ik vin het wel zielig voor mn fiets eigenlijk want hij was net nieuw weetje zo'n 800 euro kostende gazelle met 5 sloten erbij anders word ie gepikt maar die fiets was echt helemaal verrot frame ook helemaal verbogen duz die gast kan 800 euro van zn bankrekening afschrijven het enige was niet beschadigd was was mn bel
Nog zo'n leuk verhaal ik was naar de bios geweest in delft met mn vrienden en kom ik uit die bios zie ik zo'n buitenlander staan over mijn mooie nieuwe fiets gebogen en hij haalt wat uit zn zak ik en mn vrienden eropaf en ja hoor het 1e slot was al door (hij stond vast met 2 sloten nou toen hebben we hem toch wijsgemaakt dattie gauw weg moest weze anders zouden we hem ff naar de politie begeleiden duz hij rennen jonge maar als je gewoon in delft fietsst weetje zie je overal doorgeknipte sloten liggen echt niet normaal
verhaal no 2: een vader van mn vriend had een giant mountainbike was iets van 2 jaar oud hij had hem in zn achettuin gezet en ging nara binnen wilde die hem s avonds binnenzetten fiets weg hij vloeken en d8 nouja zomaar van dat achterplaatsje gestolen dus hij een nieuwe gazelle mountainbike kopen en hij d8 ik ga hem gelijk ff verzekeren hij dus nara zn verzekeringskantoor gefietst en zn fiets daar op slot gezet hij daar naar binnen en gata formulieren invullen op de 4e etage ofzo kijk ie uit het raam WEER ZN FIETSWEG hij had hem nog geen half uur of alweer weg nog niet verzekerd enzo dus hij BOOOOOOOOS zo zie je maar de brutaliteit van de wereld het word echt steeds gekker
Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2003