Ik heb een puch Maxi S, er is al zo veel aan verrot gegaan en ik heb er al zoveel aan gesleuteld dat ie het op het laatst perfect deed. Tot 1,5 maanden terug dat ik op mijn bek ging (hersenschudding en gebroken sleutelbeen, daarna heb ik 5 km naar huis gelopen zonder dat ik het wist, ik wordt de volgende dag wakker met een ontzettende pijn in mijn kop ) . Heb er sinds gister weer voor het eerst naar gekeken en ik heb hem nu weer helemaal uit elkaar leggen en ik kom erachter dat mijn frame (voorvork) heel erg scheef zit, dus nu moet ik eerst op zoek naar een nieuwe voorvork (lukt wel). En mijn puch was donkerpaars maar die verflaag zir er ook al een jaar op en is niet zo heel mooi meer, de vorige keer iets te weinig geschuurd dus ik ga het nu goed doen en ik maak hem zwart. het eindresultaat post ik hier (hoop binnen een week) hier wel. Ow ja, en voor mijn puch had ik een Hyosung Rush maar die schee er na een half jaar ook mee uit en heb ik maar voor 45 euro weggedaan waar ik nu nog spijt van heb als je hem voor 450 €(1000 gulden) heb gekocht, maar daar mankeerde elke dag wel wat aan.
EDIT:// Ik heb al een frame op de kop kunnen tikken voor 5 euro en dus ook een voorvork, en mijn eigen frame is nu helemaal kaal (verf) en kan dus gespoten worden. Mijn oom heeft altijd in een spuiterij gewerkt en die wilt mijn brommer wel doen met een compressor . Tip om verf eraf te halen: VERFAFBEIT !!!!!!
EDIT 2:// We hebben hem maar zelf gespoten en hij is goed gelukt, eerst een laag grondverf, toen de zwarte verf, en dan stikkers erop en toen deden we de laklaag erop, dan zijn de stickers ook beschermd. Morgen ochtend is hij wel droog en kan alles weer in elkaar gezet worden *)
EDIT 3:// Hij zit helemaal in elkaar behalve het zadel, was te veel beschadigt tijdens ongeluk. Hij start weer goed en een mooi geluidje. Maar ik kan de uitknop niet bevestigen , het kroonsteentje waar dat draaitje in moet zit ergens achter mijn motorblok , ken ik hem er weer eraf halen , is zo gedaan. en binnenkort komen de foto's van een echte oldtimer Puch
Laatst bewerkt: 21 jun 2003