1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een klein, (on)gelukkig valpartijtje met mijn bandit, 2 weken terug, rijd ik nu ook wat anders:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Wel ff heel wat anders dan een bandit, maar wat een lol zeg 8)
     
  2. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie R6, in de beste kleurstelling ook :9
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2

    Zo eentje stond er laatst naast me op het fietspad, erg mooi ding ja. Trok best hard op. Net een motor als je niet naar de pijp en de remmen kijkt.

    Zelf ga ik (waarschijnlijk) binnenkort een Honda NSR schakelbrommer kopen. Erg uniek hier in Limboland.
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hatseeeeeeeeee...romius en jaw beide gefeliciflap met de nieuwe rosijzers...mooie projectielen zeg :)
    tis ff wennen he een twin...mijn eerste motor was ook een 2 cyllinder en ook ik moest ff wennen aan het gebok onderin bij lage toeren...iets meer koppeling of eerder schakelen is het antwoord.

    ik vind de kleuren van beide motoren echt schitterend.....as zondag(morgen dus) wordt er trouwens een stukkie gereden met wat vrienden van mij(die ik via xbox live heb leren kennen)en het zou zomaar geweldig zijn als jullie eens mee gingen...lachen man.

    ik hoop dat jullie dit een beetje op tijd lezen(ben weinig online hier de laatste tijd dus dit komt ook lekker op tijd) en wat van jullie laten horen of jullie mee willen/kunnen.

    de neuk van beuk:)
     
  5. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    @ romius: Bedankt!

    @ beuker: Goed plan! Ik had sowieso ook al met een paar (xbox)maten afgesproken om te toeren. Dus als je het geen probleem vindt als die ook mee gaan? Xboxen en motoren, wat een combinatie :D

    Heb je ergens afgesproken? Wij komen uit Haarlem en Delft.
     
  6. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3

    pijp word meestal wel veranderd, :cool:

    en hij heeft ook wel een mooie achterbrug he,... jammer dat de versteviging van plastic is... 8)
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    omg een R6 een VTR en de bike van beuker bij elkaar?
    8)
    daar wil ik bij zijn :D
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    fukkeduk...tis allemaal een beetje snel gegaan en inmiddels zijn we al weg geweest.
    ik hoop dat dit op tijd binnenkomt want morgen staat er weer iets leuks op de planning.

    zo als het er nu naar uitziet ga ik met mijn overbuurmeneer die op een kawasaki zx12r rijd richting enkhuizen om zijn en mijn motor op de vermogensbank te laten brullen......en ik ga er een filmpje van maken uiteraard:)

    ik hoop dat jaw en romius het ook leuk vinden maar ik denk dat beide xboxmotorpompers het druk hebben met werk en andere verveldende dingen....maar hoop stiekum dat ze toch een gaatje hebben voor dit geneuzel.

    lees ff jullie PM en dan hoor ik het wel van jullie.

    groetjes bassie.
     
  9. Re4p0r

    Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0

    Geld een "motorstep(je)" ook?
    Dat heb ik namelijk.. :+


    Deze.. :D
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  10. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, wij zaten al om 9:30 in Noordwijk op de zon te w88 en om Harry Mens uit zijn hotel te blazen.
    Enige minpuntje van de dag: maat heeft harder(240) gereden op mijn R6 dan ik :mad:
    Helaas morgen werken, maar ik zie de film wel verschijnen!
     
  11. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooie motoren JAW en Romius _O_

    Er zijn weer wat vragen in me opgekomen ;)
    - Wat is het verschil tussen de VTR1000 Sp-1 en Sp-2?
    - Hoe zit het met 125cc.. dat klinkt niet erg snel, hoe zitten de motoren in elkaar? En bij de 250cc en Motogp (1000cc? Aangezien de "straatversies" van de Motogp monsters 1000cc hebben?)

    Het is allemaal een beetje verwarrend ;)

    Bij voorbaat dank.
     
  12. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Er schijnen iets van meer dan 200 verschillen tussen de SP1 en SP2 te zitten. Meeste onzichtbaar natuurlijk, maar zichtbaar andere swingarm, andere kleur, andere voorvork. Lager gewicht, iets meer vermogen op het piekgebied, middenin is de SP1 weer sneller schijnt het.
    Je tweede vraag snap ik niet zo, hoe meer cc's je hebt, hoe meer je lucht je erbij kan pompen tot verbranding, dus meer vermogen. Daar komt het simpelweg op neer.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  13. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    mn 2e vraag is idd een beetje vaag :p

    Maar Motogp is 500cc of niet? Terwijl de "straatversies" van die motoren meestal 1000cc hebben toch?

    (dat was ongeveer mn vraag)
     
  14. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het verschil is dat met een straatversie zo'n 150.000 km's gereden moet worden zonder problemen. Terwijl met die gp-racers maar een paar duizend gereden wordt, of nog minder. Op zich kan je heel veel vermogen uit een klein blok persen. Alleen slijt het dan wel hard.
     
  15. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is geen 500 cc meer, daarom noemen ze het nu ook Moto GP ipv de 500 cc GP. De meeste zijn tegenwoordig volgens mij 990 cc 5 cylinders. En de motoren die ze gebruiken in de GP zijn geen fietsen die voor de straat worden gebruikt, ook qua typeaanduiding niet.
     
  16. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    het was toch 2 tact 500 cc en 4 tact 1000 cc?



    en alleen proton rijdt met 5 cilinders.

    de rest volgens mij met 4


    en wie gaat er nog meer naar de tt assen? :D *)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    honda rijd ook met een 5 cyllinder.....en ik ga niet naar de tt.
    bij aankomst zie ik de geluidscontrole's al weer staan...krijg gegarandeerd een mega bon aan me reet en op zijn slechtst kan ik meteen me spullen inleveren.
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mijn motor is vandaag samen met het rosijzer van mijn buurman op de vermogensbank geweest om eens te kijken of de modificaties niet alleen maar meer lawaai met zich meebrachten maar ook vermogen...en boy o boy en of dat gelukt is.

    de honda levert nu op het achterwiel 142 pk en 109 nm koppel:):):)
    das dus een kleine 160 pk aan de krukas whahaha...en das fucking veel voor een naked bike..sterker nog..er is geen een naked bike die dit heeft.

    ook zijn er wat filmpjes gemaakt tijdens de verschillende runs(ook van de kawasaki zx12 r) die echt geweldig zijn......oordoppies verplicht lol.
    zodra ik ze online heb dan plaats ik ze hier.
     
  19. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf hoor, das idd veel op het achterwiel, de SP schijnt het op het achterwiel ook goed te doen, letterlijk en figuurlijk hehe. Moet ook maar eens een runnetje maken, ben wel benieuwd eigenlijk.
    Ik ga idd ook niet naar de TT, niet dat ik er ben, maar die controle's |:-
    Hij mag maar 91 db maken bij 4750 tpm en volgens de productsheet van Laser zitten ze op 101 db zonder dbkillers.
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    dan mogen scooters meer geluid maken :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina