1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ja idd niet echt normaal:):)

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    damnz das dus echt niet meer verandwoord man.die gast gaat tussen 2 brommers en een auto door waarbij ie de laatste brommer bijna meeneemt maloot.vraag me wel af welke maschine die heeft O-)

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 23 sep 2004
  4. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    huh? is het de ghostrider????? deel 3 of zo?

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ghostrider ? dunno hoor of dit die gast is.Wa ik van hem heb gezien is nog in een bepaalde manier "verandwoordelijkheidszin".Dit is op sommige momenten gewoon gevaarlijk voor zijn mede weggebruikers want sommige inhaalactie`s gaan echt te ver

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat is de ghostrider volgens mij echt niet hoor
    kom we vragen het aan beuker
    onze ghostrider expert :+

het kan trouwens ook met auto's :+
    http://abum.com/?show_media=1100

Laatst bewerkt: 24 sep 2004
  7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    nee..dit was de ghostrider niet................simpelweg omdat deze knakker gewoon niet hard genoeg tussen het verkeer doorschiet whaha...echt lol...ghostrider doet deze shit dus ook op de snelweg maar dan komt hij niet onder de 250 kmph.

ghostrider goes crazy in europe...das deel 3 die eerdaags uitkomt (en die ik ook al besteld heb)...op die dvd rijd de ghostrider ook het stuk snelweg tussen amsterdam en rotterdam en doet dat in in iets van 21 minuten met een gemidelde(lees het goed.."gemidelde"..) snelheid van een 250 kmph tijdens de spits.

knettergek.......levensgevaarlijk......maar ik moet het zien.

wie die gast op dit andere filmpje is weet ik echt niet maar gezien had ik hem al op het motorforum.......'tis gewoon iemand die zijn eigen streken vast wilde leggen denk ik.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hoeveel kost die dvd?

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

dacht iets van 38 dollar..... :confused:

anyway......alles staat hier.

http://www.ghostridermovie.net/

ook hoe je er een kan bestellen en de prijs uiteraard :9

10. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    *Bazzie heeft vandaag een motorjack gekocht voor op de brommer en achterop de motor.
    (Bespaart me meteen een paar maanden fitness :+)

11. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Piccie's, hij zit lekker _O_

[plaatje]http://members.home.nl/bazzie/aankopen/jack1.JPG[/plaatje]
    [plaatje]http://members.home.nl/bazzie/aankopen/jack2.JPG[/plaatje]

12. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Stoer jackie Bazzie.

Ik heb alleen nooit van het merk DIFI gehoord. :confused:

_O_ :D

13. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3

THX, DIFI is huismerk van motorport (kunnen ze het wel wat goedkoper maken, was nog steeds veel te duur:+). Was voorheen spool volgensmij. ;)

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat kost ie eigenlijk? Is ie warm? Heb je veel bewegingsvrijheid en zit hij dus lekker? Ik weet het, veel vragen... Hopenlijk kun je ze beantwoorden :)

Laatst bewerkt: 24 sep 2004
  15. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi jack, maar ehh..... niet de broek erbij gekocht? Spijkerbroek blijft weinig van over als je met de motor valt.......... wil niet zeuren hoor, maar spreek uit ervaring(gelukkig wel motorbroek aan)

16. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Heb al een (minder mooie) motorbroek, maarja zodra ik weer geld heb komt de bijpassende broek er ook.

Hij kost 260,-. Hij is redelijk warm, warm zat vind ik en er zit genoeg ventilatie in voor de zomer. De bewedingsvrijheid is voldoende maar natuurlijk wel wat minder als in een gewone jas door de protectors maar dat is logisch. Persoonlijk vind ik hem wel fijn zitten. There you go ;)

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    is dat ook je helm bazzie????lol ;)

ik heb ook een difi jas....bijna hetzelfde model lijkt het wel alleen in het wit zwart en blauw...vanwege de blauwe honda natuurlijk.
    ik heb deze jas al een jaartje of 3 en nog steeds geen vale plekken,mooi strak,sticksels laten niet los.....prima ding dus.

stel je er niet teveel van voor als het straks echt koud wordt bazzie........dan is je jas veel te dun..trust me:)
    voor in de zomer of zo ie zo bij temperaturen van rond de 15 graden (en hoger) is hij ok.....er zit heel weinig voering in en het echt koud krijgen op de motor is niet alleen klote...tis nog gevaarlijk ook want je reageert veel langzamer.

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    heb verleden week wat kleine dingetjes besteld bij de motorboer.
    een setje sliders......teflon doppen om je carters en motorblok te beschermen mocht je op je plaat gaan.........blauwe uiteraard :)....en een blauw olievuldopje....lol....'t zijn de kleine accesoires die het doen he hahaha.

19. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hey haantje............motorpech gehad gisteren???
    ik rij richting hoorn en ik zie op de vluchtstrook iets wat op een aprillia 125 leek...was zo rond een uurtje of 10 dacht ik.

ik had mijn horlogemaker gereedsschap niet bij me dus ik kon niks voor je doen joh......we horen het wel weer :)

20. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat klopt man:9 whehe hele verhaal al gelezen? hij doet het nu weer als een zonnetje gelukkig..:) was wel ff klote hoor..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina