1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    whahahaha,ik kon het filmpie nog niet lol 8) .
    je kan een motor uit duistland importeren als hij ouder is dan 6 maanden,of meer heeft gelopen dan 6000 km.
    als de fiets aan deze eisen voldoet dan betaal je geen bpm_O_
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heeft er niemand hier ruimte voor een paar films. Ik heb verschillende films hier liggen van de echte jongens. LVX en alle andere.
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    gisteren gekocht,kenteken aangevraagd en woensdag of donderdag rijden op de x11.......als het kenteken een beetje op wil schieten O-) .

    jongens bij deze vraag ik jullie allemaal te bidden_O_ _O_ _O_ voor een paar droge dagen de komende week,want als er iets kut is dan is het wel met je nieuwe motor door de zeikende regen naar huis tuffen:mad: .

    mijn dank neigt naar hondsdolheid:D
     
  4. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ff kijken of ik een regendansje voor je ga doen.;)

    Misschien zijn er nog meer mensen die ff een dansje voor je willen doen.:D :D :D

    ff zonder dollen }:] }:] }:] beuk gaat straks lekker laagvliegen}:] }:] }:]

    Een ware openbaring voor beuk._O_ Dragracepak aan en met mach 4 over de snelweg blazen.

    Je kan hem toch ook laten brengen???? Een beetje service mag toch wel voor dat geld.:{
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gefeliciteerd met je aankoop. Dat je het rubber maar op de grond houd.

    Dat laagvliegen zal wel meevallen.

    cya
     
  6. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Gefeliciteerd ouwe rukker,

    Je kan mooi op 05 juli met de motor naar Zwolle komen !
    Toppie
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    _O_ droooooooooooog weer.....droooooooog weer_O_

    witkeesie,ik ga vreselijk me best doen om op de 5de naar je toe te komen ouwe reus.
    mischien durft hilevel ook wel te komen en hebben we meteen een mini motor meeting lol:+
     
  8. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Ik wil dat monster wel een keer zien_O_

    Zijn er nog meer mensen in voor een kleine meting???:{
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    verdomme...vandaag mooi weer..althans het is droog,maar mijn kenteken is nog niet binnen:mad: .
    zoals het er nu uitziet wordt het morgen.......en dan wordt het schijtweer:'-( en daar zijn we niet happy mee.

    duikbril op....zwembroek aan....en gassen naar huis:{
     
  10. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week zaterdag waren er weer historische motorraces hier, in rockanje!

    En man, wat was dat weer tof!

    Alles kwam voorbij, van de oude 50cc 'borrel' klasse tot de nieuwste motoren van het motoport race team (motoport is de organisator van het evenemt).

    Er werd niet alleen geraced, er was ook een markt waar je onderdelen etc. kon kopen/verkopen, er was een streetfighter verkiezing. En de sfeer was ook weer fantastisch!

    Volgend jaar ga ik zeker weten weer! ^^
    :D
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    dit soort evenementen zijn altijd leuk......maar wil je echt iets knotsgeks zien moet je hier wezen8)
    http://www.zwartecross.nl/2003/index.php
    dit is begonnen als een uit de hand gelopen grap,maar is nu inmiddels zowat het grootste motorcross evenement van europa.

    motorcross staat in dit geval bijna op de 2de plaats want letterlijk iedere leipo:D kan hier wel in een daarvoor bestemde klasse meedoen.
    hollands volksvermaak cum laude...met uiteraard veeeeel,heeeeel veel bier:+

    http://www.zwartecross.nl/2003/foto.php
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    vandaag is het D-day voor beukie}:]
    de x11 is klaar,de platen zitten erop,de tank is vol.....................en het is me toch een partij pleuris weer :mad: ..maarja we halen hem zometeen op uit Den Bosch.

    om een uur of 4 ben ik bij de dealer om de motor op te halen,zal je net zien dat het grootste stormfront van het westelijk halfrond over nederland heenbeukt zodra ik de sleutels in het contact steek:'-(

    als ik thuis ben gaat de tuinslang er maar ff doorheen om alle bagger er meteen vanaf te spuiten.

    de neuk van beuk_O_
     
  13. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    En issie gaaf, beuker?

    En natuurlijk pics!!! :9

    Ik ga morgen ff kijken voor een R6, met inruil van me auto, zal wel weer een crappy inruilprijs worden |:-
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ol

    snel snel ik hou het kort lol 8)
    de motor is vreselijk gaaf maar ik moet hem nog inrijden,dus echt beuken zit er voorlopig niet in.
    had mazzel met het weer_O_ en heb het helemaal droog gehouden tot aan thuis........hahaha je regendans is mislukt hilevel:p

    ik zal de camera van mijn broer eens lenen voor wat piccies boys.

    l8ters allemaal.




    succes met de r6 man.....hoop dat het wat wordt:+ .
     
  15. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net terug van het ophalen van mijn broertje's brommer, die heeft ie net gekocht.

    Het is een oude Yamaha DT, foto's volgen :cool:
     
  16. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    GEFELICIFLAPPERDEFLAPTEERD BEUKER MET JE NIEUWE AANKOOP. DAT JE NOG VELE JAREN KAN GENIETEN VAN DEZE GEWELDIGE STOEPTEGELSTRAATKLINKERSCHIETMACHINE VAN HONDA.

    Heb je de gashendel al lekker het werk laten doen? Hoe voelt dat nu? Zo'n monster tussen je benen.(de honda) Ik verwacht natuurlijk wel een uitgebreide review van je bike.;)
     
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ik heb al jaren een monster tussen me benen hangen hahahaha 8)
    ahum lol de honda..._O_
    aan het gas hangen zit er de eerste 1500 km niet in natuurlijk vanwege het inrijden,dus over geveeg en geknal kan ik je niets vertellen.
    wat mij wel meteen opviel is dat de versnellingsbak nu al als boter schakeld.
    geen geklik en geklak in welke versnelling ook.
    verder als 4000 rpm kan ik voorlopig nog niet draaien maar de motor voelt nu al beresterk aan en wilt eigenlijk alleen maar dooooooooor doooooor.
    handelbaarheid is top....ik voel nu al het verschil tussen het wiegframe van mijn oude xjr 1300 en het twinsparframe van de honda.
    de honda is vreselijk strak en stabiel en lekker stug afgeveerd.
    de zithouding is ook veel meer voorover dan op de yamaha gezien op deze motor ook veel hogere topsnelheden gehaald worden:9
    het gecombineerde remsysteem van honda werkt geweldig en vroeg eigenlijk helemaal geen gewening van mij.
    corrigeren met de achterem is ook geen probleem en de voorkant duikt dan zeker niet in elkaar....top_O_

    en dan nu het geluid:'-( .
    de goedkoopste naaimachine van de v&d maakt meer lawaai dan de honda,en das niet zoals het hoort vind beuk.
    zodra de handel lekker een beetje los is gereden komen er vervangende uitlaten die de boel echt tot leven wekken(samen met de hele buurt hahaha)

    al met al een hele mooie en vooral ongeloofelijk goed afgewerkte motorfiets waar ik erg blij mee ben.
    nu maar hopen dat dat ouwe kadaver dat mij anderhalf jaar geleden bijna dood reed inmiddels van de straat is en alleen nog maar stuurt met een rolator.

    de neuk van beuk*)
     
  18. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd Beuker...
    Ik wil ook een motor..!!!!

    P.S.
    OM 14.00 MOTO GP VAN LE MANS! (NED 2)

    KIJKEN DUZ , ik denk dat VALENTINO het weer gaat winnen!

    En weer heel wat uitvallers!
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    haal je rijbewijs dan joh......of ben je nog geen 18?
     
  20. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je nou echt dat ik NIET voor me rijbewijs was gegaan als ik al 18 was :+

    Ik ga al beginnen op de dag dat ik 18 word.

    Jammer genoeg is dat pas over ander half jaar :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina