1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste Provider?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Amigo NL, 19 jan 2004.

  1. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey,

    Ik heb een jaar mijn mobiel niet meer gebruikt {schaam schaam}
    dus nu is mijn simkaart geblokkeerd.
    Ik wil dus weer een nieuwe maar ik heb geen idee welke provider nou het beste is.
    Kan iemand mij wat meer vertellen over de plus- minpunten van providers? Dus bijvoorbeeld hoe lang duurt het voordat je simkaart is verklopen, klantenservice, kosten enzz

    Alvast bedankt
     
  2. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik merk dus dat je jouw mobiel niet zo vaak gebruik bij orange verloopt je sim kaart niet dus is dat misschien wel handig voor jouw.
     
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    KPN ----> wel duur, maar overal top bereik. :)

    Daarnaast is iMode super _O_


    Als je inderdaad zowat niet belt etc... kan je Orange nemen ja.
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb Orange, goede service, je btg blijft altijd geldig. Goede ontvangst.. Wat wil je nog meer.
     
  5. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Orange is wel fijn, beltegoed altijd geldig, goed ontvangst.
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    ik 'stem' ook voor orange..

    voor argument zie bovenstaande posts ;)
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    T-Mobile. Erg goed bereik en goed gepijrsd.
     
  8. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Orange ja, is goed...Je kan nu ook je beltegoed gewoon met één telefoontje opwaarderen ( maar Orange is niet de enige waarbij dat kan ). Ook ligt mijn voorkeur meer bij Vodafone ( mijn huidige profider ) alleen ik vinned zwaar naaierig dat je voor Vodafone Live moet betalen, hoewel daar nix over vermeld wordt ( ik heb abbo, maar krijg een Live rekening van 60,= :mad: )...
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    T-Mobile, hele goede ervaringen mee, overal berijk (ook in het buitenland) en je belte goed verloopt niet
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    ik woon in een boerengehucht en ik moet een tydje fietsen voordat ik bij xpert kom, kan je daar een simkaart halen?
    anders moet nog nog verder fietsen voor een telefoonwinkel :confused:
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Los een simkaart.. hm kdenkniet dat je dat in xpert kan doen maar ik weet t niet...
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En je mobiel moet wel symlock vrij zijn. Heb nog nergens losse sim kaarten gezien dus denk dat je beter uit bent met nieuw mobieltje.
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    een nieuw mobieltje, WTF dat meen je toch niet!!
    ik heb een Nokia 6510 waar ik destijds €450 voor heb betaald!
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe krijg je het dan ook voor elkaar om met zo een dure mobiel een jaar niet te bellen. Ik zou iig bij telshop langsgaan en daar kijken of je prepaid pakket kan krijgen terwijl je je telefoon houdt.
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb um van m'n pa gehad alleen ik doe er nix mee... ik bel gwoon met huistelefoon, goedkoper...
     
  16. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    je belt gewoon naar de betreffende provider, en vrrag teen nieuw simkaart aan. ze sturen hem dan om maar moet wel dokken. volgens mij iets van 20 euro met 20 euros beltegoed erop
     
  17. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf orange ik ben daar best tevereden mee ook het bereik vind ik goed. Over KPN ben ik niet zo tevereden klanten service is heel slecht, niemand weet er iets, ze sturen je steeds naar iemand anders tot je het rondje rond bent en dan weet je nog niks.
    Toen ik na 1 maand m'n telefoon die ik daar besteld nog steeds niet in huis had ben ik naar orange gegaan.
     
  18. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat was je provider destijds? Want bij prepaid zit er meestal sim-lock op de telefoon.. Als je een andere provider wilt zul je hem dus moeten laten unlocken (dat kost geld) in een telefoon-winkel. En een nieuwe sim kaart kopen. Als ik jou was zou ik gewoon een simkaart kopen van de provider die je destijds had. Geen gezeur met simlock..
    Welke provider de beste is? Komop.. iedere provider heeft zijn voor- en nadelen. Daar blijft je sim altijd geldig en daar weer niet. Qwa bereik is iedere provider nu wel hetzelfde, dit omdat ze nu allemaal onder grotere (buitenlandse) providers horen met veel geld en dus veel masten in het land.
     
  19. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je prepaid toestel langer dan een jaar hebt moet je gewoon bellen naar je provider en unlocken ze hem gratis
     

Deel Deze Pagina