1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snow Dodger

    Snow Dodger Guest

    hey slurpgeit !!

    je hebt een jaguar of niet??
    ik ga ook een jaguar kopen !
    waarschijnlijk dit weekend nog
    14 maart 16 geworden!! wuuhoe! _0/ _0/
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    een week of wat geleden!!!


    }:] na 280 kmph houd mijn teller op maar gaat de naald gewoon verder......uiteindelijk bepaald de toerenbegrenzer dan mijn topsnelheid _O_

    volgens de klok van de kawa meneer die achter mij reed was de stand 286 kmph....mongoloide hard zonder kuipje maar moest het een keer weten.

    sorry meneer spee.....ik zal mij minstens een week weer gedragen :+
     
  3. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we dit terug zien op de eerste beuker-DVD? 8)

    Ik ga binnenkort met een aantal maten ook weer filmen(auto/motoren). Aangezien we inmiddels allemaal wat meer ervaring hebben ziet het er hopelijk wat beter uit dan de filmpjes van vorig jaar, toen de motoren en camera nieuw waren.
    Maar ja........ het weer zit nog niet echt mee............. |:-
     
  4. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ff een updateje over mijn tweewieler activiteiten de afgelopen tijd.

    -Alles wat los en vast zit kapot gereden aan me brommer, alleen stuur, frame en blok zijn nog heel, inmiddels weer gefixt.
    -Veel gecrosst op de CR 250 van een vriend van me.
    -Been gebroken opdezelfde motor :p
    -Actief opzoek naar een leuke 25KW naked of Zixxer 400.
     
  5. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes!
    Afgelopen maandag m'n motorbewijs gehaald. Vandaag een mooie rode Yamaha TRX 850 uit '96 gekocht. Kan niet wachten tot ik hem a.s. vrijdag mag ophalen en er mee rond mag rijden!
     
  6. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn uitlaat zit verdomme vastgelast :mad: Ik kan de proppen er dus nie uithalen...
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    dit gaan we absoluut terug zien op de dvd......en waarschijnlijk nog harder ook :D .

    we zijn al een paar keer bij elkaar geweest met de groep om het een en ander door te spreken en alvast wat regeltjes erin te prenten.
    de idioot opgevoerde vw corrado van een vriend van mij gaat ook nog steeds mee die ook met een aantal camera's zal worden uitgerust.

    de echte hoge snelheids opname's doen we in duitsland daar waar op nog veel stukken voluit geknald mag worden......waarschijnlijk richting oberhausen.
    overige clip's van leuke stuurweggetjes nemen we lekker hier in nederland op.
    ook op de circuitdag die ik rijd op 22 sep dit jaar op het circuit van zolder zal worden meegenomen.....voorlopig zijn we dus nog lang niet klaar.
    we hebben echt leuke ideeen waarvan ik hoop dat dit een beetje goed op dvd vast te leggen is.
    dikke muziek,dikke motoren,vies hard,subtiele slomo's en nog veel meer.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    van harte man.......hou jezelf en de boel heel.



    je rijd op precies dezelfde motor waar ik ook mee begon toen ik mijn rijbewijs haalde.
    ik had destijds een splinternieuwe rood zwarte 99'er trx gekocht.
    na een maand of 3 en lekker te hebben ingereden klapte ik er een paar mooie bos dempers op......dikke klappen uit dat ding :9

    goeie keuze man....heel veel plezier ermee.
     
  9. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Merci!
    Ik heb hem gekocht voor af en toe eens naar het werk te gaan maar vooral om er mee op uit te gaan. Zuid Limburg en binnenland Duitsland zijn op een uurtje verwijder van hier.
    Moet zeggen dat het testritje wel apart was, ben Honda CB500 gewend van het lessen: gas, genieten van de omgeving, rustig opschakelen -> 80km. Nu was het gas, opschakelen, sh*t 80km!
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    et voilla.....de trx 850.


    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/yamaha%20trx%20850.jpg[/plaatje]

    hou je olieverbruik een beetje in de gaten en de gasnaalden wilden wel eens wat sneller slijten dan normaal.
    voor de rest gaat het motorblok mee tot het volgende millenium.
     
  11. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de motor opgehaald en ff mee lekker mee rond gereden. Echt super, alleen het geluid van de uitlaat al. Moet ff de km teller in de gaten houden, gaat sneller dan een lesmotor ;)
    Zondag ga ik een slipcursus doen in Weert, is nooit weg lijkt me.
     
  12. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Het aantal xboxworld motorrijders begint toe te nemen! Ziet er goed uit die trx! Ga zelf vrijdag kijken voor een cb600 hornet, voor mijn vriendin, heeft een paar maanden der rijbewijs.
     
  13. SchaduwmaN

    SchaduwmaN Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf 1: Aprilia rs50 voor over de straat :) loopt 85 :) ontgrenst

    en 1 tomos om te crossen loopt 75 :)

    en 1 project puch :) loopt 0
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb afgelopen maart mn motorrijbewijs gehaald en ik kan komende zaterdag mn Ducati Monster ophalen (Modeljaar 2005). Ik heb er zin in kan ik jullie vertellen.
     
  15. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn slechtere fietsen om op te beginnen! _O_
    Wel ff een piccie posten als je hem hebt.
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zal ik doen ja. Ik heb wel alvast een plaatje van mn motor rijbewijs, was ik ook wel trots op eigenlijk :D.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  17. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, bij die foto had ik eerder een harley verwacht ofzo 8)

    Heb zelf een dagje een monster gehuurd, reed errug leuk, flink koppel bij lage toeren. Wat voor type heb je gekocht? Nog leuke opties?

    Mijn vriendin heeft afgelopen weekend een Honda CB600 gekocht, erg mooi ding ook. Zal wel ff een pic posten als ik weer bij mijn webspace kan......
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is een 620 geworden. Rode kleur, daar zit standaard ook zo'n afdekkap bij voor de buddyseat. Ik ben al mn consoles aan het verkopen momenteel om wat hoge carbonpijpen te kunnen betalen.

    En mn haar is wat lang momenteel ja :D. Hornet heb ik ook nog naar zitten kijken idd, maar ik vond een 2 cilinder wat relaxer omdat ik nog met die 25 kw regeling zat. Je schijnt het niet te merken namelijk met een monster omdat al het koppel idd onderin zit.
     
  19. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo je rijbewijs zie heb je volgens mij een volledig rijbewijs. Dus met die 25kw heb je niks te maken. Zowel de lichte als de zware is afgestempeld. Pin me d'r trouwens niet op vast.
    Trouwens veel plezier met je Duc, zijn mooie machines. En een twee cilinder rijdt ook nog eens heerlijk ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  20. Stoffel

    Stoffel Leon Topsport

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie motor, zo'n Monster. Zit ik ook naar te kijken, 2e hands wel te verstaan. Ben afgelopen januari ook geslaagd voor m'n motor rijbewijs en rijd op dit moment op een Honda CB1 400 CC 4 cylinder. Echt een klein scheurfietsje.

    Veel plezier met je Duc !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina