1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    thats the one.

    ik heb nou een goede deal gehad om, hem te ruilen tegen een goed werkende speedfight Xrace

    goede staat en nog verzekering. en nog best wat waard, in de 2e hands verkoop

    doen??
     
  2. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Kzou dan die scootah opknappen en verpatsen.. tenzij je dr zelf op wilt gaan rijden??:eek::confused:
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hantheman liet zijn boots al zien.....goed idee voor een stukje veiligheid.

    laat eens zien met wat voor kleding je op je motor/brommer zit en hoe denk je er zelf over wat bescherming aangaat.

    dit is mijn outfit.

    de helmen.
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/bieffe%20naked.gif[/plaatje]
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/boxer_silv.jpg[/plaatje]

    mijn pak.....de zwarte!
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/gpusuitblunblk.jpg[/plaatje]

    mijn handschoenen.
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/gp-plus-black-fr.jpg[/plaatje]

    mijn laarzen.
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/alpinestars_gpsboot.jpg[/plaatje]

    veiligheid voor alles om tijdens een glijer er redelijk heelhuids van af te komen.......want denk je wat er met je gebeurd als je in je t-shirtje met je spijkerbroekie (ook op je brommer) onderuit gaat.........dit dus...(voor zwakke magen even de ogen dicht)

    een elleboog na glijer in t-shirt.
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/valpartij%20elleboog.jpg[/plaatje]

    de hele arm.
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/valpartij%20arm.jpg[/plaatje]

    de enkel van deze meneer die geen laarzen aanhad en opgevreten is door het asfalt.
    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/ankle1.jpg[/plaatje]

    dit is niet voor viezigeheid of flinkdoenerij gepost hier maar puur om te laten zien hoe makkelijk het is om jezelf binnen 3 seconden te veranderen in een wrak en wat met wat eenvoudige beschermende kledingsstukken voorkomen had kunnen worden.

    deze meneer die dit ongeluk in amerika binnen de bebouwde kom heeft gehad had nog veel meer letsel wat ik niet zal plaatsen(hij droeg ook nog eens geen helm) kan het evengoed navertellen maar zal niet meer in zijn hempie op zijn gympies op de motor duiken.

    /Mod Yo Beuk, op verzoek toch ff in spoilers geplaatst! wel klikken iedereen die stoer denkt te zijn zonder goede kleding!!
     
  4. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog niks.. maar heb ook nog geen brommer.. ik denk dat ik alleen een leren jack en handschoenen zou kopen.. laarzen.. mayb. Christus wat zijn die dingen duur zeg.. leren jack.. 250 euro ofzo.. zo'n tweedelig leren pak.. 300-400 euro..:mad: Gelukkig vallen de helmen mee.. btje mooi en goeie heb je al voor 120 euro :)

    Veiligheid lijkt me erg belanrijk.. zeker als je de gevolgen ziet in de plaatjes van Beuker,

    De spoiler tags lenen zich prima voor dit soort beeldmateriaal trouwens :).

    Mooie spullen Beuk!!


    edit:

    Beuk.. die site van je plaatjes is een open dir.. wel 's wezen karten bij De Fabrique ? Das een kwartiertje fietsen van mijn huis :p.. Als je niet wil dat iedereen je gespierde torso kan zien ( ;) ) dan is het verstandig om een index.html in de map te stoppen..(beuk.. wat ben je toch lief met vlindertjes..)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  5. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Oeioeioei, dat zijn geen leuke foto's... :mad:

    Met wat voor snelheid is dit gebeurd?
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo beukie, zou je die piccies niet ff tussen spoiler tags kunnen zetten, niet zo fijn |:-

    ik ben op dit moment op zoek naar een moto.

    Ik overweeg een suzuki GSX-R750/R600 of een Kawasaki ZX-6R.
    voor hobby en woon/werk gebruik, iemand tips?
    en ook iemand tips over een goed pak? wil er niet uitzien zoals die dude hierboven :{
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja beuk, je word er niet mooier op. ik had het er in de pats thread ook nog over dat ik laatst toen ik op mn brommertje over een grote rotonde bij het nieuwe AZ stadion hier reed, iemand in een t-shirtje en een spijkerbroek hierop zag rijden. Als die een flinke smakkerd maakt kan hij het wel vergeten.
    [​IMG]
    Maar dan uiteraard een geschikt voor op de weg.
     
  8. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    dit was de scooter van mijn broer totdat ie na een crash neerstorrtte natuurlijk :D
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    heb je de film "fast bike show" ? daar zie je ook hoe belangrijk veiligheid is, zal vanavond wel een screen posten hoe die kerel zijn kawa zx 9 tussen 2 boompjes parkeert op de rand van een afgrond
    kijk en schrik :p
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  10. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Is die film te downloaden of kan ik die op dvd kopen (A)?

    *de tiende op vakantie.. jammer zeg .. deze thread rockt de pan uit !*
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb die films allemaal op dvd hier.
    mach 2 en 3 pulp friction en nog eentje waar ik zo snel de naam niet van weet.
    laatst nog de dvd "faster" binnen gekregen...heel erg tof en ook nog een schijfje uit canada besteld waar er gesprint wordt tegen de meest idioot getunde auto's met motorfietsen.
    uiteraard alle ghostrider dvd's maar die zijn puur voor de fun en hebben niets met techniek of wat dan ook te maken.........maar blijfen wel leuk :+

    wat die malle ftp site van mij betreft...iedereen kijkt zicht maar een slag in de rondte erop....geeft niks.

    de neuk :)
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    hoe heet die O-)


    @NLAPex: die is niet te koop, het is een film van duke entertainment dacht ik, ik heb hem van een vriend van me, t zijn 4 delen, dit was deel 1
    en 10e ben ik jarig :p
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wil je een goed pak....bv een alpinestars of dainese,reken dan maar ruim op het dubbele apex.
    wil je een goede helm reken dan maar op het 6 voudige.

    als een mensenhoofd 120 euro waard is dan is dat natuurlijk geen geld ;)

    bezuinig nooit op je spullen qua veiligheid.......je zal ze ooit eens nodig hebben en dan redden ze levens.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    maat van me heet sinds kort een kawa zx9, het duurste van zijn uitrusting was zijn helm 8)
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    intressante aanbieding voor een kawasaki zx-6r, krijg je er voor 1000 euro aan kleding bij, moet genoeg zijn lijkt me. iemand nou tips voor een beginnend motorrijder? (welke motor?)

    enne, wat me best akelig lijkt is onder zon vangrail doorglijden (zelfs met pak)
     
  16. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Groot gelijk..alleen vergeet niet dat ik hoogstens zevntig ga in een zotte bui.. en niet >300 op een busa'tje .. maar wow hee! Ik wist niet eens dat er zulke dure helmen bestonden :|

    Vind die matzwarte helm die je liet zien echt mega stoer trouwens!


    ----

    Ghghe wat een titel.. 'Pulp Friction'.. Jammer dat k overmorge op vakantie ga.. dvdspelertje gaat mee.. en zou echt TE gaaf zijn als ik die in de auto zou kunnen kijken :p Maarjah.. dan maar volgende wintersport.. dan kunnen mn twee broers ook mee kijken ^_^



    Nog twee klein vraagjes dan..

    Hoe weet je wanneer je een goeie helm in je handen hebt?
    En wat zou voor op de brommer een goede merkkeuze zijn voor een tweedelig leren pak?


    edit:
    Ik zit nu op de site van dainese te kijken en mijn god, epileer mijn bilnaad bij maanlicht wat hebben zij veel coole pakken! _O_

    Best flinke post geworden zie ik nu ^_^
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb even gekeken...deze film heet kings of the street.
    de website is..... http://www.fulltiltlife.com/

    duke entertainment brengt heel veel motor en auto gerelateerde dvd's uit en zijn allemaal te koop.
    kijk maar eens bij een motorzaak binnen of bv op een beurs...ze liggen er allemaal ook die dvd's van fast bikes mach 1,2 en 3 pulp friction en nog een aantal.....erg leuk om te zien.
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    gisteren even voor de grap even een proefrit gemaakt op een crbr600rr om te kijken en te voelen wat zo'n 15000 toeren giller in mij losmaakt.


    [plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/2005-hon-cbr6-1-zoom.jpg[/plaatje]


    motorisch helaas niet echt veel....het schiet pas op voorbij de 8000 toeren en daaronder(kan ook niet anders natuurlijk) is de motor gewoon niet thuis.
    alles boven die 8000 toeren tot helemaal bovenin richting de 15000 wil deze 163 kilo wegende bromvlieg er wel goed vandoor......heeft wel prima remmen trouwens dat ding.
    sturen doet hij vederlicht daar ik voor de lol een paar keer een nabij gelegen klaverblad een paar keer opgevreten heb met de cbr.
    grondspeling genoeg dus vies plat door de bochten is geen probleem.
    leuk ding,mooi afgewerkt,helemaal goed voor op het circuit waar je hem mooi kunt laten gillen.
    voor normaal gebruik mis ik bergen met koppel en je schakelt je het lazerus op dit soort machines om steeds maar de snelheid erin te houden......maar erg leuk is het wel.
     
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi he mijn motor _O_ Ik heb een 2003 Rood :cool: met Laser Xtreme Duo heeeerlijke fiets (lekker speels) _O_ :D
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik las al zoiets op motorforum....gefeliciflap man.
    hou het rubber beneden :).......veel plezier ermee haneman.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina