1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Betalen met een gat in je hand?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 2 dec 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja. :'-(

Maar ik blijf de weerstand vreemd vinden. Zo'n implantaat werkt alleen maar je als je hem gebruikt voor waar die bedoeld is net als een pasje van nu. Gebruik je hem niet dan doet die dus ook niets, maar heb je hem wel altijd bij je voor het geval dat zonder dat je er verder op hoef te letten. Ik verwelkom iig deze nieuwe ontwikkeling.

Vraagt zich ondertussen af of Dioga wellicht iets te verbergen heeft. ;)

2. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    horloges kunnen wel gerold worden...en dan heeft zo iemand dus makkelijke toegang tot jou bankrekening...

iig, t lijkt mij niet dat ik ooit zoiets laat plaatsen.....
    gaat je lichaam ddie chip niet afstoten dan eigenlijk???

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    chip onder je huid?
    ik herrinner me nu weer, ik werd ooit ontvoerd door buitenaardse wezens, die hebben toen proeven met me gedaan :'-(
    ook hebben ze een chip geimplanteerd:'-(
    en sindsdien ben ik bang voor virussen :'-(

:cool:

maar een chip onder mn huid?
    en als je dat weigert?
    heb je dan geen ander betaalmogelijkheid (behalve contant?)
    dus kort gezegd, moeten we het wel ooit accepteren en ik vind dat niet kunnen, ik moet altijd nog een keuze hebben...
    en als je later via je chip moet betalen op internet, krijgt iedereen dan een scanner thuis?8)

pfff, het is iig erg weird 8)

4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    nog gekker we krijgen chips in onze kop waarmee we verbinding met het internet kunnen maken, kunnen bellen, etc de beelden worden gewoon in onze hersens geprojecteerd.

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    leuk, lekker snel betalen :cool:

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het wel een goed idee, het gaat makkelijk, je kan je pasje niet verliezen/breken/on-magnetisch maken.

Maar zo'n bandje vind ik helemaal lelijk, zie je het al voor je dat iedereen met hetzelfde bandje loopt? Dan voel ik me net een slaaf ofzo, nee, zo'n chip implanteren lijkt me een goed idee. Als ze daar dan ook meteen je ID op zetten, en dan bij discotheken op een scherm komt te staan hou oud je bent, dan kan je er makkelijker in. Kan er ook niet gecheat worden met andere chips.

Zo'n bandje kan je trouwens makkelijk van iemand afjatten, nee doe mij maar dat chipje :)

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, of je komt discotheken juist helemaal niet meer in :)

8. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19

armbandjes zijn ook niet makkelijk te jatten, ringen ook niet.
    weet je wat die dieven dan doen?
    die snijden gewoon je pols door, alleen voor die ene armbandje...
    t is maar een voorbeeld... ;)

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nee.. Ze jatten dat armbandje door hem er af te halen en ze snijden je pols door als je zo'n chip hebt.

10. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    neeh hoor, ga maar s voor de grap naar zo'n donkere plek in bijv marrokko :eek:...

er lopen altijd wel gekke mensen rond
    en overal....

11. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als ze overal rondlopen, waarom moet je dan zo nodig naar een donkere plek in marokko??? :confused:

bovendien lijkt het me erg onwaarschijnlijk....als je een mes hebt waarmee je iemand's hand er even snel afhakt...is het waarschijnlijker dat je iemand ermee gaat bedreigen....
    1. Das veel schoner...:{
    2. Je hebt een veel hogere opbrengst...

12. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    jah tuurlijk joh, ze zullen je ook 'even' beroven waar iedereen je kan zien... :{

handig..

ennuh:
    hoger opbrengst?
    want...??
    bedreigen...?
    het is dus iets makkelijker als je een meisje berooft die een armband heeft, die dus strak zit, als je fftjes gaat snijden...

Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nou....als je iemand bedreigt neem je meestal ook zn portemonee(hoe je t ook schrijft) en dat soort shit mee....in plaats van alleen een armbandje...

btw. jij legt de nadruk op donkere.....ik op marokko....

14. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ik wíst dat iemand zich daar mss aan zou irriteren... nou laat me maar snel zeggen, het is dus niet zo bedoelt..
    ik weet namelijk zelf ook dat dat niet fijn is, ik ben bijv turks.. en word ook wel eens gek hier door...

ik nam het simpel als voorbeeld omdat onlangs iemand mij nog een verhaal over vertelde...

je weet wel wat ik er mee bedoel he?
    namelijk: 3e wereldlanden...
    eigenlijk dus ;)

trouwens 'een armbandje' is in die geval wel goud he...

ik wéét nu toevallig ook dat marrokaanse vrouwen veel goude armbanden dragen..
    nix ergs dus ;)

Laatst bewerkt: 3 dec 2003
  15. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    idd, juist omdat je turks bent vond ik het nogal vreemd.... :confused:

maarehm....back ontopic:

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit aanslaat, als was het alleen maar om ik(en de meeste mensen volgens mij) niet onder het mes wil, alleen maar zodat geen pincode meer in hoef te voeren....

16. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ThE CoLlEcCtIvE iS gRoWiNg! :p

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een onzin. Wat nu als je een ongeluk krijgt? Vuurwerk? Gaat die chip dan stuk? Wat als je een nieuwe bank wilt nemen en de chip van de vorige zit nog je lijf? Waar komt dat ding überhaupt? Strax wuif je met je hand ergens, heb je ineens voor 100 euro iets betaald. Mensen kunnen je gewoon bedreigen en dan je dwingen je hand te laten scannen met een ding om wat geld over te maken ofzo. Ik vind dit echt niks.

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Mee eens, als die betalingen echt met een wuif kan worden gedaan kan je makkelijk gedwongen worden

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk ook niet dat het goed is voor je gezondheid als je zoiets implanteert:{

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Jongens denk nu toch eens na. Zulke dingen worden toch van te voren uitgebreid onderzocht. Natuurlijk zullen er in het begin nog wat "kinderziektes" zijn, maar ze gaan echt zo maar iets even op de markt gooien hoor.

Deel Deze Pagina