1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bevrijdingsfestival 2010!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mei 2010.

1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Jeuj lekker werken vanavond, 200% :D

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha, sowieso dat ik iedereen met krukken ga aanspreken.
    Ik weet trouwens nog wel hoe je eruit ziet, van die deal Table Tennis <> GRAW in Hillegom8)

3. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha Jaaaa dat klopt....\o/

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Snap echt niet waarom er zoveel gesubsidieerd wordt voor Strijp - S, die feesten daar zijn zo saai, ben er 3 keer geweest en alle keren ben ik uit verveling maar naar Stratum gegaan ><

5. JeePee

JeePee Guest

Jezus wat was Zwolle druk zeg.
    Kwam daar aankakken om half 3 ofzo. De rij voor de munten was minimaal 30 min. lang en bij het Free to Dance terrein mochten er alleen nog mensen uit, niet meer in vanwege de drukte. Maar afgezien van dat was 't wel chill :)

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zou naar Zwolle, zou er half 5 zijn. Om 15:00 las ik hoe allejezus druk het was, en dat ze mogelijk de toegangspoorten dicht zouden gooien (wat dus ook is gebeurd).

Ben maar thuisgebleven :+

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb weinig van de drukte mee gekregen in Zwolle. Wij waren precies op tijd binnen, want later lieten ze echt niets meer erin. Ziggo Dance Stage werd zelfs dicht gegooid op last van de politie. Snapte niet echt waarom. Ging later wel weer gewoon open. Het was wel super lekker weer. Had het niet verwacht 8)

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Wageningen was bruutes! :D Lekker los gegaan :).

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Groningen was ook verrassend leuk, vooral 'das pop' en 'we were promised jetpacks'! wel schaafplekken gekregen van het crowdsurfen :cool:

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vet!
    In Haarlem had je overal wel kunnen crowdsurfen, met name in de rijen voor de muntjesautomaten..

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook in haarlem geweest, wat een zieke drukte was het daar. Maargoed uiteindelijk wel goeie dag/avond beleefd (was er van af junkie XL tot na het optreden van Ed met de moeilijke achternaam). Sfeer was iig goed maar ben wel helemaal gesloopt ook vandaag nog.

Deel Deze Pagina