Mja ik nu sinds kort mn fox deluxe opgehaald en ben hem nu een beetje aan het inrijden. Mja voor lopig nog geen :$ om hem op te voeren. Zit ook nog een beetje te bedenken of ik hem echt ga opvoeren, of alleen maar prop uit de uitlaat etc doen. Dan gaat hij toch weer ff iets sneller, en kost me geen vermogens mocht hij op zo'n rollerbank belanden. Maar ik zit er nu wel over te denken om ff een paar stickertjes te kopen, om hem een beetje op te leuken. Ik wilde ze hier halen. Maar ik weet niet of iemand hier die winkel kent, en weet of ze te vertrouwen zijn. En of die prijzen voor stickers daar een beetje normaal zijn. Ik wil er denk ik alleen van die rossi stickers op plakken. Die zijn wel lachen. Maar ik wil er ook weer niet al te veel, want dan word het weer zo'n kermisatractie. Ik zat aan hooguit 5 te denken. Weten jullie een beetje goede plekken op een fox om ze op te plakken? Ik zat overigens te denken aan die valerossi stickers(2 aan elke kant 1 onder het zadel), die vallerossi r sticker(aan de voorkant vlak boven mn voorlicht), en dan nog die mean bunny, en die turtle 46 lijkt me ook wel lachen. Maar ik weet niet waar ik die laatste 2 wil plaatsen. Ik wilde eigenlijk ook nog stickers met the doctor erop, maar die hebben ze volgens mij niet op de maat van die vallerossi stickers(en ook niet los, dus alleen met meerdere stickers op een vel). En het is toch zo dat het niet toegestaan is om knipperlichten in een andere kleur als die amber geel ofzo die er standaard op zit? En kennen jullie misschien een plek waar een soort booskijker voor het voorlicht van mn fox te koop is? En wat dat zou gaan kosten? Een hoop vragen, maar hopenlijk kunnen jullie ze beantwoorden.
Laatst bewerkt: 23 aug 2004