1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: FF iets totaal anders!!

    Hmmmmmm................................Ik vind het een beetje vreemde zaak.
    Zij hebben de shroeven overgedraaid (dus hun fout), en jij moet ervoor betalen???? (sounds bad to me):mad:
    En dan nog zoveel (35 harde euro's)??!!!!!
    In mijn ogen, zijn het een stelletje oplichters!!:mad: :mad:

    Kan je het zelf, niet doen???
    Pm me maar voor wat tips;)
    Ik doe het altijd zelf.

    :D :D
     
  2. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: FF iets totaal anders!!

    haha jah thnx heb mijn scoot inmiddels alweer trug! Ze hadden hem ineens n een half uurtje klaar zonder extra kosten ofzo!
    Maar thnx voor het aanbod!

    Maarjah het is nu dus in orde!

    Kzou alleen nog graag van iemand willen horen als hij me ongeveer een geschgatte prijs kan geven voor het ontluchten van je remmen enzo!

    Heb nu dus 35 euro daarvoor betaald incl. het afstellen van de remmen.
     
  3. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk het moeilijk is om de prijs te schatten, die mensen daar hebben een uurloon van heb ik jou daar (net als pc-winkels, fakking €57 PER UUR!) :mad:
    Is dus moeilijk te controleren :)
     
  4. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    na enkele fietsen mag ik nu eindelijk scooter rijden, heb mijn certificaat in 1 keer gehaald:p en mijn scooter is.....

    en peugeot speedfight 1 lc, nu nog bijna helemaal standaard en gaat al 75 of zo maar er komt binnenkort een laser uitlaar onder dus dan gaat ie hopelijk weer een beetje harder:D


    en dit is de scooter:
    [​IMG]

    net zoals mijn ava maar daar zie je hem mindergoed op....
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja, okay. Rustig maar. Ik vraag het alleen maar, omdat ik er van uit ging dat de makers van die brommers er niet van uit gaan dat ze op zulke snelheden moeten remmen.

    :)

    Op bepaalde mountain-bikes zitten ook schijfremmen, maar daar hoef je ook niet te proberen om met 150 te remmen. Niet dat dat zou kunnen, maar je snapt wat ik bedoel.
     
  6. gt_pro

    gt_pro GTA rulezz

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een RS50 replica schakelbrommer en daar ben ik vorige week mee op mn bek gegaan, en de politie heeft em toen meegenomen voor een technisch onderzoek en ze zeiden dat ie niet te hard ging ze hebben alleen mn uitlaat in beslag genomen omdat die teveel herrie maakte:)

    terwijl mn brommer 140 gaat:9
    mja blijft kut als ze een uitlaat van 300euro afpakken:mad:
     
  7. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    hoe kwam het dan dat ze er bij kwamen dan? want er waren geen betrokkenen bij.

    En mischien zie ik je ooit nog rijden, maar je zit ieder geval niet op het horizon college in alkmaar (station noord) want die rijden te langzaam :)
     
  8. gt_pro

    gt_pro GTA rulezz

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    het was daar nogal druk dus er kwamen meteen een stuk of 10 mensen op me af, en die belde meteen 112 en toen stond de politie daar (ik kon niet weg rijden omdat mn schaklepookje krom was:mad:)

    ik zit op horizon heerhugowaard,en ik kom niet vaak in alkmaar omdat mij daar te veel politie zit.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    he check deze site:
    www.rumkorf.nl en dan zoeken naar films, ut zijn echt dope films gemaakt door iemand met dezelfde achternaam als ik! 8)
     
  10. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    daar staat ook een rs met speciale bestickering (movistar)

    ik kwam er vandaag achter dat... er in mijn frame een scheur zit. KUT KUT dus nu moet de hele brommer uitelkaar maar dan ook echt helemaal uitelkaar. maar ik denk dat ik het een kennis laat doen (voor wat geld natuurlijk). ik baal hier echt wel van..... :'-( en als ik hem verkoop krijg ik maar iets van 700 euro voor mijn brommer.... zucht .... Shit happens
     
  11. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    VAndaag ff nieuwe bougie in mijn crossmotor gezet want zondag deedt ie het niet (dus niet crossen :mad: ) maar dat ding heeft gewoon ZOVEEL kracht, ik ging ff over het fietspad rijden (doe ik altijd ff na reparatie) zonder helm (ik heb altijd helm op) maar ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen. Zo bruut is het gewoon. om in je 3e nog met je voorwiel omhoog te komen. i love adraline
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    whoppa....de x11 heeft zijn eerste dynorun/vermogensbank gehad bij mobu motors in enkhuizen.
    standaard als hij is brengt hij nu 127 pk aan het achterwiel met een koppel van 107 nm.
    das prima,want omgerekend naar krukas pk's zit ik dan precies op dat gene wat honda voorschrijft.

    als de winter voorbij is worden de pijpen vervangen door een yoshimura 4 in 1 systeem.
    de airbox gevuld met een k&n filter.
    en de powercommander wordt geplaatst.
    via een pc of laptop kan dan ten alle tijden het motormannagement(brandstof en onsteking) bijgeregeld worden.
    alles bijelkaar moet dit tevens een pk'tje of 10....12 extra gaan leveren.

    vrooaoaaaaaaaaaaap 8)
     
  13. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    Open demper????}:]:9
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

    absoluut....loud pipes...save lifes8)
     
  15. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff een vraagie, wat mag allemaal nog voor een brommer? Dus hoeveel cc, en hoe snel mag hij lopen. Ik heb hier dus egt geen verstand van ;)Ty
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    maximaal 49,9 cc.
    binnen de bebouwde kom max snelheid 35 kmph.
    buiten de bebouwde kom 45.

    en geen mens(beuk included hahaha)die zich eraan houd.
    ik heb een peugeotje fox in amsterdam staan en die loopt bijna 70 8)
     
  17. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    moet je wel de goede max. snelheid zeggen he:p ......

    het is 30 binnen de bebouwde kom en 40 er buiten maar hij mag maximaal de 45 halen ( ik heb het ook niet bedacht.....)


    edit: en perugeot foxxies rullen}:]
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol lolololol

    whaha..je heb gelijk.
    hier heb ik alles effe bij elkaar staan.
    http://www.gratistheorie.nl/Motor/snelheid/p02.htm

    rijschool beuk...........niet geslaagd.........geld weg:+
     
  19. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks, dus het is eigenlijk niet egt slim om een 70 cc te nemen, gezien boetes, verzekering ed?
     
  20. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah, is maar net wat je wil, met een 70 gaat je wel lekker snel maar als je op de rollenbank moet ben je het zakje ( waarschijnlijk zelfs scooter kwijt) en als je een aanrijding maakt ben je nog harder de lul want dan dekt de verzekering het niet, maar dat heb je ook als je er een ander uitlaatje onder hangt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina