1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker om zijn uitlaat bij mekaar te houden, als ie het gas opentrekt.

    Hoeveel pk / koppel had dat ding van je, ook al weer Beuker??? :eek:
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ik denk dat dat niet het grootste probleem is.....het filmen zal wel meevallen.
    mijn uitlaatsysteem is daarintegen wel een probleem en dan niet eens zozeer vanwege de herrie maar omdat hij geen TUV keurmerk draagt.

    TUV is een soort van kema/tno keurmerk wat wij hier ook hebben alleen dan is het duits.
    alles wat dit keurmerk niet draagt is bij onze oosterburen volstrekt verboden en wordt bij aantreffen ook direct bestraft met een dikke bekeuring die je meteen kan aftikken.

    het uitlaatsysteem is idd niet goedgekeurd voor "weggebruik" maar persoonlijk vind ik dit allemaal vreselijk overdreven.
    als ik rustig rijd dan valt het nog redelijk mee met de herrie dus de trip daarnaartoe kijken we gewoon even heel goed uit......en hopen op een beetje mazzel. *)
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    tis een zx12r uit mei 2003.
    hij had de motor gekocht net een maand of 2 voordat ik de mijne kocht.
    ze zijn allebei dus praktisch even oud en allebei nieuw uit de showroom geplukt.

    de km stand van beide brommers staan nu zo ongeveer op een 11000 km per stuk....das eigenlijk niks want het eerste jaar waren we beide met de verbouwing van onze huissies bezig.
    we zijn namelijk buurmannetjes van elkaar en wonen recht tegenover elkaar _0/ ....wat kan het soms leuk lopen.
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    die veertjes zijn idd om de losse delen bij elkaar te houden.
    sommige systelem maken gebruik van klemmen maar akrapovic doet hierin niet aan mee.
    de buizen sluiten zo ie zo al zo mooi op elkaar aan dat dit al echt voldoende is.
    vergis je niet in die veertjes want ze zitten retestrak en met je losse handjes krijg je ze er ook niet vanaf.
    de rubber buitenkant is van een speciaal soort rubber gemaakt wat hitte's kan weerstaan die oplopen tot een 900 graden.
    na een stukkie knallen met de motor geven de bochten van de uitlaat nog net geen licht en aanraken is dan ook niet aan te raden....je plakt er meteen aan vast als een aangebakte grillburger. 8)
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    zoals hij er nu bij staat levert hij een 142/144 pk aan het achterwiel bij een koppel van een 110 nM(uiteraard ook aan het achterwiel)
    reken daar een 12% verlies bij door de ketting en transmissie verliezen dan kom je uit op een kleine 160 pk aan de krukas.
    tot nu toe is er nog geen een naked bike op de markt dit dit levert _O_
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    de achterschokbreker wordt nu ook vervangen.
    de standaard veer en demper gaan eruit en daarvoor in de plaats komt een volledig instelbaar exemplaar voor normaal en circuitgebruik.
    alles is in te stellen zoals in en uitgaande demping evenals de veervoorspaning om voor elke situatie de perfecte vering te behouden.

    de voorkant is reeds vervangen...afgelopen zaterdag is de motor weer teruggebracht door de dealer in apeldoorn.
    de motor heeft daar een grote beurt gehad,nieuwe voorveren(progresieve vering en olie)en rijd nu weer op verse vol synthetische superbike olie....letterlijk vloeibaar goud.
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hier nog iets leuks wat er eerdaags ook nog opkomt.
    mooie carbon delen om het frame te beschermen van steenslag en andere meuk.

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/carbon%20frame%20protection[/plaatje]
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    was gisteren de halve dag pleite op de motor......wat was het KOUUUUUUUD.

    wel prachtig weer.....alleen als je slakkie achter je navel is gekropen vanwege de temperatuur is het tijd om naar huis toe te gaan.
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    even snel een fotootje van de laatse circuitdag van mij.....ze kregen mij net te pakken op camera :)


    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/new%20akrapovic.jpg[/plaatje]
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    rofl.Prachtig
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ook yamaha komt dit jaar met vernieuwingen...........kijk zelf maar wat je ervan vind whahaha.

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/nieuwe%20r1%20uitlaat.jpg[/plaatje]


    honda gaat tegelijk met deze trend mee en voorziet de machines van nieuwe achterwerkjes.

    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/tailraiser%20honda%20whaha.jpg[/plaatje]
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hop aanklagen :)
    Wel toepasselijk dat het tenminste nog een motor dealer is en geen tractor dealer, hehe of erger nog een dildofabrikant ;)

    Snap trouwens echt niet het nut van die 2 motoren, die 2e is helemaal onberijdbaar, die eerste nog een beetje misschien maar volgens mij als je inleunt om een bocht naar rechts te maken verbrand je je reet.
    Vind custom motoren erg tof (v.n. choppers dan) maar het moet wel functioneel blijven, dit vind ik gewoon zonde
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een HONDA MT5. En een Quat een YAMAHA 150 cc. Ik ga elk weekend naar het crosscircuit bij ons in de buurt lekker racen door de meters diepe bagger :)
     
  15. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Het ziet er niet echt uit of het expres gedaan is, vind ik hoor.
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    whoehahahaha...nemesis..wat ben je ook een lekker ding :+



    deze 2 motorfietsen zijn beide betrokken geweest bij een serieuze klapper en waarbij de honda het wel heel erg zwaar te verduren heeft gehad.


    enne.......als er een dildofabriek met de naam "beuker industries" bestaat dan wordt ik de president 8)
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    egh, ik ben blond, zat in ieder geval flink te suffen.. :)
    lol, moet me ook gewoon niet met deze thread bemoeien als niet motor bezitter ;)
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hier doen motorijders niet alleen aan motorsport maar ook aan "sportvissen" en dan op wel hele sportieve vissen whahaha.


    gvd zeg...het zal je maar gebeuren :mad:


    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/motor%20zwemles.jpg[/plaatje]
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ouwch das het einde van je motor.Hoe je het trouwens presteert je motor daar te parkeren is me een raadsel
     
  20. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina