1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    de sv 650s is er nu samen met de sv 1000s in een hele leuke verpakking.
    voor een paar knaken extra krijg je er nu seatpipes bij,een seatcover en er was ook zon yoshimura uitvoering die in een beperkte oplage de tent uitging.
    zelf vind ik de 1000 erg leuk die gebruik maakt van het oersterke en betrouwbare tl1000 blok.

    dat zijn dikke klappen onder je poepgat die samen met een paar open dempers voor een mooi stukkie geluid zorgen :)
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    hehe ben niet rijk ofzo ;) ik studeer nog en als vakkenvuller verdien je niet genoeg om een nieuwe sv te kopen. :p
     
  3. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Maat van me gaat misschien die SV650 kopen. Er is ook nog een heel mooie blauw-witte uitvoering, maar volgens mij is die er alleen voor de 1000.
    Zometeen weer ff kwijlen bij motoport :9
     
  4. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    toch maar ff plaatje van mijne erop zetten een Rieju RS2 Matrix :9
    [​IMG]

    Ik heb hem alleen in het blauw maar dit was het mooiste plaatje :)
    Ik heb hem volledig ontgrenst en rijdt nu zo'n 95km/h en trekt zeer lekker op met een mooie sound _O_ overigens ook 2KW+ |:- @ rollerbank = 226 euro boete :eek: :mad:
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    en dan ga je je afvragen of je hem wel had moeten ontgrenzen :eek:
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    neej absoluut niet dat is het gewoon waard anders rijd je op zo'n beest met 0.35 kw... |:- |:- nou dan had ik liever geen brommer gehad (meen ik echt)
    Dus gewoon mooi begrenzertje(met afstandsbediening) er nu in O-) ;)
     
  7. Karelax

    Karelax Guest

    He mensen ik heb ff een vraagje:
    Een vriend van mij beweerd dat de scooter van ze broer 150-160 gaat (Aerox) ik weet dat dit gelul is dat ie overdrijft maar wie kan ff met keiharde bewijzen en feiten komen dat die scooter nooit zo hard kan, of een bron naar de aller snelste scooter van NL ofzo.. ooit las ik in de Scootin dat een gast een Scooter had die 140 ging.. maarja iemand?
     
  8. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    vet ding, hoor!!

    Ik rijd nu op een brakke, aftandse speedfight II, maar ik denk dat ik zo snel mogelijk een Yamaha Aerox ga halen....jammer dat die mooie schakelbrommers zo verekte duur zijn (3000+ euro's)
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Thnx Rush:)
    @ Karelax, een Piaggio LC blok is 1 van de snelste blokken met min hor lc en als je daar een MHR Speed Stage 5 tuned onder zet in combinatie met juiste andere onderdelen (cabarateur - uitlaat enz.) haalt hij ongeveer (22pk) 130-135km/h meer is er eigenlijk niet uit een scoot te halen tenzij je NOS gaat gebruiken wat we allemaal wel kennen nou als hij dat niet gebruikt is het keihard gelul;)
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Peugeot Fox uit 1999 :) Ding rijd perfect, lekker snel optrekken en top ligt rond 80 km/u..

    Natuurlijk wel het een en ander opgevoerd ;) Voorlopig ben ik nog even zoet met mijn Foxie :D Ben ook pas paar maandjes 16 dus..

    Iemand nog verstand van het opvoeren van Foxjes? Stuur mij dan een PM aub ..
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    die is er ook voor de 650.......en voor de 1000 uiteraard :)
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    whahahahhahahahaa........22 pk :confused:
    dat red je niet met 50cc........wat voor kop zit erop....ik denk zelf iets in de richting van de 125cc.......anders red je het echt niet al zet je er een 400mm carb op.
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    pffffffffff...ben helemaal verrot.....
    de hele dag op assen bij de ducati clubraces geweest....man wat een feest.
    superdag gehad maar wel helemaal naar de klote nu....volgend jaar absoluut weer.
    http://www.racing-clan.com/nl/
     
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wilde ook gaan, maar had geen vervoer :mad:

    Net btw mijn bromfietscertificaat gehaald, redelijk makkelijk, wel perongelijk bij maximum snelheid buiten de bebouwde kom ipv 40, 400 ingevuld 8)
     
  15. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eens een keer een rollenbank uitdraai gezien van een scooter met een nitrous-systeem van NX erop, volgens die bank genereerde de scooter 27 pk
     
  16. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrienden van motoport zeiden dat de 650 niet in blauw-wit te leveren is, maar ja, zeggen wel meer daar........

    Niet dat het uitmaakt, die maat wil nu toch liever een GSX600R en die vind ik ook VEEEEEEL leuker! Hoewel ik er dan in de meeste gevallen op mijn bandit achter aan sukkel........
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    me buurman is bezig een frame te maken (basis puch :+ )
    en daaronder 125 cc........met 14 PK 8)
    alleen het wil hem niet lukken met het plaatsen |:-
    al zie wat hij voor geld erin heeft gestopt in het metaal
    (legering van titanium met aluminium ofzo)
    ik weet niet of dat ding wel gaat rijden hoor :D
     
  18. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien weet jij dat beuk, op m'n moto staat nu bijna 18.000 op de teller. Nu heb ik sinds kort een K&N filter erin geplaatst omdat die powercommander er in is gegaan.
    Het oude luchtfilter zag er aardig zwart uit en daar heb ik aan gemerkt dat daar benzine in zit. Nu heb ik 'm weer even open gehaald en gekeken naar het K&N, ik rook wel benzine er aan, maar ik zag niks. Zou je hier aan moeten merken als er benzine in zit, dat er dan witte vlekken verschijnen? Ik bedoel, dat zou de olie van het luchtfilter moeten verdwijnen, lijkt me? Dan is er (nog) weinig aan de hand denk ik.

    Hoe kan het trouwens komen dat er benzine in komt, ik had wel al ergens gelezen dat er kleppen moeten worden gesteld. Of kan het ook door het vervuilde filter komen, dat er niet genoeg lucht aanwezig was en teveel aan benzine?
     
  19. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    dit vind ik nou vette een motor, kost alleen een paar centen [ €150.000]

    _O_ _O_
     
  20. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Scooters rijden met alles veranderd zo'n 140, schakelbrommers met 70cc Andere uitlaat en andere carb. halen gerust 140 150.

    de snelste scoot gaat 220 maar die heeft 19 versnellingen ofzo

    Er was trouwens ook nog een appie RS standaard ontgrenst met andere versnellingsbak 195 op testbank }:]


    Edit: en de motor die boven mij staat vind ik toch wel zo Spuuglelijk Gad verdamme. ( wel respect voor de makers)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina