1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bill Gates geeft helft van zijn vermogen weg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 21 nov 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Als je het mij vraagt is die gast niet goed :{ 50% zeg.. Pfjoej.. Ik had het niet gedaan als ik Bill was..

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    nou nou, wat een fantastische vent :{

eerst zuigt ie ons leeg door schandalig veel te vragen voor een matig besturingssysteem, en dan wordt het nog eens als fantastisch gezien dat hij dat geld gebruikt om zichzelf in een goed daglischt te zetten, zodat naieve mensen weer denken dat Bill Gates allemaal zo goed is...

en zeker weten dat ik dat ook zou doen, wat maakt het nou uit of je 50 miljard of 1 miljard hebt... 400 Miljoen is al genoeg om vanaf je geboorte mee te rentenieren....

en iedereen maar denken dat hij echt om die 'arme Afrikaantjes' geeft :{

4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0

right....maar bill gates is niet alleen heerser bij microsoft, hoor.....en je kunt er ook voor kiezen om het niet te gebruiken, als je dat wilt......(windows, dus)

ik had het niet over een tekort, hoor....ik weet niet waar je dat vandaan haalt...8)

5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    tja.. ik kan ookwel zo 'aardig en vrijgeving' zijn als ik zoveel geld had..

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Geef jij maar eens 50% van je vermogen weg. Dan praten we eens verder. 50% blijft 50%, en dat is verschrikkelijk veel! Er is natuurlijk nog geld nodig om in de xbox en windows te pompen. En er zal altijd een groot bedrag als reserve moeten blijven.

7. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    mensen zijn ook echt alleen maar blij als ze alles geven wat ze hebben...

tuurlijk hoor... microsoft boycotten omdat bill gates 50% weggeeft van wat hij heeft...
    het gaat goed met de wereld...
    nou ik ben blij dat jij nooit de rijkste word of iig niet zo rijk...
    want dat verdien jij niet jij zou helemaal nix weggeven want dan word je aangezien alsof je de aardige man speelt daarom begin jij er niet aan, toch? :{

niemand dwingt hem om 50% weg te geven...
    zie jij dat maar iemand anders doen...

8. Erg goed. Zou niet weten wat je met 50 miljard zou moeten doen met zoveel op je bank. Ik denk dat hij aan 1 miljard ook wel genoeg heeft.

Alle gierige zakenmannen moeten een voorbeeld nemen van Bill Gates!

Maar dit betekent dus dat hij niet meer de rijkste is? Dan is die gast van Dell de rijkste denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2003
  9. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    like he cares ;)

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    kon ie dat geld niet gebruiken om sony of nintendo op te kopen ;)

11. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    dat bedoel ik! had hij net zo goed een of andere bedrijf mee kunnen opkopen!
    maar dat doet hij niet!!

_O_
    respect!

12. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, als hij dat deed had 'ie een nog grotere monopoly positie, en nóg meer geld en.. 8) :9

13. Nylez

Nylez Gamersnet.nl - crew

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan het beter gebruiken om de economie weer op gang te helpen! Eerst je eigen hachje dan dat van een ander!

14. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    IK vind het fantastisch van hem, als alle rijken dat nou eens zouden doen, dan zou alles wellicht iets beter verdeeld zijn in de wereld.

15. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
  16. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    MM het was al laat he...:+ 8) |:- |:-

17. Ik denk wel dat het een actie is om zijn bedrijf te redden. Microsoft staat namelijk onder zware druk van de Amerikaanse regering. Zij willen Microsoft opsplitsen in twee delen.

Misschien laat hij hiermee zien dat het geld wat Microsoft verdient, goed terecht komt.

off topic:
    (het gaat trouwens niet lkkr de laatste tijd met Microsoft. In Taiwan kostte Windows 40% van het jaarinkomen van de gemiddelde Taiwanees. Taiwan dreigde Linux te gaan gebruiken, en toen heeft Microsoft de prijs verlaagt van 400 euro naar 40 euro!
    Nu dreigt China, Zuid Korea en Japan ook hiermee).

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik bedoel maar, Bill gaf al veel aan de goede doelen, maar de helft van je hele bezig.. |:-

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Moet hij weten, hij heeft toch veels te veel geld :) kvond t alleen raar als je niks geeft aan goede doelen met zoveel geld

20. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk is het geen actie.....het is namelijk niet zo alsof hij het in 1 keer allemaal weggeeft, hoor......dat heeft hij in de jaren 1999 tot 2003 weggegeven.....

Deel Deze Pagina