1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol echt je moest het eens horen als je er echt op rijd whahaha....dat gaat echt nergens meer over.
    beetje gassen in de werkplaats klinkt leuk.......als een kosmonaut optrekken bij het stoplicht klinkt alsof de nasa met een experiment op de snelweg bezig is.
     
  2. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zie ook een klein ietsje van het stuur. kijk zelf maar rechtsboven _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/
     
  3. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    ik geloof het ....... na mijn motor rijbewijs deze zomer wordt het een (BAH) :mad: begrensde RS250 maar ja dat moet nog begrenst zijn he :eek: :'-(
    maar ja evnegoed wel leuk wat power *)
     
  4. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    @ beuker(sr) : good choice........maarre wat vinden je buren van je nieuwe uitlaat?? :D
     
  5. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Die zijn al lang weg geblazen 8)
     
  6. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn vader heeft een Ducatie 851 (wilt ie een 916 blok inhangen)
    Mijn oom heeft een Ducati 916 (wilt een 999 blok erin), 851 en een heeeeeeeele oude ducati....

    Begin te vermoden dat ze Ducati fan zijn
    :9
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    nee joh lijkt maar zow :+
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    vroem vroem

    dit is ter compensatie van de schreeuwende kinderen die bij hun de hele dag in de tuin aan het brullen zijn 8) .

    s'ochtends ff een minuutje warm laten draaien(om een uurtje of half 5 }:] ) en ze weten meteen weer wie er naar zijn werk moet.
     
  9. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb minder nieuws over m'n fietsie, versnellingsbak is naar de haaien, tenminste een aantal tandwielen :'-(
    Kosten: 1100 euro, een klus van anderhalve dag :'-(
    Plus nog een keer de rest, onderhoud, ketting, nwe band, etc. Dan komt ie op 1700 euro ofzo :mad:
     
  10. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? :confused:
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    net een ongeluk met een motorrijder bij de maasvlakte, die kerel is gewoon onthoofd.. :/
     
  12. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, als je je oliepeil een beetje in de gaten houdt en de boel goed warm rijdt kan je als normale bestuurder niks stukmaken. Waarschijnlijk de vorige eigenaar, ze dachten dat het misschien een circuitfiets is geweest.
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    dan ben je behoorlijk genaaid :eek:
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    van wie was deze fiets(particulier of dealer)????heb je hem gekocht met of zonder garantie????(geen fabrieksgarantie meer?).
    had je nooit eerder problemen met je bak...vreemd dat het nu zo in ene stuk is namelijk.

    evengoed klote.....wat het antwoord op mijn vragen ook zal zijn...'t blijft kut.
    kan er geen revisie bak onder,of een goede bak van een gixxer die een klapper heeft gehad maar waarvan de bak nog prima is??
     
  15. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm afgelopen augustus gekocht, toen met 3 maanden garantie. Er zit idd geen fabrieksgarantie meer op, hij is van 2000. Ik had nooit eerder problemen met de versnellingsbak nee, het is naar voren gekomen na de powercommander, misschien omdat ie meer vermogen moest leveren dat het wat harder met slijten ging.
    Ik moet nog ff kijken wat ik doe, ik ga denk ik nog wel een brief naar de Bovag sturen, ik heb gehoord dat er daar eerder iemand was geweest en een schade motor heeft gezien en later alszijnde nieuwstaat gewoon weer te koop stond.
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  17. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, de versnellingsbak zal ergens betaald van moeten worden waarschijnlijk :mad:
     
  18. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, het wordt een andere bike, dit wordt een beetje onvoordelig voor mij. En garages geven toch geen ruk voor dat soort spullen.
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    fukkeduck........heb je al gesproken met een handelaar of dealer wat je motor nog waard is?? en heb je dan eventueel iets anders op het oog??
    je heb wel pech man.....'t wordt nu mooi weer(regent nu wel as de koelere hier)en nu mis jij je motor....kut met dt zou ik zeggen.
    sterkte met deze onzin allemaal man :'-(
     
  20. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 2 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina