beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    dat was ik hahaha 8)

2. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag de crew van JACK ASS ook. ;) Die probeerde de lillieputter te overrijden. hahahahahaha beuker moest rennen met z'n korte pootjes. hahahahahahaha}:] }:] }:]

3. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

en rennen dat ik moest haha....maar ik heb het gered.

pffffff as donderdag pak ik voor het eerst in bijna een maand de motor weer effe.
    het huissie hier is zo goed als klaar(op een paar dingen na)dus ga ik donderdag lekker een stukkie pleite op de bike.

allemaal bidden om droog weer boys_O_ _O_ _O_

4. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

haha ik kom ook nog wel eens op wat motorforums.......en dan kom je nog wel eens leuke verhaaltjes tegen...deze vond beuk erg geslaagd.

Door Sigma [Moderator] op 06-07-2003 22:24

Ga ik net nog een eindje rijden, sta ik twee straten van mij thuis voor het rode licht komt er zo een pizzalulletje op een scooter vlak naast me langs door het rood; tikt hij met zijn bak tegen mijn spiegel die naar voor klapt. Zonder gas te lossen rijdt hij verder, draait zich nog eens om en toont zijn middenvingertje nog eens. (erg slim met in het groot de naam van de zaak achterop en een cruiserhelmpje zodat ze je koppie herkennen)

Ik zie hem in de verte nog tussen enkele auto"s vliegen en nog ens door het rod gaan (op een rijksweg) om dan de straat in te draaien waar hun hol is.

Op mijn spiegel enkele stevige krassen, en geluk dat ik niet in versnelling stond want van het schrikken de koppeling laten schieten.

Ik dus naar die pizzatent, ga naar binnen en zie dat kereltje achter de toonbank al enkele tinten lichter worden en heel hard beginnen roepen "ik heb niet tegen jou motor gereden"

Ben ff achter de toonbank gestapt en hem tegen de koelkast gekleefd (wel lekker kalm gebleven, hij mocht kiezen, spiegeltje betalen of verzekeringspapieren. Staat er natuurlijk in 2 seconden een kudde Middenlandsezeebewoners achter je.

Begint het opperhoofd te zeiken dat "als mijn jongen zegt niks gedaan te hebben heeft ie niks gedaan" waarop ik antwoord "dan vind je het ook niet erg als ik de politie er bij haal, die brommer is uiteraard netjes verzkerd en kleine Achmed is uiteraard niet in het zwart aan het werken"

1 Minuut later 120€ cash afgetikt voor een spiegel

Kom ik thuis...ga met wat polish over het plastic waren het geen krassen maar verf van die bak

Nu heb ik ooit 12 kleuren gescheten van een pizza van hun dus zal ik het maar als morele schadevergoeding aanzien

Nu weet ik al wat jullie gaan zeggen...altijd bij jou...ik weet ook niet hoe het komt

5. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja deze had ik ook gelezen _O_

Mijn motortje komt ook steeds dichterbij, wellicht dat ik vanavond m'n auto verkoop, en dan duurt het zeker niet lang meer :9

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

nog steed interesse voor de yamaha r6?.........of is het weer wat anders geworden?

7. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

hehe, ben nogal wispelturig, maar tis een andere geworden ja. Een GSXR 750 vind ik wel erg lief *)

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

ok das ook een mooie........enne...heb je je auto al verkocht?

9. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: lol

Nee nog niet :mad:
    Ik had wel zo'n oude bril ervoor, maar die moest eerst zijn eigen auto kwijt.

10. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben geinteresseerd in motoren, zo beuker zo vriendelijk willen zijn om een paar links te plaatsen waar die quote vandaan komt en nog een paar andere leuke moto sites???

11. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks

13. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen middag ga ik eindelijk weer mijn japje ophalen in Amstelveen...
    500cc 'brommertje' die ik te hard op z'n staart heb getrapt...resultaat : gebroken zuigerveren in linkercylinder en waarschijnlijk liggen er stukjes van die rotzooi in het blok.
    Ik hoop van niet want dan moet ik dat hele blok weer uitelkaar trekken...daar heb ik niet veel zin in, maarja, moet toch gebeuren ben ik bang :mad:
    Oja, ook maar even een nieuwe tank halen want in de oude zit een flinke barst waar brandstof uitloopt, niet bepaalt veilig dacht ik zo :D

14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

lol nee peut over je blok is nooit lekker 8)
    van de week heeft de x11 van mij zijn 1000 km beurt gehad bij safe motors in amsterdam.
    een collega van mij waar ik mee af had gesproken kwam ook even langs op zijn yamaha v-max.
    hij stinkt wat naar benzine zei hij tegen mij......ik loop er een rondje omheen,rijd er een stukkie op en merk idd dat hij stinkt als een bootwerker.

vraag even aan een monteur of ze mischien ook ff tijd hebben om alleen maar ff te kijken ofzo zeg ik.
    de max ging op de brug.................en staat er nu nog.
    overal zeek de benzine uit(zelfs uit het luchtfilter whahaha:eek: ) en spoot het zo op het kokendhete motorblok.
    fucking levensgevaarlijk want je rijd op een bom op die manier.
    de motor mocht niet meer de straat op en zou zodra er tijd en ruimte was gemaakt worden.

bijna was beuk in een baan om de aarde:+ .

ps...de x11 is bijna ingereden en snelheden van een 200+ kmph
    zijn al met gemak uit de rechterpols gedraaid(eventjes maar want tis nog wat nieuw allemaal) op de snelweg.
    een vervelende volvo s80 wilde niet aan de kant maar ging uiteindelijk wel.
    bumperklevers....ik haat ze...had er dus vandaag weer eentje voor me haha
    beetje gas erop en boink 200 kmph....nekspieren als een stier op steroiden en witte knokkels van het knijpen in het stuur............blijft lachen een beetje motorrijden:)

15. Freerider

Leuk Bevonden:
    0
    Hier dan even tussendoor...het vleselijke project op mijn rug.
    Is nog niet af:p

16. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haddie geen vrouw op de motor kunnen tatoeeren ipv een vent

17. Freerider

Leuk Bevonden:
    0
    Alles kan...
    Zie het maar als een soort zelfportret.

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dat wilde ik net vragen:

*vraagt*

Ben je dat zelf...of een look-a-like dan?

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ja lol...nu maak je beuk ook nieuwsgierig.
    ben jij dit echt?????
    ik vind tatoos mooi en heb zelf wat tribals,maar dit is een complete van gogh op je rug.

20. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    en hier rij ik vanaf morgen op:cool: als het goe is.
    morge krijg ik hem, en morge moet ik ook voor e eerste keer voor me certificaat:D nu maar hopen at ik het in 1keer haal.

ik laat het nog wl weten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina