1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lol, ik zoek een link naar een supra met 800 pk,
    die blijft eerst een seconde stilstaan (weet ook niet waarom 8) )
    en dan geeft ie gas: Woooeeoeoeooeiiiiii!!!
    9,27 sec op de 1/4 mijl
    (zoekt link)
    edit: sjit hij staat alleen op me pc, als iemand wilt PM ;)

    en die tijden.......0,1 sec merkt je niet eens, voor jou gevoel ben je gelijk met de andere gefinisht maar wat is een R17?? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2004
  2. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    mwaaa zo slecht doet mijn kleintje het nog niet voor een lichte motor:9
     
  3. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook zo, als je niet lekker weg bent, scheelt dat al een hele hoop. Maar het zijn volgens mij achterwiel pk's, die gsx-r750 klopt wel met 119, heeft mobu toen ook gemeten.
     
  4. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    HaanTje @ Motor update***

    * Theorie vandaag gehaaald:):):):) 6 foutjes dus perfect hehe dat boeit niet ik heb hem gehaald:9
    * Morgen weer 3 uur lang de weg op :) oei oei wat heerlijk

    Tot zover de Haantje @ motor Update
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lol romius jij hebt het over een gsx-r750
    ik stond bij de spoorwegovergang met de bomen naar beneden, ik zat dus in de auto (naast een vriend) hoor ik opeens achter me een enorm gebrul, zie ik een r750 aan komen rijden en hij gaat voorop staan......aangezien het altijd erg lang duurt doet ie zijn helm ff af en rookt een peukie, toen de 3 treinen voorbij waren deed ie zijn helm op en trok vol dat gas open :eek: , wat kan dat ding monsterlijk snel _O_
     
  6. kippenhok

    kippenhok Fabian

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    topper!! :D
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    klasse haneman.....beukie is vandaag ook vrij......kijk naar buiten en ziet de zon :)
    hatsee snel douchen en ik spring lekker op de motor om vandaag effe lekker te knallen..........gummeehhh maar.
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk das wel ff relax :cool: ga jij ff lekker blaze _O_ :D
    Ik was gister ook even Illigaal rijden op mn RS125 :eek: heeeeeeeerlijk _O_ nu is er met het nieuwe blok 310km gereden (50 km van mij :D ) dus kwa inrijden wordt het beetje bij beetje wat, ik word helemaal gek van dat laag in toeren houden (2 takt rijdt NIET in lage toeren :eek: ) gister eventjes naar 7500 toeren door getrokken nou dan begint ie te blazen :cool: maar ja dat mag maar eventjes :'-( volgens het boekje tot 600 km onder de 6000 toeren blijven :mad: :'-(
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    boekjes zijn er om niet te lezen :+
    die 600 km haal je nog wel ;)
    daarna.......... _0/ tegen haantje op toer met beuker, Jaw en Romius :cool:
     
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    :):) Kan niet wachten op de XBW toer toch:9 dat wordt fun ach tegen die tijd heb ik ook mn Arrow pijpje eronder (bij 1000km beurt;) ) dus dan blaas ik beetje mee:9
     
  12. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die gixxer die blijft maar gaan :D
    Wat ook grappig was gisteren, was ff langs een vriend gereden, die zou ff langskomen bij mij. Dus ik rijd achter 'm aan, en we draaien zo'n weggetje op waar niemand is, waar je 60 mag. Dus haal ik 'm volgas in en zegt ie later: je ging zeker wel 120 he? hehe, nee ik ging iets van 220 :+
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2004
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    foei foei foei romius.......dat mag niet.

    ik zou het niet gedaan hebben hoor(moraalriddermodus).......ben een man die zich aan de maximum snelheid houd.




    de maximum snelheid van mijn motor welteverstaan hahahaha.
     
  14. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, die heb ik meer van motorrijders gehoord :D
     
  15. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ff blazen met de GSX-R600 van een maat. Hij heeft dit weekend een Yoshi demper laten plaatsen en wil graag weten hoe het klinkt als je daarmee met 200 voorbij blaast. Uiteraard ben ik zo vriendelijk om hem daarmee te helpen 8)
     
  16. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik ook nog te koop, een yoshi voor een gixxer, zijn best duur nieuw. Er komt wel een vet geluid uit iig. _O_
     
  17. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gezien dat je er een te koop hebt, maar die maat had de zijne net voor jouw post besteld.

    Zijn idd erg duur........... heb hem alleen hier voor de deur gehoord, maar klinkt erg lekker.
    We gaan met een aantal maten binnenkort wat actie filmpjes maken, zal ze dan ook hier posten, ben benieuwd of er op film wat overblijft van al die herrie. Een andere maat laat deze week een niet gekeurde Viper demper monteren.........

    De deelnemers:
    GSX-R600 met Yoshi tri-oval
    R6 met Leovinci oval
    Fazer600 met dubbele bos seatpipes
    Bandit600 met viper demper

    Wie zal de meeste herrie maken?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2004
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik ga morgen(ben lekker de hele dag vrij)effe knallen......het wordt trouwens geweldig weer heb ik gehoord.
    http://www.hondax11.nl/

    open deze site en je hoort mijn motor brullen op de testbank(staat ook ergens tussen de filmpjes bij publicaties)
    er moet eigenlijk een xbw bike video documentory gemaakt worden hahaha.....waar meld ik me aan???
     
  19. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    De Gixxer met yoshi denk ik, de gix maakt standaard sowieso al de meeste herrie van allemaal denk ik.
    Hoewel ik me eigenlijk ook een beetje zorgen begin te maken, heb gehoord uit betrouwbare bron dat er meer wordt gecontroleerd op herriepijpen. Daar komt die van mij echt niet goed uit de bus aangezien hij gekeurd is voor 91 db(A). Met de huidige pijpen gaat ie zeker wel over de 100 db(A) heen denk ik.
     
  20. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook een honda gekocht, gaat maar 70 maarja :+ Heb een goed onderhouden MT5 uit 1985 gekocht, foto's volgen ook al wil niemand ze zien:p Ben wel blij dat ik een schakelbrommer kan rijden ipv rijden toilet :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina