1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

eindelijk..met hulp van me gabber ktulu is het gelukt.
    de pics van de motor....hier zijn ze.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ziet er mooi uit. Was moeilijk aan te komen die motor. Was zeker één van de laatste. Samen met nog een zwarte!

[edit] Ik zag je post op het motor-forum [/edit]

Wat voor pijpen ga je eronder hangen?? Verder nog plannen? Dyno??

cya

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  3. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

dit was de laatste van honda nederland.
    de dealer heeft deze samen met nog 5 anderen nog nieuw in krat weg kunnen halen.
    inmiddels zijn ze allemaal verkocht....en aan beuk ging de laatse weg.
    mischien kom je links of rechts nog wel een x11 tegen maar of het een 2002 model is kan ik je niet vertellen(dat waren de laatste die hier naar toe zijn gekomen)

de pijpen worden met de tijd vervangen door laser of bos of een akropovich systeem.
    dyno spul komt er niet op denk ik maar hij gaat wel naar de bank om dan het hele spul lekker af te stellen.
    weet niet zeker of ik er 2 houd of dat ik er een 4 in een systeem van maak......we zien wel :+

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Heb me ook zo´n ding gehad, trok op me achterwiel weg als moest. Nu heb ik een SR ditech (scooter) die trekt ook hard (harder als elke andere standaard scooter of wegracer) maarja er ligt geen 70 cc in, maar hij loopt wel 75/80 op autoteller. Ik rij er alleen niet meer op heb zelfs de verzekering van dit jaar niet betaald. Iemand een SR ditech kopen??

5. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen...even tussendoor...8)
    a.s. Zaterdag (14 Juni dus) organiseer ik met wat mensen een straatfeest in Amsterdam West.
    We gaan op een pleintje een podium bouwen waar dus een paar bands gaan spelen : ouwe bekende Rock en ook 1 of 2 bands die Heavy Metal spelen !
    Verder zal er genoeg te zuipen en te vreten zijn (BBQ), vaste bezoekers zijn veelal motorrijders dus de sfeer zal heel goed zijn.
    Voor het adres kun je kijken op http://www.westsidemetalattack.tk
    Deze site heb ik zelf gemaakt, hier zie je dat we elke maand iets organiseren (binnen dan), dit keer gooien we de remmen los en gaan we buiten feesten.
    Hopelijk komen jullie ook want het zal gezellig worden.

6. Freerider

Leuk Bevonden:
    0
    p.s. Leuke gelegenheid om elkaar de hand te schudden en om de bikes in real life te zien !!

7. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet , dan zit ik op Almere Strand

DEFQON 1! :+:+:+

8. Freerider

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe je goed !
    O.k., voor de mensen die daar dus niet naartoe gaan of geen andere plannen hebben...:D

9. Freerider

Leuk Bevonden:
    0
    ... het feest is vandaag dus !
    En duurt van 12.00uur tot 24.00uur, bands gaan spelen vanaf een uur of 6 als het goed is.

10. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie fiets. Ik heb hem vandaag nog nieuw zien staan bij Arie Molenaar precies dezelfde. Was een blauwe met een leuk prijsje.

11. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee. Ben nu een beetje laat en vanavond had ik al wat afgesproken. Morgen ga ik naar het circuit van Zolder is motorfeest!!!!!!!!!_O_ Wie gaat er ook naar zolder?????:{

12. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zo naar zolder als ik ga maffen:+

als je jonger dan 21 bent (en dus je motorrijbewijs gehaald heb) mag je op een motor rijden tot 35Kw!

hoeveel cc is dat ongeveer?

13. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    Een of ander gek heeft het prolink systeem uit me mtx gehaald (het is niet gejat hoor was al zo toen ik kocht). En de veer direct op de achter brug gezet zodat hij een heel stuk verhoogd is. Maar hoe erg is dit?

14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

kilowatts hebben niks met cc's te maken in dit geval.
    je zou een hayabusa zo af kunnen knijpen tot 35 kw al rijd dat idd voor geen meter natuurlijk :{ .
    de kilowatts(of paardenkrachten) geven het vermogen weer van de motor.
    cc's alleen maar de cylinderinhoud(de inhoud van het motorblok in kubieke centimeters..zeg het er maar bij lol)van de bike.

15. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Kw naar PK's omrekenen was dacht ik:

1 kw = 1,36 PK

Maar dit kan ook best van Nm naar PK zijn, ik weet het niet zeker

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

nee hoor..is prima wat jij zegt.
    newton meter(Nm) wordt gebruikt om het koppel weer te geven.

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Re: lol

als de koppel groot is hoef je dus minder toeren te draaien dan een moter met een lage koppel voor het zelfde aantal PK's

toch:confused:

18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

M'n ouders snoorscooter
    ik rij er zelf ook soms op
    gaat 45 km/u is dus niet vooruit te branden :mad:

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

koppel is afhankelijk van het soort motor.
    is het een 2 cylinder of een 4.
    is het een lange of korte slag motor.
    hoe groot is de cylinderinhoud.

koppel moet je zien als bruikbaar vermogen.
    al die pk's haal je er pas uit bij hele hoge toerentallen.
    het maximale koppel bereik je veel eerder.

20. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een puch Maxi S, er is al zo veel aan verrot gegaan en ik heb er al zoveel aan gesleuteld dat ie het op het laatst perfect deed. Tot 1,5 maanden terug dat ik op mijn bek ging (hersenschudding en gebroken sleutelbeen, daarna heb ik 5 km naar huis gelopen zonder dat ik het wist, ik wordt de volgende dag wakker met een ontzettende pijn in mijn kop :confused:) . Heb er sinds gister weer voor het eerst naar gekeken en ik heb hem nu weer helemaal uit elkaar leggen en ik kom erachter dat mijn frame (voorvork) heel erg scheef zit, dus nu moet ik eerst op zoek naar een nieuwe voorvork (lukt wel). En mijn puch was donkerpaars maar die verflaag zir er ook al een jaar op en is niet zo heel mooi meer, de vorige keer iets te weinig geschuurd dus ik ga het nu goed doen en ik maak hem zwart. het eindresultaat post ik hier (hoop binnen een week) hier wel. Ow ja, en voor mijn puch had ik een Hyosung Rush maar die schee er na een half jaar ook mee uit en heb ik maar voor 45 euro weggedaan waar ik nu nog spijt van heb als je hem voor 450 €(1000 gulden) heb gekocht, maar daar mankeerde elke dag wel wat aan.

EDIT:// Ik heb al een frame op de kop kunnen tikken voor 5 euro en dus ook een voorvork, en mijn eigen frame is nu helemaal kaal (verf) en kan dus gespoten worden. Mijn oom heeft altijd in een spuiterij gewerkt en die wilt mijn brommer wel doen met een compressor :cool:. Tip om verf eraf te halen: VERFAFBEIT !!!!!!

EDIT 2:// We hebben hem maar zelf gespoten :p en hij is goed gelukt, eerst een laag grondverf, toen de zwarte verf, en dan stikkers erop en toen deden we de laklaag erop, dan zijn de stickers ook beschermd. Morgen ochtend is hij wel droog en kan alles weer in elkaar gezet worden *)

EDIT 3:// Hij zit helemaal in elkaar behalve het zadel, was te veel beschadigt tijdens ongeluk. Hij start weer goed en een mooi geluidje. Maar ik kan de uitknop niet bevestigen :'-( , het kroonsteentje waar dat draaitje in moet zit ergens achter mijn motorblok , ken ik hem er weer eraf halen :), is zo gedaan. en binnenkort komen de foto's van een echte oldtimer Puch :p

Laatst bewerkt: 21 jun 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina