beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Thnx jongens.

    Ja achter het onbeperkte rijbewijs staat een datum, 25 maart 2007 geloof ik. Dus ik denk wel dat ik me er aan moet houden :)
    .
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    je hebt tog gewoon een normaal A rijbewijs, dus je hebt die regeling van 25 kw niet meer neem ik aan
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je volledig A hebt staat <25KW en <0.16 KG/KW er NIET achter, dus hij heeft gewoon een 25KW rijbewijs, wel heeeel mooi als beginnersmotor zo'n monster, ik zal dat niet kunnen betalen ;)
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Nah ik doe het ook samen met mn pa, heb exact de helft betaald. Denk alleen niet dat mn vader veel tijd gaat hebben om zijn deel op te eisen :). Maar dat is dus de wijze waarop ik het heb weten te realizeren.
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mooi...weer een motordude erbij.
    voor onderhoud kan ik je voor je duc een werkelijke wonderdealer aanraden fallout.
    hij zit in oisterwijk(weet niet of dat ver van jou vandaan ligt)en heet vd biggelaar.
    de eigenaar is een van mijn beste vrienden en wat hij allemaal met motoren kan is met geen pen te beschrijven.......kijk maar eens rond op het net en je vind werkelijk alleen maar goed nieuws over deze kerel.

    http://www.biggelaar-performance.com/
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat denken jullie eigenlijk van quads? Ik heb in Turkije vorige week een quad safari gedaan door de bergen en dat was echt helemaal top. Dus ik zit er nu ook over te denken om quad te gaan rijden zodra ik 16 ben. Maar echt veel kan ik er niet over vinden op internet.
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik heb die site idd al een paar keer voorbij zien komen en zal het in het achterhoofd houden, thnx voor de heads up. Nog 2 nachtjes slapen trouwens en dan kan ik een foto van de motor zelf plaatsen ;).
     
  8. Stoffel

    Stoffel Leon Topsport

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar de pics !
     
  9. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, heb nu de proppen uit mn TZR laten verwijderen, en ik moet zeggen dat da toch echt een STUK beter rijdt :D
    Hij gaat nu iets harder dan 80, maar hoe hard weet ik niet, want mn teller is op 80 begrensd. |:-
     
  10. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil deze zomervakantie ook een brommer / scooter kopen (of begin volgend jaar)

    Heb tot nu toe gekeken naar 'n puch maxi S.
    Malaguti firefox
    en miss een aerox.

    *Puch spreekt me wel aan omdat ie lekker goedkoop is. De meeste zijn echter al wel ouder en moet je volgens mij 'n hoop vervangen.
    *Malaguti. Vind ik gewoon 'n mooie scooter. Wel n flinke prijsklasse hoger dan de puch ;)
    *Aerox, ziet er wel leuk uit,, Maar vind het zo'n aso-ding.. En veel mense hebbe 'm al.

    Waar gaat jullie voorkeur naar uit? (of miss iets heel anders)
    Dit wordt myn 1e scooter / brommer.. Help :D
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Jep ik ga vanmiddag ff een foto maken. Hij rijd geweldig in ieder geval :)
     
  12. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt eraan, ik ben zelf rond de 2 meter... een Aerox is dan een ramp. Ik zit me met knieen in het stuur, dus da's niet echt lekker.
    Als je er wat dingetjes aan wil veranderen, andere uitlaat, nieuwe cilinder, nieuwe koplamp etc, kan je voor de Aerox wel het meeste spul krijgen.

    Ik heb zelf een SR, ben er zeer tevreden mee O-)
     
  13. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik reed net 90 over een weg, en paralel aan die weg reed de politie naast me. Ze hebben me verder niet aangehouden ofzo, maar is er nu een kans dat ik een boete krijg, of houden ze me dan ook echt aan?
     
  14. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me dat ze je dan zouden stoppen?... dus 'k zou zeggen van niet...
     
  15. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt vast geen boete meer...

    Jij heb 'n TZR he? Mooi ding btw :9

    - Misschien dachte die smerissen wel dat er een motor naast hun reed :)
    - Ze hebben vast niet je verzekeringsplaatje kunnen lezen.

    Als ze je hadden willen pakken zouden ze dat gelijk hebben gedaan, ze moeten immers geld verdienen voor de overheid...
     
  16. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke, bedankt, dat is een pak van mn hard :)
    En ik rijd inderdaad TZR. }:]
     
  17. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is mijn schatje een aprillia rs50, echt een super relaxt ding. helaas ga ik hem verkopen. ik ga volgend schooljaar naar buiteland voor stage, en ik ga toch een auto kopen enz dus moet ie weg, doet wel zeer, het is wel mijn meissie... dus ik ga hem verkopen.. heb je intresse laat het maar ff weten :p

    [​IMG]
     
  18. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Vet dat je er eentje hebt.. ik ga dr misschien ook ff kopen.. maar moet eerst de financieen nog s goed op n rijtje zetten;)
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    succes apex met de aprillia........tuurlijk ken ik die dingen.....vind het zelf de mooiste replica brommertjes die er rondrijden.
    laat maar weten als je de brommer is je bezit heb door een mooie foto te plaatsen hier.


    enne......succes met het charme offensief :+
     
  20. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Zeker nog nooit een TZR gezien?? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina