1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Je bent gewoon altijd de lul met een opgevoerde brommer(scooter), als je een aanrijding krijgt kan de ander zeggen dat je te hard reedt en dan kunnen ze dat gaan controleren... en dan ben je de lul :mad:

maar kan je ff een foto van die brommer laten zien (of site) want daar hebik nog nooit van gehoord

2. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.yamaha-motor-europe.com/page.cfm?pageID=98191

Hij is als het ware het kleine broertje van de R1 en R6

3. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje, is het nou egt moeilijk om je certificaat in 1keer te halen? ik moet de 22, en be nal heel hard aan het leren, en hoelang krijg je per vraag om hem te beantwoorden?

5. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt 10 sec.

eerst wordt de vraag ruim uitgelegd en dan moet je in de 10 sec drukken en dan mag je zo vaak van antwoord wisselen als je wilt als je maar binnen de tijd is.

6. unrealmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ja he:D Vind ik nou ook, ze hadden hem bij de dealer pas net 1 moddeltje binnen om zelf een beetje uit te checken want ze worden in oktober pas in Nederland verkocht, maar echt mooi ding, is ook veel zwaarder en groter als de Rs 50 enzo.

7. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel betaal je wel niet voor zo'n ding?

8. unrealmaster

Leuk Bevonden:
    0
    3000 euro (nieuw natuurlijk dan), is net zo duur als een rs 50, dan wee tik wel wat ik liever heb:9 :D

9. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    *en ik ga volgende week een tomos halen:cool:

en daarna nog slagen:p , maar hopen dat dat i 1 keer gaat lukken.

10. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ik zal het je nog sterker vertellen------met een opgevoerde brommer ben je niet eens verzekerd......tis namelijk geen brommer meer zodra je boven de 49,9 cc uitkomt......je bent dan een motorfiets.

vroeger voerde ik mijn brommertjes ook op......maar was in de stad echt wel wat voorzichtiger,bij elende draait jij altijd voor de kosten op.

11. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dringend IEMANDS hulp nodig, ik heb mijn puch weer in elkaar maar ik was mijn BING 12/15MM GASNAALD OPVULPLAATJE kwijt, ook maar ff opgezocht :p. Dus ik heb mijn cabarateur weer in elkaar gezet zonder dat dingetje dus. Wat doet het precies of is het echt alleen maar opvulling.

http://www.50cc.nl/frameset_nl.htm?explodedviews.htm~CcMain

hier is de link voor een exploded view , het is onderdeel nummer 2614. Daar kan je ook het plaatje bekijken als je op nummer 2614 hebt gedrukt en dan in de balk op plaatje.

http://puchmaxi.dsv.nl/image/carburateur.gif Hier is nog een plaatje, hier is het nummer 8 en heet ie gewoon een ring.

alvast bedankt

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  12. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

dit is volgens mij gewoon een veerringetje.
    kijk eens bijde gamma of een andere ijzerboer of ze er wat van dezelfde maat hebben.
    het stelt volgens mij niks voor :+

succes ermee.

13. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Yo allemaal (eerste keer dattik in deze thread post :+)
    Ik word over 2 maanden 16 en omdat ik niet rook (jaaa, ik ben verstandig :D) krijg ik 1000 euro om een (2ehands :'-() brommer/scooter van te kopen. Daar moet dan ook nog een helm, 'rijbewijs' en een verzekering bij. Weet iemand van jullie hoeveel ik dan nog ongeveer over hou, en of ik daar iets degelijsk van kan kopen?
    Thx.

P.S. Mijn voorkeur gaat uit naar een vet scootertje

14. unrealmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je gewoon is op marktplaats ofzo kijken, daar heb je soms wel goedkope scooters staan. Je hebt daar soms nog wel leuke moddeltjes voor niet al teveel geld staan, bijv Speedfight 1 of wat oudere Aerox.

15. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben eigenlijk geen voorstander meer van scootertjes, toen ik net 16 was wou ik ook altijd een scooter maar na vele (dure) reparaties heb ik GELUKKIG maar een puch gekocht en mijn scooter verkocht. Natuurlijk, aan een puch mankeert ook wel eens wat aan, maar daar ken je alles zelf maken (ik kon in het begin ook niks van een puch en nu ken ik dromen hoe die in en uit elkaar moet) en 2e hands puch onderdelen zijn ZOOO goedkoop. Dus mijn advies is, koop een brommertje (misschien schakelbrommer) en dan heb je nog geld over ook van die 1000 euro :). Suc6 iig

16. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3

wel een mooi ding man, alleen een groot achterspatbord (boeieeeend). Wel een blauwe nemen he :p

deze schakel brommer is ook erg mooi:

die is er natuurlijk ook in het blauw |:-

- - - - - - - - - - -- -----------

En BEUKER ree jij toevallig op de afsluitdijk op vrijdag (voor TT assen) tussen 1 en 3? ik zag een motor die er sprekend op leek... maar aangezien er maar een paar in nederland rijden.

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

lol nee ik was het niet.....ik ben nu net klaar met me huis en mijn motor heeft 2 weken stil gestaan :'-( .
    het eerste wat nu moet gebeuren is de 1000 km beurt.
    hij is bijna ingereden maar eerst moet de oude olie eruit vanwege het slijpsel uit het blok wat er meekomt tijdens de inrijdperiode.

een vriend van mij vroeg ook al of ik in de buurt van assen was.....hij zag namelijk ook een blauwe x11.

8)

18. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Re: lol

dan zag ik die vast ook :cool:

19. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Zo bikemuizen. Ben van het weekend in ASSEN geweest._O_ Was weer een groot feest. Een grote regenfeest. Wat een blubberbende was het daar. Ik had in eerste instantie geen kaartjes.:mad: Maar achteraf kon ik viavia kaarten krijgen bij de kicXstart en wat voor kaarten!!!!!!!:+ Bleken het tribunekaarten te zijn op de talud. Leuk stekkie na de finish rechtvoor de pitsstraat met een dubbele videowall. Lekker pitpoesjes kijken en het gebrul van de motoren aanhoren.:cool: mmmmmmmmmmhhhhhhh:p :p Alleen de regen was ongewenst. Maat van mij had zijn leren pak aangetrokken aan het eind was het een leren natte kabouter. hahahaha Hij mij in het begin uitgelachen dat ik mijn regenmotorkleding aanhad. Wat is het toch altijd een groot feest. Bepaalde mensen denken dat ze met hun bezopen kop overal kunnen slapen. hahahahaha te gek voor woorden. Ik zal het maar niet over de wc's hebben daar want dat kan je gewoon niet voorstellen. Stel er komen tienduizend man bij jou op de wc lekker pissen en schijten in één uur. Dan moet je denken wat je aan zal treffen na een uur. PRECIES smerig. Gelukkig konden de meeste niet wachten en lieten het maar lopen vanaf de dijk of waar ze maar zin in hadden. Sommige vonden het ook nodig om onder het vrouwelijk schoon hun hele zakie uit de broek te halen voor de show.:eek: Mijn god wat een groot ongeremd motorspektakel.:D :D Helaas was door de regen de races wat minder spektakel. Wie op kop reed was gewoon met groot verschil de winnaar. Al met al was het weer een topzaterdag.:+ :D _O_ Op de terugweg was het weer lekker druk met motorzwaaitoerisme. Ik heb geen armen meer over.:'-( :+

Zijn er nog meer mensen geweest?

20. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3

natuurlijk ben ik er geweest O-)

de regen was echt kut ik was wel met de auto naar assen gegaan (vanaf de camping, met z'n zessen op een motor word een beetje krap) ik had een regen jas aan en een korte broek aan... best wel koud. maar wat je al zegt er was weinig spanning in de race's zelf. ik zat zelf bij de bult.

en had je ook nog die lillie putter gezien op die motor? er re een lillie putter met een op maat gemaakte motor :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina