1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    mja, het lijkt net alsof ze springt :+

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    damn dat filmpje, wie haalt het nou in zijn hoofd om een wheelie te maken als je een passagier hebt, ergste is dat ze allebei geen bescherming hebben
    dat moet echt overal verplicht worden.
    (herrinnert zich beelden van trauma team van een vent die met 120 op zijn bek ging)

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    AUW!!!!!!! doe in iedergeval iets beschermends aan......... stom stom..

4. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjaa........ van het weekend weer genoeg van die helden gezien in korte broek/T-shirt en dan ook nog hard door de bocht he |:-
    Ik heb trouwens mijn eerste filmpje gemonteerd met de beelden van afgelopen weekend. Toch wel vreemd, op de TV lijkt het allemaal toch een stuk minder hard/spectaculair te gaan dan als je op de motor zit.
    Nu ff kijken hoe ik dat filmpje online ga zetten, hij is 50 MB............ Iemand suggesties? Anders moet ik maar ff kijken of ik hem nog kan comprimeren.

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb ook wat beeld materiaal van van langsscheur praktijken.....niets bijzonders maar we moesten even kijken of de camera dit allemaal netjes registreerde.
    het ziet er lang niet zo snel uit als in het echt...zal wel met het zoomen te maken hebben en doordat je alles door een lens ziet.

by the way......loooooooooool dit filmpje moet je gezien hebben whahahahahahha

http://195.241.75.99/kladblog/image/200409/dukes.wmv

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ik stap zometeen op de motor by the way??????nog meer mensen hier die pleite gaan???

7. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha! Altijd al een Dukes of ......... fan geweest!

Wij hadden ook wat filmpjes uit de auto gemaakt, maar omdat de auto al dik 100 rijdt, lijkt de motor die met 200+ langskomt niet zo bijzonder. De beelden uit stilstand zijn wel aardig gelukt.

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lachen he....lol je moet het maar doen zo midden op straat hahahahha.

wedden dat dat koekblik helemaal krom is lol _0/

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/bertrand-G%5b2%5d.jpg[/plaatje]

de politie maakt nu ook al cartoon's ipv foto's als ik op me motor spring whahha.

10. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    whehe nice pic m8 :)

* haantje is nu een paar dagen motorloos :mad: staat nog steeds bij Mobu in Enkhuizen voor nieuwe bandjes / nieuwe ketting / en 1000km beurt :cool: duuuur :'-(

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb een filmpje waar een hayabusa dik 300 gaat....maar ik heb geen uploader
    kan iemand hem hosten?

12. haantje

Leuk Bevonden:
    1
  13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    thx haantje _O_

14. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen? Exclusieve bandjes of ben je aan het sparen voor de rekening? ;)

Moet zelf ook nieuwe banden hebben, heb aan de zijkant nog wel profiel dus stel het nog ff uit, sparen |:-

Ik zal dit weekend mijn moto filmpje ff comprimeren en online zetten.

15. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    nou het probleem is ik moet w8e op een onderdeeltje voor KMteller (bij het wiel) en dat duurde zo lang.. tja Exclusief?? Bridgestone 0090 :9 goeie banden dus:)

en de rekening wordt ook drama idd:mad:

YW killaz;)

16. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd zelf nu op BT010's, maar zit te denken aan Diablo's. Veel goede verhalen over gehoord. Misschien zelfs wel de Diablo corsa's, aangezien ik toch nooit in de regen rijd, maar volgens mij slijten die toch wat te snel.

Toevallig moest ik dit weekend extra werken en als ik mezelf een beetje rijk reken is dat precies een setje banden! 8)

17. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Diablo's zijn top bandjes dat is algemeen bekend! zijn alleen wel prijzig maar ja dan heb je wel wat!!!:)

*jij was dat he van die R6 zie hem net weer bij die link van je in je sig zoo'n mooi ding man!!! _O_ _O_ echt heeeeeeeeeeeel vet! :cool:
    oooooooooh oook een GSX600 erop _O_ die is ook zooo gaaf!!! :eek: _O_

Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  18. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Diablo's zijn top ja, heb 'm ook achter gehad bij m'n gsx, prijzen vallen mij nog mee iig. Slijt ook niet echt snel.

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    als die knoertharde banden die er nu omheen zitten eens een signaal afgeven dat ze versleten raken......man wat duurt dat lang....dan wil ik supercorsa's erop hebben.

ben totaal geen regenrijder dus de pirelli's lijken mij de juiste keuze......megaplakkers(geen lange levensduur helaas) maar wat een grip moeten die dingen hebben.
    gewoon slicks op de zijkanten lol en alleen wat profiel in het midden....lijkt mij helemaal te gek.

20. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina