1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wist niet eens dat moest om je sleutel eruit te krijgen :eek: heeft dat een reden en is dat bij alle broms?

2. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft niet.....................maar als je het stuur helemaal naar links / rechts draait en je zet het dan op slot, dan wordt het stuur geblokkeerd. (antidiefstal);)

3. VinZ

VinZ Guest

Ben niet zo'n tweewieler, maar van de zomer toch een scootertje gekocht... Want in de zomer is het toch wel lekker, een beetje toeren op zo'n dingetje... en motor vind ik wel heel vet, maar ben bang dat ik me kapot rij... :9:9:9

Naja, dit is em, heb alleen al die stickers eraf gehaald...

4. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die foxjes rijden zo lekker vind ik. Veel beter dan een scooter en je kan veel platter door de bochten. Ik heb er zelf een gehad alleen is die helaas gejat.:mad:

De dader is gepakt, maar ik ben hem waarschijnlijk kwijt. Zoniet zet ik er een 70cc en 19mm onder.8)

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  5. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    GT pro ik kom wel naar de meeting hoor:) mogen maten met gewone scoots ook mee?:)

6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

foxies rijden zeker goed....en het mooiste is,ze gaan bijna niet kapot.
    het wrak van mij is nu zo'n 7 jaar oud,heeft 18000 km's gelopen en draait nog als een naaimachientje.
    respect voor mijn brommert_O_

7. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey beuker, hij bevalt nog zo te lezen, de x11?
    Ben hier alweer een tijdje niet meer geweest 8) Inmiddels is het achterbandje van m'n GSX-R ook wel versleten :9

Ik hoop er met een paar maandjes ook een andere demper erop te hebben, zat te denken aan een Laser Duotech titanium. En dan het eindpijpje helemaal weg te laten :D :+

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ja man.... de x11 is geweldig.
    km stand is nu pas 3400 km ofzo maar door te kort aan tijd en een teveel aan hollands koelere weer is dit de stand van vandaag.

bekijk het zo...we zitten weer aan de goed kant van het jaar met weer lekker weer in het vooruitzicht...hopelijk:)
    alles met de jou en de soes ook nog ok ouwe rammer(lol band nu al op hahaha gekkenhuis)
    er gaan geruchten in de rondte dat er in het voorjaar/zomer een toertocht gehouden gaat worden die ik zeker mee ga doen.
    weet ik meer dan post ik het hier.

greets beukie :+

9. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn all time favo, ruilen tegen mijn xboxO-)

10. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3400 km? Das veel te weinig *) tis nu idd wel klereweer ja. Maar het gaat idd de goede kant op, het blijft zelfs alweer langer licht 's avonds :)

Met mij en die soes is alles ok ja. Ja, ik zat er maar aan te denken om er een pirelli diablo omheen te leggen, kheb gehoord dat die wel lang meegaan.

Die toertocht, is dat van het MF? Ik heb idd wel over een megameeting gelezen, in mei.

11. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euh ff denken. Neh, ik heb al een xbox :+

12. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

smak er eens 12000 euro bij en dan doe ik het mischien.......alleen als ik een extra controller erbij krijg welteverstaan:+

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

nee niet van mf forum maar van een hoop vrienden die ik ken via xbox live.
    weet ik meer........dan weet jij het ook.:+

14. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Zo beuk je bike ziet er leuk uit.:9 Vooral de kleur bevalt me wel._O_ Die van mij staat op stal. Als het een beetje goed weer gaat worden kan ik weer knallen.:D

15. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    uhhhm scooter peaps ik heb een probleem met me brommer "tomos targa"kijk het zit zo als ik een tijdje volgas blijf rijden(hij is nog helemaal standaard al 2700km lang) gaat me brommer opeens telkens zachter en zachter tot ik egt helemaal niet meer vooruit kom:confused: egt vaag is dat... maar ik weet niet wat het nou zou kunnen zijn als onervaren scootermoneur:cool:..

alvst heel erg veel bedankt..

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

lijkt me een probleem dat met je brandstof en of lucht te maken heeft.
    het mengsel je brommer krijgt zal niet in de juiste verhouding meer zijn na verloop van tijd..............maar tis idd wel raar.
    het zit hem denk ik dan ook in je carborateur.......effe de brommerboer naar laten kijken.

17. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand wanneer de kleuren bekend worden van de motoren uit de /125cc/250cc/ en de motoGP? volgens mij is alleen de suzuki bekend...... volgens mij worden ze volgende week bekend gemaakt...... weet iemand dit....????

18. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Flauw hoor dat jullie die motoren nie weg doen:+ Nja, ben toch pas 15, bijna 16, ga schakelbrommert kopen, kan ik alsvast oefenen voor als ik met de grote jongens mee mag gaan doen:)

19. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, zo horen we het graag, geen scooters maar schakelbrommers *)

Ik heb van 't weekend trouwens ff m'n band opgerookt, het rubber zat op m'n spiegels }:]

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kzie nu echt fucking vaak een TZR hier in zoetermeer, 1tje zie ik bijna elke ochtend keihard rond rijden en andere van een vriend. Kzag trouwens gister iets wat je bijna nooit ziet... een niet lopende NSR ging aanhangen bij... jaja een aerox :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina