1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bijbanen, hoe wil jij ze het liefst? (klein onderzoekje)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Richard213, 10 sep 2014.

  1. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste XBWers,

    Ook ik ben druk bezig met mijn stage onderzoek en het zou me enorm helpen als je even dit vragenlijstje in wilt vullen over een bijbanen app. Het kost je niet meer dan 3 minuutjes!

    Linkje: https://bijbanenapp.typeform.com/to/FHxFDP

    Ik ben al behoorlijk ver qua respondenten, maar ik hoop dat XBW me nog net kan helpen met dat laatste beetje.

    Super bedankt alvast!! :thumbs:
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Helaas, kan de enquete niet verzenden omdat ik een emailadres in moet vullen, niet zo netjes
     
  3. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, als het goed is moet dan gewoon kunnen. Het invullen van een emailadres is niet verplicht. Als je het veld leeg laat en op OK klikt, worden de resultaten verstuurd.
     
  4. da_ruub

    da_ruub Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    320
    Ingevuld. Waar sloeg dat "gedempte biersloot" bij de vacature van Dirk eigenlijk op? Lijkt mij niet echt zakelijk als je een enquete maakt voor je stageonderzoek.
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ingevuld, toffe site voor enquetes trouwens.
     
  6. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor het invullen! Gedempte biersloot is een staart in Vlaardingen, maw een vestiging van Dirk in Vlaardingen. Maar kan ik hier uit concluderen dat de vestigingsnaam jou niks doet, en dat je aan een plaats al genoeg hebt/weet?
     
  7. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor het invullen Remco! Typeform is inderdaad een coole site voor enquetes! mede omdat de enquetes op mobieltje er goed uit zien en makkelijk in te vullen zijn :p
     
  8. da_ruub

    da_ruub Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    320
    Ah dat verklaard een hoop. Een vestigingsnaam is zeker handig mochten er meerdere vestigingen in dezelfde plaats gesitueerd zijn. Ik dacht dat het hier om een flauwe grap oid. ging, nevermind...
    Wat ik mij nog afvroeg. mocht je via de app willen solliciteren hoe gaat dat dan met je CV? Kan je die uploaden, of koppel je dat aan linkedin?
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Netjes gedaan hoor. Ook even ingevuld!
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ingevuld.
     
  11. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man!!
     
  12. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor het invullen ;)
     
  13. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een hele goede vraag ;) (de vraag die ook probeer te beantwoorden) Bij deze ga ik een een klein vervelend doen en ga jou vraag met een wedervraag beantwoorden ;) Vind jij het nodig om tijdens het solliciteren voor een bijbaan van belang om een cv/linkedin profiel mee te sturen?
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Done! Relaxte site trouwens voor surveys!
     
  15. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Absoluut vooral als je de site vergelijkt met de uber lelijke thesistools en surveymonkey etc ;)
     
  16. da_ruub

    da_ruub Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    320
    Ja, maar dan eerder voor de werkgever zelf. Ook al is het maar voor een bijbaantje, je kan dan meteen zien of iemand al werkervaring heeft. Je beschikt dan ook meteen over de NAW-gegevens, en je kan zien aan welke opleiding diegene bezig is. Als werkgever zou je dan op voorhand al een selectie kunnen maken, dat bespaart je tijd.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heb hem ingevuld. Succes!
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb hem ook ingevuld! Leuke vorm van enquête.
     
  19. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor het invullen!
     
  20. Richard213

    Richard213 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor het invullen! Het is inderdaad een leuke vorm en je kan er alle kanten mee op ;)
     

Deel Deze Pagina