1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik geen nieuw topic wou maken alleen hiervoor, haalik deze omhoog, alsdit een probleem is verwijder mn post maar :p

    Kben dus pas 16 geworden, (8 maart, nouja, 3 weken geleden ong dus :p)
    Dus ik lekker sparen voor een scooter/brommer/snor ding...
    Ikke leren voor mn CBR (like hell no, nog niet gedaan dus..) maar wel gaan kijken voor een brommer/scooter..
    Nu was ik met mn neef (die ook zn CBR gaat proberen te halen) aan het lullen, zeidie dat een tante van hem nog een oud ding had staan , dat we die gaan maken, tunen, en gewoon lekker laten lopen (niet echt snel, gewoon lekker rijdend)
    eergister dus dat ding opgehaald, nouja...
    Lekke achterband, motor werkte geen eens, achterlamp werkt niet, gas geef kabel is fokked (schiet opeens door etc etc) standaard is scheef, voorvork is een beetje scheef igg, niks goed aandat ding :p
    MAAR , we hebben er gister aan zitten sleutelen, motortje werkend gekregen (50cc, standaard) uitlaatje was kapot, dus zit een nieuw uitlaatje onder, een Schwalbe binnenband gehaald, erop gezet, opgepompt, helemaal goed, brommerbenzine ingegooid en hij reed! wuuuhuuu!!
    Hij ff crossen met dat ding door de straatjes hier in de buurt, hij komt terug, wilt dat ding aan mij geven, ik rij er 10 meter mee, goedendag meneer de agent |:- staat er opeens zon kerel/agentje voorme! :p allebij 2 boetes, geen CBR (110 euro) en niet verzekerd boete...(we hadden hem net aan de praat gekregen dus niet gelijk gaan verzekeren)
    Mn moeder mij uitlachen, mn ma's vriend ook, eerste keer dat ik opdat ding ree, gelijk boete :p
    Ding rijd best lekker, hij gaat ong 35km/u door dat nieuwe uitlaatje (goedkoopste die we konden vinden..) een Proma City iets...
    igg, ik ga olie verversen, nieuwe bougie, overspuiten, nieuwe koplamp, nieuwe achterlamp, ff kijken naar het gas geef handvat, die ff maken, igg nog GENOEG aan te doen..
    Hier de pics..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor alle scooter/brommer mensen hier, zijn er nog mensen die 30 april naar klaaswaal gaan?
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zozo ... grote jongen hoor ! Maar vanwaar die middelvinger :confused: Die agenten deden niets verkeerd tog ... :{ De aso's ...

    WTF ! Zit hij nou achterstevoren op zijn motor ?
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    He beuk dit kun je toch geen standaardmotor meer noemen , je koopt hem nieuw en dan verander je er zowat alles aan :+
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, maar, helemaal niemand met een scooter/brommer die ik 30 april in klaaswaal ga zien?
     
  6. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hier is een foto van mijne scooter
    [​IMG]
    hij staat binnekort trouwens te koop :9 (1000 euro)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  7. Antonio Montana

    Antonio Montana Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    eeeej mensen ik heb sinds gister een yamaha aerox maar ik moet er een begrenzer op zetten weet iemand wat een goede begrenzer is? pinasco met afstandbedienig? werkt dat goed? of een remcode? of een andere kan ook
     
  8. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Pinasco met begrenzer is erg goed heb ik heeeeel lang geleden ook gehad op de brommer *)
     
  9. Antonio Montana

    Antonio Montana Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    gaan die batterijen dan niet snel op? en komt de politite daar dan niet achter(als hun ook zo'n afstandbediening hebben) ?
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik gebruik hem alweer bijna een jaar, met dezelfde batterij. Nog niet op de roller gemoeten.. Ik betwijfel allen of zij ook een afstandsbediening hebben.
     
  11. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Haantje, ben jij wel eens op de rollenbank geweest met je begrenzer?

    Ik ben er nu over aan het denken om mijn brommer(Yamaha TZR) op te voeren, maar ik moet het zelf doen, omdat anders mijn oudertjes erachter komen, en dat is niet de bedoeling(bij de dealer moet ik 'em dan een dag laten staan, valt een beetje op, "waar is je brommer??" "euhm..."). Dus ik ben nu aan het kijken welke sproeier ik er dan in moet enzo. Ik wil ook een beetje racegaas erop, en ik wil mn kappen opknappen(ben gevallen).

    Iemand verstand van gaas? Waar haal ik het vandaan en hoe bevestig ik het?
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  13. blonkie

    blonkie XBW V.I.P.

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat ben ik ja, op mijn teller haal ik net de 85, maar ik denk niet dat dat helemaal klopt.
     
  16. Antonio Montana

    Antonio Montana Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik reed op mijn aerox voor bij de 80 daarna stopt mijpn teller en mijn pa reed naast mij en die reed 75 met de auto
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    70 op mijn teller is 85 op autoteller.
     
  18. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Slurpgeit: Wat heb je allemaal aan veranderd??
     
  19. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien ben ik dom maar met welk progje moet ik die bekijken?
    Media player en Winamp kennen hem niet:confused:

    Wat is dat voor extensie eigenlijk?

    *Gaat ook Aerox kope wanneer het geld binnen is
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina