1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice bike man, k rijd nog altijd rond op mijn betrouwbare gilera runner. K trouwens vandaag echt kut hagel voor me kiezen op de terug weg van school.

    Btw ik weet dat hard echt vet is maar k ben tog iets te verstandig om me helemaal te laten gaan, dat is me pa niet. Die heeft gewoon een ziekte, als ie op een motor zit moet ie weten wat de top van dat ding is en of ie em aankan (daarom heeft ie nu ook geen motor).
     
  2. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar weken terug nieuwe bandjes(BT014) laten zetten op mijn R6. Blijft toch een dure hobby dat motorrijden....... zeker omdat de beste monteur mij meedeelde dat mijn ketting en tandwielen aan vervanging toe zijn.
    Zit er sterk over te denken om achter een groter tandwiel te nemen, topsnelheid van mijn fiets rijd ik toch nooit en meer trekkracht lijkt me wel geinig.
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag laatst een motor een wheelie trekken bij het stoplicht wat was dat prachtig _O_
     
  4. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Iederen uit de weg!

    [​IMG]

    ja ikweet dattik smaak heb _O_ _O_ _O_
     
  5. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt had ik ook je brengt hem voor nieuwe banden en de ketting en remblokjes schijnen ook op te zijn :mad: hooppa weer 150 euro erbij.. :'-(

    Heb je trouwens een open demper? of zit die DB killer er nog in? :'-(
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  6. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg gaaf! Maar ook wel slecht voor je motor. Krijgt elke keer behoorlijke klap als je neer komt.


    Nee Db killer is eruit, weet eigenlijk niet of er ooit 1 ingezeten heeft :confused:

    een maat van me heeft een dubbele Bos-demper die erg veel herrie maakt, kwam op een gegeven moment een paar metalen pijpjes tegen onder zijn buddy-seat...................
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Netjes zo hoort het :D O-)
    Kun je beetje Wheelien met R6 (power wheelies dus zonder koppeling) moet toch goed te doen zijn 1/2 gear? Mooi rond de 8000 toeren gas open en Hopaaa of niet? :confused: _O_
     
  8. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    [plaatje]http://img.photobucket.com/albums/v378/Wytze89/DSCF0019.jpg[/plaatje]

    Dit is mijn vader zijn Ducati 851 met Duacti 888 blok erin.
    Maakt best gaaf geluid! O en hij zegt dat het een SP4 is.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  9. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ducati's zijn echt de mooiste motoren vind ik. Alleen erg duur en onderhoudsgevoelig. Dus zal ik er niet snel 1 kopen(tenzij ik opeens geld genoeg heb ofzo)

    Op zich wel voldoende vermogen, maar ben (nog) niet zo'n wheelie held. Af en toe komt mijn voorwiel wel eens los, maar dat is dan meestal niet gepland.......... Maar ja, heb de R6 ook pas een half jaartje, dus nog steeds een beetje voorzichtig.
    Ben jij al een beetje aan het stunten?
     
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ooh ok ik snap hem, ja zit zeer veel vermogen in zo'n 600 super sport scheelt amper met bijv. een R1. Neej ik ben nog niet aan het stunten geweest O-) heb hem eerst 1600km ingereden :mad: en zit nu zo'n beetje bij de 2000km. Alleen wacht ik nu tot hij terug komt van de dealer met een Arrow pijp en 34mm carb ipv 28mm. Dan kijken we weer verder ;) Power Wheelies zaten er nog niet in maar ja is ook niet te vergelijken he een 125cc 2 takt met een 600 die jij heb;) _O_
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    vraag het is aan beuk haantje :+
    denk dat hij degene is met het sterkste motorblok hier of die van billbox moet zo snel zijn maar ben niet zo into ducati 's :cool:
     
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    haha ja i know maar ik wil over 2 jaar ook een 600 super sport rijden dus vandaar;) Ik ga dan voor een Honda CBR600rr 2003 (kleur: Rood / zwart). Hehe kan ook nog een Kawa Zx6-r 2003 (KAWAGROEN!) worden of natuurlijk een Gsxr600 ... of Yam R6 (2003 Injectie)
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    qua vermogen pk's en koppel heeft de "X" van mij het meest hier....wat topsnelheid aangaat heeft romius de snelste op zijn vtr-sp1.....zo blinkt elke motor wel uit in een bepaald opzicht.

    de r6 van jaw hier is een ongeloofelijke goede stuurfiets,messcherp door de bochten te rammen mede door het hele lage gewicht,het uber stijve frame,de zeer potente 600cc 4 in lijn motor en de juiste stuur geometrie.

    de vtr-sp1 van romius is bijna een complete circuit motor zo uit de superbikes weg gejat.
    uitmuntende stuureigenschappen,bere sterk 1000cc 2 cyllinder motorblok,top onderdelen zoals alle veerelementen,mooie dikke usd voorvork(lager onafgeveerd gewicht dus nog beter wegcontact en stuureigenschappen)..wereld fiets.

    en dan mijn blauwe moordenaar.

    het hart en frame en remmen van een van de sterkste productie motoren die honda ooit gemaakt heeft....de super blackbird
    standaard ietwat geknepen door honda voor meer koppel(trekkracht) maar door mij met de nodige ingrepen weer helemaal losgelaten.
    puur ontworpen voor grof geweld rammen rammen en nog eens rammen.
    accelereert als een op steroide lopende dolle neushoorn om de waaghaals die het gas vol open durft te draaien te trakteren op een ongeloofelijke kick....of een enkeltje oosterbegraafplaats.
     
  14. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoppies zijn ook erg leuk!
    Maar die fiets van jou is ook weer een stuk lichter denk ik? Als je je koppeling snel op laat komen bij wegtrekken komt ie dan niet los?

    Mijn vriendin heeft sinds een week ook haar rijbewijs, wil een naked bike. Op een gegeven moment zag ze op de compu die fiets van beuker voorbij komen en dat vond ze wel een leuke fiets om mee te beginnen............. CC's zeggen haar niet zoveel...........
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    een 600 supersport en een 1000 supersport hebben wellicht optisch niet al te veel verschillen............maar qua sturen en power toch weer wel.

    de nieuwe 1 liters van tegenwoordig wegen niet veel meer als de 600 broeders maar hebben toch wel wat meer werk nodig om ze door de bochten te duwen.
    bij een circuit sessie zal de 600cc wel ten onder gaan......maar de verschillen zijn dan erg klein.
    de 600cc fietsen zijn zo enorm goed inzetbaar op de baan en zullen je niet al te snel verrassen..................de nieuwe generatie 1 liter supersport kanonnen zijn daarintegen bijna alleen voorbehouden voor de halfgoden en echte piloten.......letterlijk geleide projectielen zijn het geworden...zo sterk.

    met de 600cc kan je al snel het onderste uit de kan halen...........probeer dit niet meteen met een 1 liter....probeer dit nooit als je totaal geen ervaring heb.
    mensen die nog nooit op een motor gereden hebben hebben werkelijk geen flauw benul wat er allemaal mogelijk is met deze 2 wielers en waar ze toe in staat zijn.

    ook voor jou haantje........zodra je "zwaar" mag gaan rijden en van de 25 kW af mag adviseer ik je ten harte om vooral niet overmoedig te worden.
    ook al rij je dan inmiddels een poosje motor.........het verschil tussen bv een r6,cbr 600,zx6-r en jouw aprillia zijn niet met woorden uit te drukken.....en dan heb ik het nog niet eens gehad over de 1 liters........dat is dus ruim 166 kmph....in de 1ste versnelling...dat is 300+ kmph op top....dat is een dikke 172 pk bij 172 kilo......dat is kunst op 2 wielen.....en dat is een meesterwerk om mens en machine heel te houden.
     
  16. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrik af en toe nog steeds van de acceleratie van mijn R6. Geeft wel een enorme kick.
    Ik heb van de zomer ook een VRO3 gedaan om toch eens een beetje te leren waar de grenzen van dat ding nou liggen. Grappige was ook dat terwijl ik zowat met mijn oor op het asfalt lag die instructeurs nog uitliepen in de bochten. Er waren ook een paar gasten met 1000CC motoren, maar dat verschil merkte je eigenlijk niet echt. Alleen de 600CC's moet je wat hoger in toeren houden.

    Maar ik moet zeggen: een dikke 160 in zijn 1 en een top van 300.............dat wil ik wel een keer meemaken. _O_

    Ik moet ook nog steeds een keer mijn motor-home-video geschikt maken voor internet.........
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    @ beuk: nu snap ik waarom Rossi zo wordt bewondert :cool: :+
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb hier een dvd liggen over de superbikes en motogp.
    van de 500cc twee takt machines tot en met 990 cc 4 takt rosijzers.
    interviews met rijders,ex rijders,teambazen,technici en weet ik het allemaal......vreselijk leerzaam

    alle coureurs....allemaal.........die het in zich hebben om te rijden op een 500cc tweetakt/990 cc viertakt en daarbij de finish te halen verdienen mijn diepste respect.

    plus-minus 250 pk aan het wiel bij een kilootje of 130.................niet uit te drukken......krankzinnig komt het dichtst in de buurt. _O_ _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben verliefd.. en dan bedoel ik niet de leuk uitziende dame
    [​IMG]
    De Benelli TNT
    drie cylinder motor, 1130cc.

    hehe helaas alleen geen motorrijbewijs en buiten dat zou deze motor waarschijnlijk een te hoog prijskaartje hebben.
    Maar wat een schoonheid.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik wil graag mijn Xbox ruilen met alle games voor bovenstaande motor!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina