beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL idioot :p.Ik heb ook een film :confused:treet racers outlaws unleashed.schijnt ook iets met bikes en zo in te zitten
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    als de motorbeurs in utrecht losbarst dan gaat deze knappe snuiter op zoek naar zijn nieuwe helm.

    [​IMG]

    dit moet hem gaan worden.
     
  4. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaha..........................letterlijk en figuurlijk een laagvlieger. (zonde van de motor:eek:)

    Arai...........good choice.
    Ik rij zelf al een aantal jaren met Arai, nooit problemen mee gehad.
    [​IMG]

    Mijn eerste helm was een SHOEI (zie onderstaande plaatje), maar toen ik voor de gein eens Arai ging passen, was ik helemaal verkocht. (heerlijk draagcomfort)



    [​IMG]
     
  5. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooi ding, matzwart is altijd goed ;)
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    is het zo dat als je 1 keer bent gevallen met je helm en hijs nog gewoon heel (op een paar deukjes na) je hem niet meer op mag omdat hij niet veilig is?
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    als je een beste stuiter heb gemaakt met je helm,of als alleeen al je helm van bv de trap is gelazerd en knetterhard op de grond is geklapt kan het binnenwerk van helm ook beschadigd raken.

    de buitenkant zal er waarschijnlijk ook niet meer uit zien...helemaal als je een glijder maakt op de motor,maar zolang het bij een krasje blijft is de "helmschaal" nog wel te vertrouwen.
    de binnenkant,daar waar het echt om draait,vang alle energie op en zal daarom vervormen.
    een goede helm is een kostbaar ding en is in feite maar voor eenmalig gebruik.
    zodra het foam/piepschuim en weet ik het allemaal wat erin zit ingedeukt is zal het nooit meer zijn orginele vorm aannemen en de helm is "op".
    mocht je dit nog willen dan kan je hem uiteraard nog op je kop zetten......maar veilig is hij niet meer want hij is niet meer in staat om nogmaals zo'n klap te incaseren en te absorberen.......nieuwe helm dus....het kan je leven echt redden.
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    aha ook weer wat geleerd :)

    moet jij niet werken?? :+
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    nee ben vrij.....moet morgen de nachtdienst in......werken tijdens oud en nieuw.
    mocht iemand lezen "vuurwerkbom van 233 kg gaat af in bus" dan weet ik nergens wat van af :+
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    whahahaha _O_
    dat lijkt me zo kut, werken met nachtdienst.......een vriend van me die heb overdag dienst in diemen, als politieagent......lkkr illegaal vuurwerk in beslag nemen |:-

    oeps nu ga ik off topic :cool:
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    zwangere vrouwen en kinderen blijft allen binnen vandaag.........de zon die schijnt,de lucht is blauw........beuk gaat sturen asjemenou :+



    gaanmetdiebanaan.
     
  12. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag met een Cr-250 crosser mogen spelen, nou, is nogal eng, trekt em nog in zijn 3 op zijn achterwiel en heeft koppel van hier tot Tokio, wel leuk om mee te raggen maar je moet heel erg oppassen dat je niet te veel gas geeft :p
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    tis een tijd geleden dat ik met een crossertje gespeeld heb.

    laatste keer was op tenerife toen had ik een 125 cc tweetakt snorvlieg yamaha crossfietsie gehuurd voor 2 weekies.
    pas bij verdomme 11000 toeren werd dat ding wakker.........na 2 weken komt dat gekrijs je neus wel uit.
     
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Das nogal irritant inderdaad, de CR was ook onderin heel krachtig, enige probleem was dat ie niet stationair draaide :mad:
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    deze zomer gaan ik en een aantal mensen iets leuk doen.
    we gaan een aantal clips en filmpjes maken wat uiteindelijk op dvd gebrand gaat worden.
    er zullen zowel straat als circuit sessies tussen zitten opgevuld met hele sfeervolle momenten van de motoren zelf en hele dikke muziek.
    de cd's heb ik al klaar en daar ben ik al erg tevreden over met artiesten zoals:

    the prodigy.
    metallica.
    megadeth.
    junky xl.
    marilyn manson.
    paul oakenfold.
    limp bizkit.
    linkin park.
    muziek uit blade 2.
    muziek uit the matrix.

    vandaag zelfs al gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn voor het filmen...wat kan wel en wat kan niet.
    we kopen een speciale steun die op de tank gemonteerd kan worden(op de brandstofvuldop) waar de camera aan vast gemaakt kan worden zodat we superstrak beeld krijgen......niks met duck tape dus het moet gewoon goed.

    de straat sessies nemen wij op geschikte locaties op....de circuit sessies zullen op assen en wellicht de nurburgring plaats gaan vinden.
    dit zijn de eerste 3 motoren die zo ie zo mee gaan werken.

    mijn x11.

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/diversen%20x11%20006.jpg[/plaatje]

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/diversen%20x11%20004.jpg[/plaatje]

    de kawasaki zx12r van een van mijn beste vrienden.

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/zx12r.jpg[/plaatje]

    en een hele leuke yamaha thunderace.

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/thunderace%20pic.jpg[/plaatje]

    3 hele snelle machine's.....dikke soundtrack.....mooie beelden......de zomer wordt spannend dit jaar :)
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    woei beuk goes ghostrider style.Ben zeer beniuewd
     
  17. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel rekening mee houden dat ze op de ring vaak nogal moeilijk kunnen doen met filmen op de baan.
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat die zx12r wel rap vooruit gaat:) welk Bj heeft hij?
     
  19. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Woei..als je op assen komt. laat het ff weten. Misschien spiekt blokkie wel de primeur mee :)!
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    he beuk wat zijn dat voor veertjes op je uitlaat op de 2e foto?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina