1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Thnx man jou water rult gewoon ;) _O_

    Bedankt man! Ja nu de praktijk nog maar komt helemaal goed hoor ;) _O_
    Hoezo wordt het illigaal? ok ik heb dan gaan 4 takt en het is een lichte maar toch wil die wel gaan en ach die Arrow uitlaat is dat illigaal? *) wordt een lekker soundje hoor :eek: _O_
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  2. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, wat betreft rijgedrag, kan die R6 van mij al absoluut niet op een legale snelheid houden, laat staan die kanonnen van Romius en Beuker.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Beuker ownt met zijn naked bike :cool:
    en zijn 140 pk tjes :D
     
  4. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is waar daar kun je bijna niet langzaam mee rijden he :cool: als ik op mn top zit hebben jullie nog 2 / 3 versnellingen over |:- _O_
    Maar een R6 die zijn zoooooooo vet :eek: die wil ik als opvolger :9
    Maar ben benieuwd naar de XBW tour hoor :cool: :eek:
     
  5. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff een piccie van mijn R6, nu zonder duo-stepjes en met nieuwe knippers, moest de hele achterkant voor uit elkaar |:-
    [​IMG]
     
  6. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1

    OOHHHHHHHHHHHHHHHHHHH daar krijg ik het nou warm van :9 _O_
    Zeer mooie motor!!!! Hoop er graag een keer (achter :'-( ) te rijden :9
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik denk dat de topsnelheid van jaw zijn r6 niks onder doet voor de mijne.......mijn tractor heeft de aerodinamica van een shovel en rijd op de teller zo rond de 270.
    dit hou ik echt maar heel kort vol want jullie hebben werkelijk geen flauw idee hoeveel wind er vol op je sodemieter staat dan.

    steek rijdend in de auto je arm....of beter je kop....uit het raam als je 170 rijd.
    tel daar eens een dikke 100 kmph bij op en bedenk je dan eens hoe het voelt als je hele lichaam daar aan wordt blootgesteld........mucho blaasie blaasie.

    jaw kan lekker achter zijn kuip wegduiken en mij nog een dikke vinger geven.......dat hoef ik niet te proberen want inmiddels op die snelheid heb ik geen eens bloed meer in me handen van het vasthouden.
    de topsnelheid zal van alle 3 de motoren niet heel ver uitelkaar liggen('t zijn ook 3 compleet verschillende machines).

    ik denk:ik trek verruit het snelst op......durf ik zonder kapsones te zeggen want daar is mijn motor voor gemaakt.
    dan:eek:p top¨zal romius het snelst gaan..gevolgd door jaw en mij.....daarna alleen nog maar gevolgd door jaw.........want ik heb ondertussen armen gekregen die een halve meter langer zijn geworden en vind het wel weer welletjes geweest.


    kusjes beukie :)
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    en jaw........supermooiding......hou hem heel he.
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey Beukie ik geloof ckr dat die van jou het snelst is.. maar ik heb wat met R6 en R1 :eek: maar beukie gaan wij wel ff sprinte ik daag je uit :eek: mijn RS125 met arrow pijp tegen de jouwe :D ( :'-( :'-( )

    * ooh ja met 120 op de lesmotor valt al niet mee kwa wind dus ik kan me er iets bij voorstellen :9
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    weet niet of ik die uitdaging wel aandurf haneman :)

    niet achter die pc hangen...hup lessen en je rijbewijs halen vriend.
     
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1

    wheheheheheh :mad: :cool: ik moet 22/7 weer rijden en dan 3 uur achter elkaar _O_ dan zit ik al op 4,5 uur op de weg dus dan nog ongeveer 3 uur en ik ben er klaar voor 8) :eek: :cool:
     
  12. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, als ik bij een dergelijke snelheid achter mijn kuip vandaan kom is het alsof iemand een anker uitgooit! Heb een dagje op een duc. monster gereden, dan houd je 120 op de snelweg al niet lang vol. Maar ik vind die naked bikes wel geweldig mooi _O_ En dat koppel, volgens mij hoeven ze maar 1 versnelling op zo'n 1300cc te zetten. Ik moet toch hoog in toeren blijven en veel schakelen om snel te zijn.

    Maar ehhh... toeren wordt niks als het van dit kutweer blijft :mad:
     
  13. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    totaal 7,5 uur op de weg en dan examen doen? Ben jij nou zo goed of snap ik het niet?
     
  14. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhhhm nou ik heb een jaartje geleden mijn rijbewijs gehaald dus al "veel" ervaring op de weg, zo ook het "overdreven" kijken dat zit er ook nog goed in :cool: dus dan ben ik denk ik gewoon heel erg goed! :D ( LOL ) O-) |:-

    *ooh en ik heb natuurlijk de fiets ook 100% onder controle he... dat is een automatisme allemaal (remmen koppelingen schakelen enzo.. :9 )
     
  15. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL!
    Als je de bijzondere verrichtingen kan dan heb je de motor in principe onder controle. Maar ben je daarvoor dan niet met de motor de weg op geweest?
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Neej daarvoor niet maar ja wel altijd schakelbrommer gereden he :eek: _O_
     
  17. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ja....altijd... 1000 km stelt natuurlijk niet veel voor, he :9
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    1200... :cool: en daarvoor 3500 km scooter = ook weg ervaring :cool: en nog eens heel veel auto gereden = toch de nodige weg ervaring 8) :cool: :eek:
     
  19. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    had deze site een paar keer eerder bekeken.....ik kijk ook bij de vermogens en snap er weinig van of dit achterwiel pk's zijn of krukas.
    blijft wel leuk dat de autootjes er ook tussen staan.
    het belangrijkste met dit soort sprintjes blijft de man die gasgeeft....de eerste versnelling blijft altijd overleven in mijn ogen..of je verkloot het of je houd het voorwiel een beetje aan de grond.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina