1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen een honda mtx sh bekijken waar moet ik op letten??
     
  2. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    roestplekken
    lekkages
    bekabeling

    dat soort dingen
     
  3. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    roestplekken
    lekkages
    bekabeling

    dat soort dingen
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je hem wilt kopen moet je er wel ff op rijden he....
    en voelen of het motorblok warm is voor dat je gaat rijden. en kijken of de (voor)vering niet lek is dat gebeurd nog al vaak.
     
  5. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    kijk eerst eens van voor naar achteren of de 2 wielen wel in een lijn met elkaar staan(wel als het stuur recht staat lol).
    is de vorige eigenaar vies hard op zijn bek gegaan dan is het frame mischien wel krom.

    druk de voorvering helemaal in en kijk ook of er dan geen speling op de balhoofdlagers zitten.

    check de voorvork op olie lekage...vaak zijn de olie keringen lek en laten dan een olie laagje achter op de vorkpoten.

    draai de bougie eruit en kijk of hij niet roetzwart is of moddervet van de olie/peut.
    als hij lichtbruin is is er niets aan de hand.
    is hij onwijs goor dan zijn waarschijnlijk de zuigerveren op.

    let op dat hij niet overmatig rookt....teveel rook duid ook op verotte zuigerveren.
    hij mag wel wat roken,het is immers een tweetakt motortje maar niet als een stoomschip uiteraard.

    hoe zijn de remmen en de banden??.....rij er dus een stukkie mee.
    je weet dan ook meteen of de versnellings bak nog normaal funtioneerd.

    voor de rest de algehele staat van de brommer.....een beetje roest hoeft niet meteen een ramp te zijn.

    veel succes ermee bartos. :+ :+
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  7. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Beuk geef ff een seintje als je nieuwe bike binnen is dan pak ik mijn camera en dan gaan we ff wat stunts draaien op je nieuwe bike.:D :D :D :D
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    ja man doen we.....wat zullen we afspreken,dat ik met 250 aan kom rijden en dan onder het asfalt doorschiet......dat hebben ze nog nooit gefilmd kan ik je zo vertellen :+

    onee...was ik de war met de lag op moto gp tijdens live hahaha:D
     
  9. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat een servers van die filmpjes..:{ behoorlijk bagger, ga maar met 1 kB/sec...
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  10. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Hé Beuker,

    Wanneer jij ook op je motor gaat staan (eventueel op z'n kop)
    maak daar dan even een filmpje van, altijd lachen.
    Ik moet nog motor rijlessen nemen, maar als ik deze filmpjes zie, krijg ik nu al zin !
     
  12. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    nice een r 6je...leuke motorfietsen alleen niet helemaal wat ik zoek(maar das puur persoonlijk en gellukig maar want anders reden we allemaal op dezelfde motor)
    wil je echt voor een r6 gaan of maakt het je niet uit?
    word het een nieuwe of een 2de hands bike?

    de nieuwe honda cbr 600rr ziet er namelijk als een killer uit
    http://www.ronnies.com/cbr600rr.htm
    de hagelnieuwe kawasaki 636 is ook om op te vreten.
    http://www.geocities.com/mjkloiu/2003Bikes/2003kawasakizx6rr.html

    de yamaha,de honda en de kawa zitten alemaal in dezelfde prijsklasse...dus choises choises :9
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    haha lol hilevel had het er ook al over.
    ik rijd wel in de onderbroek van mijn oma ingesmeerd in pindakaas een rondje over de ringweg hier in amsterdam......is dat gek genoeg8) .

    http://www.bikez.com/bike/picture.php?id=19770
    hij blijft prachtig :+
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  14. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt goed Beuker, als je dat doet kom ik persoonlijk uit Zwolle even kijken !
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    heeeeeeeeee wat vond ik weer op internet.
    een hele nette site over de x11 met een heel geinig reclame filmpie van de bike zelf.

    vroem vroem...ik kan er geen genoeg van krijgen en voel me weer als een kind van 12 met zijn nieuwe speeltje.
    mannen blijfen kinderen....alleen het speelgoed wordt zo verotte duur :9
    http://www.finansia.net/customers/motorauma/frame_hondax11.htm
     
  17. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand btw ervaring met het importeren van een 2e hands bike uit Duitsland? Ze zijn daar nl. stukken goedkoper en meer keuze.
     
  18. xboxguy

    xboxguy sneaky

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    heheh die dingen vind ik wel leuk
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    nederland en griekenland zijn samen de enige 2 landen binnen de eu die bpm heffen op auto's en motorfietsen.
    dat zuigt en helemaal als je weet dat dat die heerlijke bpm effies gewoon dik 20% van de nieuwwaarde van je auto of motor kan zijn.

    in alle omringende landen zoals belgie en duitsland kennen ze deze onzin niet en kost een nieuw kar of bike aanzienlijk minder.
    in duitsland gaat het nog gekker want bv wegen/houdersschap belasting kennen ze ook niet en de benzineprijs is een giller daar in verhouding met ons geweldige laaglandje.

    als je een motor bv dan uit duitsland wilt halen denk je al snel dat je goedkoper uit bent...en daar gaat het mis.
    zon ding kopen is geen punt...heb je genoeg moolah dan haal je zon ding op,pleur hem in een bus of op een kar en neem hem mee naar holland...en dan begint het feest.

    je zal een nieuw kenteken moeten aanvragen waar al heel wat elende aan vooraf gaat.
    de motorfiets moet worden aangeboden voor een keuring bij het rdw.maar dan komt de douane wel in ene om de hoek kijken samen met de belastingsdienst om de knip van jou wat lichter te maken.
    veel heeeeel veel gezeik en tijd zit hier in voordat het allemaal rond is om aan het eind van de rit bijna net zoveel kwijt te zijn als bij de nederlandse motorboer.

    de belastingsdienst in nederland zit dichter op je dan de grootste mafiabaas in wit rusland,want als er wat te halen valt zitten ze boven op je.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  20. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.motorfreaks.nl/index.php


    Deze site geeft info over hoe je een motor moet importeren.;)

    Er staat in grote lijnen aangegeven hoe je zoiets aan moet pakken. Ik heb zelf al zitten rekenen en het kan op sommige modellen aardig lonen. Alleen je moet dit wel in goed vertrouwen kunnen doen anders heb je een groot probleem.:{

    Motorgroet:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina