1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een 750, maar bij www.hpmotoren.nl zijn ze ook wel goedkoop. Hmmm, ff kijken nog maar.

Ik zit eigenlijk nog te twijfelen tussen een blauw/wit of zwart/geel.

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

persoonlijk vind ik de blauw witte een stuk mooier dan de geel zwarte.....tis wel een beest hoor die 750,hij rijd menig 900/1000 cc eruit :eek: .

3. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Ik weet het, had de test al nabesteld bij Moto73 :9 , maargoed, zelfs de 600tjes van tegenwoordig (R6, CBR600RR, en ZX6R) kunnen het heeeel goed bijhouden.

Morgen zie ik ze allebei, kan ik ze ff naast mekaar zetten :)

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou zelf ook de Blauw/witte nemen, vin'k meer bij suzuki passen op de ene manier. Maar met de zwart/gele ben je een echte "killer-bee"!

Wordt het niet een beetje vervelend om achterop te zitten? Dat doe ik soms bij me vader (op de cbr1100xx blackbird), alleen hij rijdt de laatste tijd helemaal geen motor meer, omdat ie nu helemaal in-to golf is...:mad: Dus als ik 18 ben wil ik motorrijbewijs halen...maar dan mag ik er niet op rijden omdat ie weer te veel pk heeft....grrr...eigenlijk ook niet in me ouder hun auto's...:confused: (moeder: 206CC 2.0, vader Opel Omega 2,6 V6). Dus moet ik wachten totdat ik 24 ben...duurt nog 8 jaar..:mad:

5. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

lol...zet een gsx'R 1000 niet naast een cbr 600.............je weet niet wat er gebeurt met je als die 1000 gas geeft.

6. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ok, niet de 1000 8)

Maar, ik heb goed nieuws, jawel, Romius heeft straks ook een motor. Het is zwart/gele GSXR750 geworden :9
    De 18e krijg ik 'm, ga eerst op vakantie (had eerst veel zin in de vakantie, maar nu wat minder ;) )
    Dan zal ik ook ff wat piccies posten :)

7. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Jeuj, kheb een vette Puch gevonden. (Toch maar jullie advies opgevolgd en naar een Puch gezocht :D)
    Dit wordt hem:

Eerst nog ffies 2 weken op vakantie, dan bennik 16, dan me bewijs halen. Helaas moet ik dus nog ffies w88 tot dat ik erop kan rijden....

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

heeee kijk dat zijn berichten....man eerst lekker met vakantie en daarna weer een superdag als je hem gaat ophalen........das 2 keer winnen.
    hou de bike en jezelf heel en heel veel plezier ermee.

ps..fijne vakantie alvast;) .

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

puch powerrrrrrrrrr......goeie dingen die puchies.
    rij voorzichtig.........beuk rijd ook op straat namelijk;) ....en nog veel meer andere mensen.

10. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Bedankt, dat zal vast wel lukken allemaal :)

11. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het niet helemaal hier thuis hoort

Ik bennamelijk op zoek naar een achtervelg voor mijn mtx

Een MT of MBX velg is ook goed.

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
  13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

zo zo zo...was u al terug van vakantie en heb je de motor al opgehaald???
    vertel eens man,hoe is alles verlopen?
    beuk is helemaal niet nieuwsgierig8) haha.

morgen gaat beuk zelf met wat vrienden weer wat rubber opbranden.
    een rijd op een v-max,eentje op een buell -x1 en ik op de honda x-11.
    3 motoren die heel veel vergelijkenis met elkaar hebben en alledrie bloedallejezus snel zijn....'t zal wel weer rossen worden:D

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    whahaha, wat zie ik nou, valt me nu pas op...

Beuker woont in Almere :eek:
    hehe, lol, waar in almere ? almere buiten,stad,haven....

15. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: lol

Ja, heb 'm maandag opgehaald, je kan natuurlijk begrijpen dat ik niet zoveel online ben geweest ;)
    Fantastische bike, rijdt echt geweldig, en echt vet snel, wat een feest als je 'm hoog in de toeren jaagt }:]

Piccie volgt nog, heb alleen nu wel last van mijn pols, van het koppelen/zithouding :mad:

16. valetinek

valetinek --> X-BOX

Leuk Bevonden:
    0
    Kga heel vaak naar assen, motors kijken:D a.o TT, superbike en onk. Daar rijden vette motors jonge. Als ik nu motor mog rijden zou ik 1 van deze kiezen:
    De suzuki gsx-r 1000 2003

of deze:

Hehe wel het nieuwste van het nieuwste, maar als ik het geld er maar voor heb8)

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    een neef van mij heeft de Yamaha R6..w000t! da's pas een ding echt mooi!

en een andere neef heeft de Honda 600F...ook zeer nice!

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Re: lol

whahaha,ja je zit opgevouwen als een gummibeer op je soes.
    gewoon wat harder rijden,dan hang je wat in de wind en steun je niet zoveel meer op je polsen8) .

gisteren zijn we met 4 man nog een stuk wezen knallen.
    vanuit amsterdam richting utrecht,binnendoor via maarn en doorn richting arnhem.
    op de korenmarkt heerlijk gevreten en gezopen.
    toen plankgas(snelweg) naar nijmegen......lol paar minuten werk hahaha8) .
    langs de maasoever weer lekker wat gedronken,weg uit nijmegen slingerend(niet van de drank) richting apeldoorn.
    over al die malle bos en heide weggetjes over nunspeet,elspeet,garderen,stroe,harderwijk en weet ik veel wat voor dorpie,om zo weer door de polder richting almere te kruisen.

topdag,mooi weer,geen ongelukken(beuk lag bijna onder een bus die door het rood reed...ja een bus :mad: ) en vreselijk gelachen.

ps........de zwakzinnigeverkeerlichtnegerende buschauffeur|:- heeft denk ik na wat toespelingen van beuk en consorte inmiddels weer een schone onderbroek.....hoop ik.
    ik was niet gecharmeerd van zijn actie wat resulteerde in een zeer korte achtervolging die midden in apeldoorn eindigde.
    met samengeknepen bilspleet vloog de meneer het busperron op om zich zo snel mogenlijk uit de voeten te maken.

collega.....bedankt.......doe dit vaker,en je eet voor de rest van je leven alleen maar soep:mad:

19. xboxdennis

xboxdennis 1337 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Re: Re: Re: lol

LOL, mooi stukkie verhaal :D Je moet naar Duitsland gaan, ken je lekker hard crossen over die banen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina