1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup.. gister nog naast elkaar :) Allebei ontzettend mooi.. allen vond de zware look van rs50 toch geiler dan de strakke fighter jet look van de tzr :) ben zelf geen klein ventje voor mn leeftijd *16, 1,89m* en de rs50 kan ik via via tweedehands krijgen :) Alleen mn ouders moeten even toestemming geven.. maar ik kan pas zeuren nadat ik over ben *is nog even spannend*.. vandaar dat charmeoffensief, Rush :)

    edit:

    Hier toevallig iemand die op zowel de aprilia rs50 en de yamaha tzr heeft gereden? Misschien een paar insights in rijgedrag gebruikersgemak etc etc :)

    Ik ben ook erg benieuwd naar die pics, Fallout!

    edit2:

    Iemand tips over waar je naar kan kijken als je een mooi helm en pak wil... dingen waar ik op kan letten.. merken.. types..

    [​IMG]

    Zoiets lijkt me erg bruut.. alleen dan niet van die laarzen:p(A) gewoon puma's eronder :p
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  2. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Och, over smaak valt niet te twisten, he :)
     
  3. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    idd:) Goeie vriend van me *waar ik dan hopelijk mee zal gaan touren etc etc* die wil een Honda NSR tiger edition.. maar begon echt te kwijlen eergister bij de TZR;) allebei slanke machines met scherp neusje he..:) Heeft nu een poster van slaapkamerdeurformaat.. heel groot de kont van een tzr met eronder "Kiss My ..." echt mooi:D
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0



    foto's????

    hehe genoeg. heb je intresse dan?

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind je paintjob erg vet:D zwart met groen toch:) Als xbox fanaat KAN ik dat haast niet lelijk vinden.. Heb al een aanbod liggen van een jongen uit de buurt...

    kzal zo ff een foto plaatsen van zijn exemplaar...hij woont vijf minuten fietsen van mijn huis.. begrijpelijk dat hij voorlopig voorkeur heeft.. maar mocht hij zich bedenken dan moeten wij zeker s gaan praten:cool:.. je hoeft m niet voor me vast te houden or.. dat niet:p

    anywayz.. hier issie..

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    nee is goed kijk maar joh.. mocht je bedenken............
     
  7. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    btw.. uit nieuwgierigheid (A).. hoe hard loopt ie.. en issie standaard of heb je lopen spenderen??
     
  8. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hij loopt tussen de 95/100

    tis een model ouder dan die op de foto trouwens
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Vandaag eerste Motorrijles gehad, prachtig werk misschien dat ik hier dan over een tijdje ook met mijn aanstaande motor kan patsen ;)

    Iemand nog examen gedaan laatste tijd, ik hoorde vandaag dat dat een stuk moeilijker is geworden.
     
  10. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog even een vraagje... is het bij motoren/schakelbrommers zo dat als je stilstaat *stoplichtje??* en de koppeling niet in houdt de motor afslaat?

    En nog iets over het schakelen.. na het schakelen zelf eerst wat gas geven dan de koppeling op laten komen.. omgekeerd.. of simultaan?

    * het gaat nog ff duren voordat ik er een heb, maar ik ben gewoon zo verdomde nieuwsgierig naar die dingen :D *
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Als je em niet in de neutraal hebt staan dan slaat ie wel af jah haha, net als met een auto.

    Schakelen werkt ook hetzelfde als in een auto gewoon beetje gas, rustig koppeling op laten komen en dan lekker rijden :)
     
  12. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Donderdag 'n boete gehad omdat ik een paar meter over het fietspad reed. Kreeg ook 'n waarschuwing voor m'n snelheid binnen de bebouwde kom |:-.
    Ik reed samen met 'n vriend. Wij parkeren onze scooters, staat er opeens zo'n motorsmeris achter me :{.

    Er stonden alleen heel erg veel mensen om die motoragent heen, waaronder vrienden die 'em een beetje zaten gek te maken.

    'Oom agent, mag ik ff in je microfoontje praten.'
    'Meneer, zijn scooter gaat 120, ik zou ff een rollerbankje laten komen'

    Waarschijnlijk werd ie een beetje zenuwachtig, en heeft ie drie fouten gemaakt op het gele papiertje:

    - naam
    - adres
    - datum

    Ik ga dus iig een bezwaarschrift opsturen in het geval dat de datum op de acceptgiro ook verkeerd staat.
    Ik heb bewijs dat ik op de datum die er stond, ergens anders was.

    Ze zullen het wel afwijzen, maar ik ga het proberen. Die losers krijgen het niet kado ;).
     
  13. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Gehgeh, wel grappig dat die agent de boel verkeerd op schrijft.. je mag die 'vrienden' dankbaar zijn ^_^... Denk opzich wel dat ze je bezwaarschrift zullen honoreren hoor:)
     
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet wel zeker van niet, ze zijn niet eens verplicht je een geel papiertje te geven. Als er fouten op de beschikking staan kan je er wat mee, maar met dat gele papiertje alleen kan je niks.

    Maarja ik wordt helemaal gek van mezelf, nog een dik half jaar en dan kan ik eindelijk gaan lessen :+. Ondertussen maar sparen voor een leuke beginnersmotor.
     
  15. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: als je 16 bent hoeveel mag je brommer dan rijden en hoeveel cc
     
  16. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    De brommer mag 45 Km/h gaan, je mag echter nergens harder dan 40 Km/h rijden. De cilinderinhoud van je brommer moet ook kleiner zijn dan 50 cc, en het geluid dat er af komt moet minder zijn dan 97 dB. Verder moet je ook een certificaat hebben, natuurlijk, en je brommer moet verzekerd zijn.
     
  17. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de informatie Rush nl
     
  18. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Of gelijk aan 50 cc right? :)

    edit:

    Er wordt nog best wel wat toegelaten hoor:) Op de rollen that is:)..

    [​IMG]
    Bron: Rollerbank.nl

    Zoals je ziet mag je dr nog een paar km/h boven zitten ;) En als je brommer/scooter zestig loopt dan valt het allemaal heel erg mee en heb je een leuke snelheid:)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    damn en wat houd oficier van justitie bepaald, mijn brommer rijdt 98 :9 hehe ben toch nog nooit aangehouden, en doe hem nu toch weg :mad:
     
  20. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog nooit aangehouden of rollen ofzo? Dan heb je best mazzel volgens mij ^_^.. Had je em altijd al zo snel.. of heb je em gelijdelijk aan steeds meer opgevoerd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina