkeerde map zet ofzo? Of moet ik het met een speciaal programma doen?

    Gaarne hulp:p

    iversonfan88
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    volgensmij verschijnt er een gewoon een extra harde schijf in deze computer, toch? je moet geen bestanden in de mappen zetten, dan verneuk je je hele OS en je ipod.
     
  3. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Amarant

    Kan jij mij uitleggen waarom jij voor de Iriver iHP 120 hebt gekozen? Ik ben namelijk ook van plan om een hdd-player te kopen en dit is tot nu toe mijn eerste keus. Van de iPod ben ik al afgestapt omdat hij duur is in verhouding met functies e.d. En ik word ook niet echt blij van alles wat ik hoor over die batterij. En 8 uur spelen is te weinig. Waarom heb jij niet gekozen voor bijvoorbeeld de Creative Zen Xtra (30gb, iets van 320 euro en volgens gear.ign.com beter geluid dan de iPod of iRiver). En waarom niet de Rio Karma?(20 gb, iets van 20 euro duurder dan de iRiver)
     
  4. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    ik ben amarant dan niet, maar ja
    Creative zen is opzich een goede keus als je een beetje een krap budget hebt.
    Iriver IHP-120 heeft meer functies zoals: optical in/out, fm tuner, fm recording, heel goede AB met groot lcd (voor AB). iriver staat ook bekend om zijn uitmuntende kwaliteit in meegeleverde accesoires en geluidskwaliteit (volgens velen beter dan ipod) en uitstekende support. hoop dat het helpt :)
     
  5. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Dankje, dat helpt zeker ja. De zen is kwalitatief dus slechter (de prijs buiten het beeld gelaten). En wat vind je van de rio karma? De reden waarom ik die niet zou nemen is omdat er geen fm tuner op zit en ook geen ab bijzit(dat vind ik namelijk best handig). maar is hij toch beter?
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb heel lang op forums rond gestruind en iedereen was gewoon positiever over de iHP. Daarnaast vond/vind ik de iHP het mooiste maar dat is smaak natuurlijk.

    De iHP is ook vooral voor als je wat meer wilt dan alleen muziek luisteren. Ik ga bijv. een beetje goede microfoon kopen en dan met de iHP opnames maken enzo. Daarnaast heb ik gewoon hele goede ervaring met iRivers.

    Ik heb hem nu 1 dag en ik heb er zeker geen spijt van! Hij is echt prachtig en alle extra's die er bij zitten zijn leuk en de opties enzo. Geluid is ook echt geweldig! Ook met de doppies die er standaard bijzitten. De Afstand bediening van de iRiver is ook echt relaxt, zit een display op en eigenlijk kan je er alles mee. Dat hebben ze heel goed aangepakt!

    Als je wat specifiekere vragen hebt over de iHP moet je het zeggen. Ik ben ook met een reviewtje over de iHP bezig omdat een paar mensen dat hier graag wouden... :)
     
  7. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok dan. De iRiver staat nu op de 1e plek. Het duurt niet lang meer en ik kan er ook mee gaan patsen:)
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    rio karma ja, dat hangt er van af of je 'm mooi vind of niet.
    Het kan natuurlijk zo zijn dat de vorm handig is bij jouw doeleinden, dat ie beter in je zak past.
    Over de rio karma weet ik eigenlijk niet zoveel af
    ik zal een paar links geven die je hopelijk kunnen helpen je keuze te maken.
    kijk vooral naar de tabellen
    IGN review karma
    Iriver ihp-120 IGN review
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Huub, 1 ding. Kijk niet te veel naar die reviews. Je kan veel beter op forums kijken omdat in reviews het ding maar een paar dagen geprobeerd is. Iemand die hem al maanden heeft weet veel meer over de min en plus punten. Ik vind trouwens zelf de rio er ook wat plastic uit zien.
     
  10. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind die rio er ook wel een beetje vreemd uit zien ja. Maar jij bent tot nu toe erg tevreden met de iRiver? Ben je al minpunten tegengekomen? Hoe klein ze ook zijn...
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    hij gaat nog een review schrijven dus... *) *)
     
  12. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    De Vobis in maastricht hielt uitverkoop, nu heb ik een 256 Apacer MP3 spelers voor 79 euro:D Wel een chill ding voor een goede prijs
     
  13. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    wow! idd, goede aanbieding! *) 256mb: w00t veel geheugen voor een errug lage prijs!
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kben super tevreden met de iRiver. De min puntjes die ik zo snel ben tegen gekomen zijn:
    *Je hebt geen flauw idee hoe je al de draden van de doppies en afstandbediening onder je kleding kwijt moet. Maar dat houd je bij elke speler.
    *Het mooie leren hoesje blijft vaak steken achter t pookje van de navigatie. Maar na 1 x weet je dat en til je t hoesje omhoog als je m eruit haalt.

    Verder nog niks :D
     
  15. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Cooliejoelie :D

    En is t je 370 euro waard? Das niet weinig namelijk, dat is 815,37 gulden 8)
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Every single penny.... :9
     
  17. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    ik denk dat als je de hele HD heb volstaan met liedjes dat het menu dan zo ENORM GROOT is dat je het niet meer kan overzien. 8)
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee niet echt, kheb nu 200 nummers erop staan. Je kan heel snel een liedje vinden. Het staat op alfabet en je kan op artist, genre, titel en album zoeken. Ook kan je folders maken om je muziek nog sneller te vinden...
     
  19. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je op album zoekt staat dan in die lijst de nummers dan ook op volgorde? Dus op volgorde van tracknummer zoals dat staat in de id3-tag?
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als er voor de nummers tracknummers staan wel. Zoniet dan zet hij ze op alfabet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina