1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ben [​IMG] net voor de 2e keer op mijn smoelwerk gegaan, gelukkig alleen wat krassen op de scoot, reed niet zo hard maar het blijft kut al is het alleen maar omdat je de hele tijd uitgelachen wordt.
    dus nu moet ik hem ff over laten spuiten, iemand eig idee wat alleen de verf kost, moet wel goede verf zijn want moet er wel een beetje uitzien ?
     
  2. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    dus je wil zeggen dat je binnen 2 weken 2 keer op je bek bent gegaan? als ik jou was zou ik maar even wachten met je laser uitlaat om meer ervaring te krijgen. en ik weet alleen dat overspuiten veel geld gaat kosten.


    Mischien als mijn frame weer vast gelast is dat ik dan mijn zijkappen en mijn voorkap er niet opzet, en dan een andere voorkap (van een derbi senda ofzo) erop zet zodat het een beetje op een streetfighter lijkt. (een beetje gilera DNA idee) en als de winter afgelopen is dat ik dan weer de kappen erop zet, want in de herfst en winter heb je de meeste kans om onderuit te gaan (blaadjes / ijs)
     
  3. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    neej k ben niet in 2 weken 2 keer onderuit gegaan, die is mijn 2e keer in iets van 2 maanden, tjah en voor het overspuiten hoef k alleen de verf te betalen:p dus dat valt hoop k nog wel mee

    en van die blaadjes heb ik het gemerkt ja. gvd!
     
  4. n0t0ri0us

    n0t0ri0us --------------

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vroeger ook nog een leuk Aprilia SR'etje gehad met een Samba Racing uitlaat. Liep wel lekker dat bakkie.
    Toen echter iedereen om me heen ongelukken begon te krijgen (R.I.P.) heb ik besloten om dat ding maar te verkopen.

    Veel te dure hobby man, als je een beetje flink onderuit gaat moet je heel wat euro's neertellen voor originele kappen e.d.
     
  5. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand nog een klein beetje verstand van elektronica hier?

    iig mijn frame was gescheurd dus alles van mijn frame gehaald. Nu zit alles er weer op en nu kan ik weer rijden (gelukkig geen problemen met het in en uitelkaar zetten)

    PROBLEEM: als mijn brommer aan staat en ik draai mijn contact sleutel en haal mijn sleutel eruit. draait mijn brommer nog steeds dus ik kan zonder sleutel rijden. ik heb echter wel een sleutel nodig om te starten. ik kan hem alleen uitzetten door hem af te laten slaan best stom eigelijk. morge komt al iemand ijken die er meer verstand van heeft als mij. maar als iemand weet wat er precies aan de hand is is dat mooi meegenomen (dus kom niet aan met "moet je daar ergens ff kijken")
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    het contact wordt niet verbroken zodat je ontsteking stroom blijft leveren.
    de motor hoort af te slaan doordat de bougie geen vonk meer afgeeft.........dat doet hij in dit geval wel en daarom blijft hij lopen.
     
  7. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    dus er is iets met de bedrading, daar was ik al achter. ik kijk morge wel weer
     
  8. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn brommer doet het trouwens weer goed, was trouwens een draadje verwisselt (een van de startmotor ging naar de cilenderkop (bougie) en die andere ging naar het stuur/dashboard)

    toen ik hem helemaal in elkaar gezet had ging ie telkens op de begrenzer..... zekering er uit gehaald (schoongemaakt) en weer terug gezet en nu doet ie het weer TOPPIE.
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    mooi...alles werkt weer dus.
    niet op je bek gaan en kijk uit voor oom agent:+
     
  10. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen of ik een 70cc onder m'n RS moet pleuren...

    Ik ga nu al ruim over de 2kw op de rollerbank (met std. cilinder, alleen uitlaat + 19mm carb) dus als ik een 70cc heb maakt het ook niet meer uit... Maar dan ga ik wel ziekelijk hard.. Dus zal ik het doen?

    I need your advice! :p
     
  11. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Jeej, waarschijnlijk volgende week een onwijs koele Honda MT5 kopen!! :D:D
     
  12. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je toch al boven 2 Kw gaat........ waarom niet? maar een tip: schrijf je in bij www.rollerbank.nl en kijk regelmatig je mail. maar jij ging toch 85 kmph? ik ga ook zo hard heb ik dan ongeveer dezelfde KW?

    ik mag van mijn vader geen 70 cc omdat ie nu al hard genoeg gaat, al zou ik het stiekem doen zou hij er toch achter komen.

    Ik rij elke dag naar alkmaar voor school, maar ik weet wel HOE ik moet rijden. er zijn al 3 keer controles geweest: 1 keer was mijn brommer stuk; een keer reedt ik met mijn brommer een andere route..... dus voortaan rij ik zo
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    houd er iig rekening mee dat de verzekering niets uitkeert als je rondrost op een opgevoerde brommer.
    ik weet het....ik heb het vroeger ook gedaan,dus ben niet heilig.
    maar de kosten bij een aanrijding(dus ook die van de tegenpartij) zijn 9 van de 10 keer voor jouw rekening.......en das voor de meeste hier genoeg om heel lang geen brommer meer te rijden.
     
  14. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    vriend van me had dat ook, was tegen een fietser aangereden ( overgins niet zijn schuld want de fietser was gaan slingeren doordat een andere scoot hem had aangetikt, en de scoot was doorgereden) fietser moest naar t ziekenhuis enzo. maar zijn pa had een agent omgekocht ( het kan dus tog nog ) en nu betaald de verzekering het tog.....
     
  15. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik heb net ff een versterker bestelt voor mijn brommer, 20 euro'tjes; speakers heb ik thuis nog wel liggen.

    Alleen nog even een discman kopen (of mp:cool:, zekering, schakelaar en aansluiten en hopen dat ie het doet.


    lijkt me wel lache een cd/speler in je brommer, maar ik denk dat ik hem alleen stilstaand ga gebruiken.
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    vanmiddag effe de bike uit de stalling getrokken en almere en omgeving onveilig gemaakt :)
    het was lekker droog dus de motor kon de benen strekken.
    te lang stilstaan is voor een mens ook niet goed en al helemaal niet voor je motor.

    ik kan trouwens niet wachten totdat mijn uitlaatsysteem vervangen wordt.
    het geluid is nog steeds als een natte scheet in een fles op 324 meter onder de zeespiegel.
     
  17. gt_pro

    gt_pro GTA rulezz

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf een 74cc gilardoni onder mn RS en dat rijdt zeer goed en snel(130 @ teller),
    de politie let er ook niet echt op, want mijn RS is een maand geleden mee genomen voor een technisch onderzoek, en toen zeiden ze ook niks over mn cilinder, dat stomme mens dacht dat hij standaard was :+.

    die naaiers hebben wel 'not for road use' op mn uitlaat zien staan, dus die zie ik nooit meer terug:'-(
     
  18. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar dagen geleden een Yamaha FS1 2RU gekocht, ik zal wat foto's posten zodra die gemaakt zijn :)
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    waar zijn de foto's??????
     
  20. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    hehe, die zijn nog niet gemaakt :eek:

    Maar omdat je erom vraagt zal ik kijken of ik er vandaag een paar kan maken *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina