1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol ik las het op het mF.
    ik zat gisteren weer op het circuit in zolder......5 uur lang endurance races.
    was gisteren op 04:15 me nest uit...en weer thuis om 23:15.....zo gaar als een chimpansee.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat ik hier ook ff wilde melden, is dat The Doctor maybe naar de F1 gaat. Als het ook daadwerkelijk door gaat, dan is het een groot gemis voor de motorsport, maar wellicht ook een grote aanwinst voor de Autosport. Mij lijkt het wel leuk om te zien of hij ook in de F1 iedereen met 2 vingers in zn neus kan kloppen. :9

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    dat gaat niet door man en ik zou het afschuwelijk vinden als ie dat deed!!! F1 zuigt.. Motorrijden dat is het!!!:)

En beuker maat van me:9 geloof me het was geen LOL :'-( sta je daar om 23.30 of zo langs de snelweg........... KUT regen..

4. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm, lekker dan. Het gaat nog 2 weken duren tot motoport het bestelde tandwiel binnen heeft |:-

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    idd ik hoop niet dat the doctor naar de f1 gaat.Geef mij maar motorrace (moto gp en superbike) veel vetter

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    rossi gaat voorlopig echt nog niet naar de F1.
    wat de beste man over een paar jaar doet weet geen mens maar de komende drie jaar zie ik hem nog wel op een motogp machine zitten.

wat ik denk.........is dat rossi naar ducati gaat als de 4 cyllinder uit komt.....zal wel weer een hele leuke stap zijn en reken maar dat alle italianen over de hele wereld helemaal gek worden.

7. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    FUCK! Eerste moto-bekeuring binnen........ |:-
    40 km's te hard waar je 80 mag........
    Iemand ervaring met transactievoorstellen?

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    zo ie zo de foto opvragen.......kijk ook eens of je het "eik" rapport van de debetreffende camera binnen kan krijgen.

volgende keer toch gaan rijden met het kenteken van je buurman.

sterkte jaw.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Rossi is gewoon de man die alles kan _O_ Ik weet het nog goed hoe die Biagi het erover had, dat als hij op die machine van rossi zou rijden, en rossi op een yamaha, dat hij rossi wel ff achter zich zou laten. Nou biagi, ik heb 1 smilie voor je: _0/

10. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    't klaart op hier.........ik ben ff een stukkie knallen met the blue widowmaker...

laaaaaaaaaterssss.

11. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de foto aangevraagd, zal hem wel ff posten als ik hem binnen heb. Gisteravond nog ff stukkie gereden, maar het lukt gewoon niet om rustig te rijden. En zeg nou zelf, als er 4 gasten in een BMW naast je staan, dan MOET je gewoon racen.

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    whahaa daar zit wat in Jaw

"Smoke em" :9 :cool:

13. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd nu op een onbegrensde gilera runner en dat gaat voor een brommer best wel hard. Top ligt ronde 90/95 km/h en dat zonder ook maar iets op te voeren.

14. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    owkee, dit topic is dus dood...

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

nee joh , ik had vroeger een honda 50cc en die reed 105 , en die was zogezegd afgesteld , in mijn tijd was er de overschakeling naar max45 km/u ,
    maar dit was alleen voor nieuwe brommers , en dus waren bij ons in die tijd de zundaps, kreidlers en flandria sports heel populair , en in die tijd was een valhelm nog niet verplicht.
    Ik heb ooit eens 3 uur knockout in een gracht gelegen voordat ik terug bij kwam , en als ik daar nu terug op kijk na al die jaren ,besef ik best wel dat ik toen heel veel geluk gehad heb, temeer omdat ik 2 jaar later op 2 weken tijd 3 goede vrienden in motorongelukken kwijtgespeeld ben.

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    sjiiiihit!!!...

ben geflitst :mad:
    weet niet precies wat de snelheid was(kijk liever naar de weg ipv van me tellers)maar 't was te snel volgens onze acceptgiro brigade.

wij wachten af...en vragen uiteraard de foto op....mischien hebben ze wel dubbelprint in kleur..weet jij veel :)

17. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    denk dat ik om dit ding maar eens een frame ga maken........zit best wel gang in als ik mijn fantasie erop loslaat whahaha.

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/Foto%20001.jpg[/plaatje]

18. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo'n turbo-kitje? 8)

Nadat ik dit weekend de reiger van beuker(LOL) dood heb gereden, kreeg ik vandaag een leuke foto binnen. Dat kan de overheid dan wel binnen een paar dagen! :confused:
    Geen ontkomen aan, ik ben de lul |:-

19. chaosphere

chaosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar koopt iedereen eigelijk de uitlaten, neon en dergelijke? zijn er trouwes ook uitlaten die niet opvoeren maar gewoon mooi geluid maken?????

20. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    ik neem aan dat je dit voor een bromfiets wilt weten chaos?
    er zullen genoeg members hier zijn die hier veel actiever in zijn dan dat ik.

Jaw............whahahaha..mooie plaat vriend....je staat er strak op.

zal de mijne ook posten als ik hem binnen heb :)........beuk en jaw zijn goed bezig voor de staatskas.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina