1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga binnenkort ook maar ff kijken hoeveel seconden mijn brommer er over doet om naar 100 te gaan............ maar ik denk dat ik de 5,5 seconden niet haal :mad:

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

nou je las het al..hij is dus gereserveerd en ben vreselijk blij dat ik zon ding nog tegen ben gekomen.
    honda nederland heeft dit model verleden jaar eruit gegooid omdat de verkoopcijfers tegen vielen.....doodzonde maarja het blijft een kwestie van smaak.
    of je vind hem bloedmooi,of je vind hem vreselijk.
    hier in nederland is de markt heel klein voor de muscle bikes en rijden bijna alle motorrijders op een honda cbr 600.
    dit soort motorfietsen spreken mij enorm aan niet alleen vanwege de looks maar vooral vanwege de abnormale prestaties van dit soort kruisraketten.
    ik heb al een paar hele zware geleide wapens mogen verslijten maar wat ik van deze honda gelezen en gehoord heb gaat alle boekies te buiten.

zodra de motor is ingereden gaan we op zoek naar een setje open uitlaten street illigal,zonder demping dus 8) .
    op beide yamaha's xjr 1300 zaten ze ook met een compleet uitlaatsysteem nadat ze waren ingereden.
    standaard en ook vanwege de emissie eisen (tering millieu) worden motorfietsen afgwurgd,waardeloos af gesteld en het mag absoluut geen herrie maken.
    80 db is echt de max....whahaha de xjr's maakten na de uitlaatmodificatie 110 db en leverde ook nogs eens 17 pk extra op...en das dubbel lekker:+

loud pipes save lifes staat er niet voor niets in mijn avatar want de gemiddelde automobilist kan nooit zeggen :meneer,ik hoorde u niet:confused: .
    het werkt overigens echt als je achter een auto zit die natuurlijk druk aan het telefonerend,postdoornemend,opmakend,neuspeuterend met 100 op de linkerbaan het asfalt bezet houd.
    in de spiegels kijken zijn we 2 dagen na het behalen van het roze papiertje weer helemaal vergeten en rijden dan ook als remy ik ben alleen op de wereld op straat.

ook dit is trouwens een leuk onderwerp wat eigenlijk heel krom is.
    modificaties aan je motor toebrengen zoals uitlaten,race eproms,grotere/kleinere tandwielensets,k&n filter sets/dyno jet kits en ga zo maar door is allemaal toegestaan.
    gooi je een snel uitlaatje op je brommer of je vlakt je ventiel doppies af dan heb je al weer een bon aan je reet van ome karel de wijk agent.

de x11 zal ander pijpen krijgen in de toekomst....en dat was her dan denk ik.
    het blok is standaard al een blok dynamiet en daar hoeft niet meer aan gesleuteld te worden.
    mischien een k&n filtertje en even afstellen op de dynobank nadat de open uitlaten erop zitten,en dat is meer dan genoeg.

3. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

Mooie fiets, Beuk !
    Wanneer heb je hem echt in je bezit ?

4. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

over een maandje nadat wij onze sleutel van het nieuwe huis hebben gekregen.
    15 mei is de oplevering van ons huissie en daarna rossen we ff richting den Bosch voor de papier winkel kenteken etc.

over een week of 6 moet alles klaar zijn denk ik.

5. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    FF vraagie: Tot welk datum is de honda mtx sh gemaakt??

zelf dacht ik tot 93 maar ik kan een mooie koopen uit 95. Dus ik twijfel een beetje.

6. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

ojee ik zou het eigenlijk niet weten.
    ik ken de mtx wel,vaak in het zwart geel zag je hem rijden.
    tot waneer ze gemaakt werden weet ik eigenlijk niet.
    heel af en toe zie je nog wel eens een honda mt,mb of mtx rijden.

7. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Tering, wat een power heeft dat ding van jou. :D

De looks spreken me niet echt aan maar ik zou me niet schamen als ik erop zou rijden. :9

8. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    320km

Deze zag ik ergens staan.

Beuker op zijn nieuwe motor.:D :D :D

9. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

het motorblok komt uit de super blackbird van honda.
    het is nog steeds de snelste in hun assortiment want met 164 pk en ogeveer 300 kmph kan je lekker doorrijden 8) .

in de x11 zijn andere nokkenassen geplaatst die het vermogen wat terug brengen maar het koppel(de trekkracht) weer verhogen.
    op dit soort motorfietsen heb je meer aan bruikbaar vermogen(koppel) dan een enorm piekvermogen.....als is dit al eigenlijk idioot veel.
    vanuit de fabriek draait dit anabolenorgel al 265 kmph.......en das met je kanis vol in de wind geen pretje.
    de juiste helm is ook verreist op dit soort motorfietsen.
    http://www.bikebusters.co.uk/Naked.htm
    deze helm heb ik in het matzwart.
    hij is speciaal ontwikkeld voor naked bikes en zorgt dat ook bij hoge snelheden dat het kinbandje van de helm niet je keel in de knoop legt.
    door de rijwind worden helmen vaak naar boven of achteren getrokken,een soort lift die tijdens het rijden erg vervelend is.
    met de bieffe heb je daar geen last van.

voor de wat kleinere stukkies of als het heel warm is heb ik deze op me potje zitten.
    http://www.designerhelmets.com/boxer.htm
    hier kan je de kaak helemaal naar achteren klappen zodat je een soort jethelm krijgt.
    lekker de wind op je gezicht.......of een hommel als je weer 180 rijd vol op je lip :{

10. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    143 pk en 113Nm zonder kuip!!!!!!! Allemachtig!!!!!!

Ik zou alvast maar op bodybuilding gaan om de armspieren en nekspieren wat te verstevigen. Erg handig als er een bus of een vrachtwagen je voorbij rijd aan de linkerkant. De grote machine's kunnen je grote klappen gaan geven als ze voorbij komen en jij trekt toevalig het gas open.

Wat ik wel stoer vind is dat je de stoeptegels eruit kan trekken. Ik zou alvast maar een vaste bandenleverancier gaan zoeken.:D :D :D

Ik kom 350cc terkort :'-( :'-( en 43 pk:'-( :'-( auww

11. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lloll

godskolere wat een bloedpoepgang zeg.
    levensgevaarlijk zo langs al die autootjes..er hoeft er maar 1 in te halen en meneer de motorrijder gaat door de kofferbak,tussen de stoelen,en vol met zijn poffertje tegen de achterkant van het motorblok van de auto...boem.

ps de brandweer hoeft dan alleen de weg schoon te spuiten....van de rest van de motormeneer vind je niks meer terug.

12. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

er zitten michelins macadan's onder maar weet het niet helemaal zeker.
    als het zo is dan zijn het niet echt de beste banden voor de x11.
    erg hard en net ff te weinig grip.........maar ze gaan wel lang mee lol.

maar daar hebbie zo weinig aan als je op je bek gaat door de verkeerde banden hahaha:+

13. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de echte naked bike rijders.:D :D :D

Dus beuk veel tanden poetsen.:+ :+

14. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

haahaha ja lol ik kon em al......hij blijft leuk:+

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Is dit het "broertje" van onze (lees mijn vader's) CBR 1100 XX super blackbird?? Heb je anders wel goed voor mekaar beuk..!! Is altijd een feest als ik er weer bijop mag zitten..:D Hadden eerder een Kawasaki ZZR 600, maar me vader wilde iets zwaarders. Tjah dan maar dit monstertje!

Deze kleur hebben wij! (is een limited kleur, die was alleen in ik meende 97 uitgebracht!) Beetje titanium achtig.

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

yup...dat is hem.
    de x11 en de blackbird zijn broer en zus van elkaar.
    zelfde blok en voor een groot gedeelte hetzelfde frame....alleen de looks verschillen nogal van elkaar lol :+ .

17. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Naast mijn auto (Opel Corsa Sport 1.4 16v), heb ik voor woon-werk verkeer een Aprilia Habana Custom in het Zwart.
    De foto krijg ik niet voor elkaar, maar het is een retro scooter en rijd ongeveer 80 km. De politie laat mij altijd door bij controlle's en beginnen meestal te lachen om het uiterlijk.
    Ik heb de Italiaanse versie en hij is niet begrensd.
    Ga misschien van de zomer ook mijn motor rijbewijs halen.

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Je bedoelt deze?

Da's zeker een lache retro look...:cool:

19. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe doe je dat met die foto's eigenlijk ? (sorry, ik zie het al, je legt de link op internet naar een foto)
    en ja, dat is inderdaad degene die ik bedoel.
    Leuk ding hé

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    [img ]URL van foto[/img ] dan komt de foto er te staan (alleen dan aan mekaar)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina