1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beta

Discussie in 'Algemeen' gestart door PineaPPle JOE, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wa moet je doen als je zon beta key krijgt ofso
    die heb ik nog nie ofso maar als ik die key heb moet ik dan die key invoeren en dan de game downloaden?
     
  2. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ongeveer he ofso:+
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ietsjes andersom, de beta komt gewoon op marktplaats te staan. maar inplaats van points te gebruiken moet je de key invoeren.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je mag dan eerst eens zeggen over welke game je het hebt, dat is wel zo handig. :eek:

    Ik ga ervanuit dat je het over Halo 3 hebt, dat is de enige lopende/komende xbox beta die ik ken, bovendien heeft iedereen het daarover. Dan wil ik je even verwijzen naar : Het Halo 3 Beta topic. Laten we daar verder gaan. Hoewel er nog niets bekend is, niemand weet zelfs hoe die beta geleverd wordt. Is het een code, is het gamertag gebonden? Niemand weet het.
    Anyway, dit subforum is meer bedoeld voor als je echt ingame problemen hebt of niet verder komt in een spel. Dit is het lopende Halo 3 beta topic, dat maakt dit topic dubbelop, dus die gaat dicht. Ook mede omdat er gewoon niets bekend is. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina