ik denk dat de topsnelheid van jaw zijn r6 niks onder doet voor de mijne.......mijn tractor heeft de aerodinamica van een shovel en rijd op de teller zo rond de 270.
dit hou ik echt maar heel kort vol want jullie hebben werkelijk geen flauw idee hoeveel wind er vol op je sodemieter staat dan.
steek rijdend in de auto je arm....of beter je kop....uit het raam als je 170 rijd.
tel daar eens een dikke 100 kmph bij op en bedenk je dan eens hoe het voelt als je hele lichaam daar aan wordt blootgesteld........mucho blaasie blaasie.
jaw kan lekker achter zijn kuip wegduiken en mij nog een dikke vinger geven.......dat hoef ik niet te proberen want inmiddels op die snelheid heb ik geen eens bloed meer in me handen van het vasthouden.
de topsnelheid zal van alle 3 de motoren niet heel ver uitelkaar liggen('t zijn ook 3 compleet verschillende machines).
ik denk:ik trek verruit het snelst op......durf ik zonder kapsones te zeggen want daar is mijn motor voor gemaakt.
dan
p top¨zal romius het snelst gaan..gevolgd door jaw en mij.....daarna alleen nog maar gevolgd door jaw.........want ik heb ondertussen armen gekregen die een halve meter langer zijn geworden en vind het wel weer welletjes geweest.
kusjes beukie
Klik om te vergroten...