1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    hahahaahahaha soms denk ik,,,,, wat ben ik toch weer eens slim bezig

    edit: ahhh de moto 73 op de mat........ ik gs ff lezen jongens:D
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jullie allemaal met jullie moters. Ik krijg over drie maanden als ik jarig ben een fox delux. Jaja, mooi hé? Naja, ik ben er blij mee. Ik word dan 16 dus aan een moter kan k verlopig niet denken. Ik heb er wel zin in. Nooit meer trappen tegen windkracht 8 in.
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ik heb er wellicht overheen gelezen...maar jouw gixxer is toch zeker wel op de dynobank geweest?
    wat was daar de uitdraai van????was je koppelkromme ook een beetje gelijk of zat hij vol met deuken?
    hoe was de air fuel ratio(staat helemaal onderop)....het lijkt me stug dat hij te arm of te rijk staat......mobu motors kan echt toveren met die dingen.

    dat de powercommander stuk zou zijn lijkt me toch ook stug.....als je pc kapot is kan je ook niet op internet,dus is de commander stuk dan loopt je blok echt niet.
    enne......gooi dat k&n filter er nu eens in 8)
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    man leuk toch...ik heb jaren op mijn oude foxie in de rondte geraced....heeft me nooit laten staan dat ding._O_
    veel plezier ermee legoland...eehhh las :+
     
  5. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    ja, idd....ik rijd nu rond op een speedfight II en ben aan het kijken voor een nieuwe, maar ik durf hier niets te zeggen tussen al dat motorgeweld :+
     
  6. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    Hij is idd op de bank geweest, helaas heb ik geen uitdraai gezien van mobu.
    En dat filter wil ik op zich wel, maar dan moeten ze dat ding weer helemaal op de bank afstellen, dan kan ik waarschijnlijk weer 180 pleuro neertellen plus nog een keer het filter zelf.

    Nouja, ik hoop dat het zaterdag wordt opgelost.
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ben aan het rondneuzen voor een motorscooter.
    ik ken iemand die deze heeft en er heel erg weinig gebruik van maakt.
    scootertje is een jaar of 4 a 5 oud en heeft iets van 15000 km gelopen.......hij ziet er wel uit om door een ringetje te halen.
    http://www.maxmoto.co.uk/images/aprilia_leonardo_l.jpg
    tis een 125 cc chemisch toilet in de kleur blauw.....dus niet de afgebeelde kleur en zonder dat ouwe lullen windschermpie.

    zal eerdaags eens vragen of hij er afstand van wil doen en wat hij ervoor hebben wilt.
    tis een leuk speeltje voor mijn file probleem iig.
     

  8. Grappig dingetje wel. Is het een 2 of 4 takt?
     
  9. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    hehe er zijn hier maar 2 ( en ik een beetje ) motorrijders... en die verzieken deze thread meteen ;)

    maar die motorscooter als je daar windscherm + spiegels weghaald ander uitlaatje eronder. dan ziet hij er weer een stukje beter uit. :9 maargoed daar ga ik dus nooit op rijden en voor de file lijkt mij een 125 SM veel lekerder. maar iedereen is anders he :)
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    2 takt rokende sla olie verbrandingsoven met 11 pk ofzo........rijd krap aan 120 whahaha.........ach in de file gaat het allemaal niet zo snel.
     
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hehe ik haal denk ik een Kymco Dj :+ :9
     
  12. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Motorscooter, koop dan een vespa man ! Da's voor echte mannen ! We hebben er hier nog eentje staan..een 150px (150 cc dus). Maar er zit volgens mij momenteel geen blok in..of zit er wel in maar werkt niet. We hebben kennisen bij de Vespa Club Noord, en die zouden hem ongeveer 3 jaar geleden maken..maar wisten het probleem niet. Erg jammer, want die dingen roelen de pan uit _O_

    [​IMG]

    Maar dan zonder die spiegeltjes en in een grijs tint :cool:

    Onze motor (zelf gemaakte foto):

    [​IMG]
     
  13. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij draait nu goed beuker, dip onderin is vrijwel weg. Vermogensuitdraai zag er goed uit, ze hebben 'm uitgedraaid voor mij. Air/fuel zat op 12,4 nu op 13,1 , dat is de meest ideale waarde heb ik begrepen. Topvermogen was 119,5 aan het achterwiel, nu 125,7. En 280 echte kilometers 8) Nette waardes toch wel :9
    Ik heb even nagevraagd voor zo'n filter (ja, ik heb 'm al besteld :+ ) , maar hij stelde bij mobu dat je 'm niet opnieuw hoeft af te stellen daarna. Klopt dat eigenlijk wel?
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    vreemd.....zodra ze een vermogenrun gaan maken dan wordt altijd speciaal vermeld wat voor uitlaten eronder hangen en of het luchtfilterhuis is aangepast in wat voor vorm dan ook.
    op deze manier houd de computer rekening met zijn meetgegevens en zorgt dat de waardes hier aan aangepast worden......maar als mobu het zegt....wie ben ik dan om ze ongelijk te geven :confused: .

    nette waarde's inderdaad.....wat was je koppel by the way?
     
  15. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan gooien we dat filter er maar gewoon in als ie binnen is, dan zien we het wel.

    Koppel was 73, nu 76,6. Daarin merk je toch wel dat het "maar" een 750 is. Maar hij gaat als een speer iig :D
     
  16. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Beuk op een scooter :eek:

    Look, over there, it's a pack of flying monkeys 8)

    Hehe, wel handig voor woon werk verkeer idd... O-)
     
  17. vodka_mike80

    vodka_mike80 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, heeft er iemand ervaringen met een honda camino?
    Opvoeren, betrouwbaarheid e.d.?

    alvast bedankt, ik wil namelijk een camino opgaan knappen...
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol caminootjes...die zag je al niet veel en zie je nu nog veel minder.
    volgens mij kan er van alles aan versleuteld worden net zoals op elke brommer.
    dacht ook dat deze een van de eerste was met een variomatic..kan je wellicht ook een snellere poelieset op knallen(was vroeger verkrijgbaar..maar nu????)

    succes ermee.
     
  19. vodka_mike80

    vodka_mike80 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Camino's zijn inderdaad lol, waar ik woon (valkenswaard, net onder Eindhoven) rijden er nog redelijk wat rond, en ook onderdelen zijn nog redelijk tot goed te verkrijgen. In België rijden ook nog steeds veel caminootjes rond....

    Ik zal jullie hier op de hoogte houden van mijn camino project!
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmmm waarom heb ik dit topic nooit gezien???
    Zelf ben ik nu aan het lessen en heb ik een Aprilia RS125 uit 1999 in paars met oranje (jaja een echte rossi uitvoering :p )

    Maar hoop over een jaartje genoeg gespaart te hebben voor een Suzuki SV650S.
    Beukende 2 Cilinder :D 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina