Betalen met een gat in je hand?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 2 dec 2003.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat weet ik zo net nog niet, want de GSM is ook op de markt gebracht en die heeft toch ook wat vervelende nadelen voor de gezondheid;)

2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gedoe met de duivel is wel erg raar... 666...

Dat zinnetje uit de bijbel vind ik niet zo prettig ..

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En het maakt dat aan alle kleinen en groten, rijken en armen, vrijen en slaven, een merkteken gegeven wordt aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden. En het maakt dat niemand mag kopen of verkopen, dan wie dat merkteken heeft, of de naam van het beest, of het getal van zijn naam. Hier is de wijsheid: wie het verstand heeft berekent het getal van het beest; want het is het getal van een mens, en zijn getal is zeshonderdzesenzestig (666)." In hoofdstuk 5 staat dat de "horens" staan voor "geesten van God"; de draak sprak godslasterlijk en hierdoor kunnen we concluderen dat dit beest de beschikking heeft over buitenaardse technologie. Dit beest "doet grote tekenen en kan het vuur uit de hemel laten komen". Het meest vereerde beest of symbool is op dit moment de adelaar. Toch staat dit beest vermoedelijk voor het vale paard of het getal en de naam 666. Het valt aan te nemen dat Johannes heel goed wist dat de adelaar het symbool van het Romeinse rijk was. Het getal 666 kunnen we vervangen door Hebreeuwse medeklinkers, en op die manier komen we uit op de naam van keizer Nero. Er bestaat ook een theorie die stelt dat 666 zou staan voor paard. De vier dieren uit hoofdstuk vier hadden elk zes vleugels: 4x6=24 ouderlingen. De tekst "de wijsheid wie het verstand heeft" komen we ook tegen in hoofdstuk 17, vers 9: "het beest was, is niet en zal er toch zijn". Dit "merkteken" staat vermoedelijk ook voor een onderhuidse microchip, zonder welke "niemand mag kopen of verkopen": de Nieuwe Wereldorde o.l.v. Satan en/ of zijn engelen!

4. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    idd matrix , met ongelukken zou het pasje kunnen kapot gaan

en het lijkt mij niet zo'n probleem , want je kan hem nooit meer vergete , daar heb ik namelijk nog wel is last van :p

5. Hanry X

Hanry X Diehard Wannabee

Leuk Bevonden:
    0
    hehe lijkt me geen goed idee alle zakkenrollers passen zich gewoon aan en worden handen rollers... Zie je binnenkort allemaal mensen zonder rechterhand lopen, vraag je: Wat is er met jou gebeurt? oh me geld is gestolen....

En als je geld op is, vraag je: Mag ik jou hand lenen mijne is leeg...

En als je moet betalen: das dan 10 euro; geef me de vijf.

lijkt me echt niks wat een onzin dit straks krijg je nog een chip in je reet waarmee je de plee door kan spoelen als je klaar bent...

Deel Deze Pagina