1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Binnenkort kan je in NL door de VS worden opgepakt!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jajojo, 19 jun 2003.

1. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    So what als die wet er is! er is toch niks ergs aan onze gevangenissen zitte toch al vol en als je niets fout doet wordt je niet opgepakt worden KVIND HET EEN GOEDE WET

2. Eduard888888

Eduard888888 BEER!

Leuk Bevonden:
    1
    Huh jij bent een Belg, hoe kun je hier dan iets op zeggen.

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb je niet goed gelezen, ik heb namelijk minstens 2 keer gezegd dat die wet op 25 Juni ondertekent wordt, mits alles volgens plan verloopt. Op dit moment lijkt niks die wet in de weg te staan. En Nederland heeft er niks over te zeggen, het is een akkoord tussen de EU en de VS.

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    en welke gek van de EU gaat hiermee akkoord......?

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet er het fijne ook niet van, maar je weet toch dat de EU het schoothondje van de VS aan het worden is?

6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja....ik d8 dat Frankrijk en Duitsland wel een beetje onafhankelijk probeerden te zijn....dat Engeland & nederland en nog een aantal landen gewoon doen wat hun gezegd wordt was me al wel duidelijk.....

[Offtopic]
    de VS wil overigens ook het Navo hoofdkwartier naar polen verhuizen.... :{

7. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ja en dan alles wat in nederland gebeurt gaat ooit nog eens in België komen en omgekeerd!!

Kvin dat er niets mis is met die wet zoals ik tervoren al zei Als je niets fout doet dan word je niet opgepakt!!!!:9

Daar heb je wel gelijk in maar Belgie verzet zich een beetje Kweet het niet van nederland maar De Belgen vinden het kut dat het hoofdkwartier van de Navo naar Polen gaat omdat de VS het wil!!!

8. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    kennelijk heb jij nog niet zoveel gehoord over het amerikaanse rechtssysteem......ik zal je zeggen....het is niet erg geraffineerd......

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217

hmmm ja.. daarom zijn er in amerika ook genoeg onschuldigen op de stoel gegaan..
    in nederland moet je schuld bewezen worden in amerika moet JIJ je ONSCHULD bewijzen..
    laat mij dan maar in nederland berecht worden dank u wel.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij heeft meneer niet alle regeltjes gelezen. dit kan dus nooit. Als je hier op vakantie bent gelden er hier andere regels als in Amerika. hier blowen als Amerikaan kan gewoon OOK NA 25 JUNI..

En dit is idd alleen maar tegen drugs smokkel. en waarom zou je hier Amerika voor haten? het is juist goed.

11. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    omdat Amerika zijn wil aan de wereld wil opleggen.....en dat gaat dus niet alleen over dit!
    ook over de verplaatsing van het Navo hoofdkwartier, en de kwestie Irak...

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het kan wel tegen drugssmokkel bedoeld zijn, maar de VS krijgt er gelijk nog wat andere privileges bij en ik zie ze die wel gebruiken ook.

En na 25 juni kan een Amerikaan ook vast nog wel een jointje roken, het gaat er alleen om dat je als drugsdealer berecht KAN worden als jij degene bent die die joint verkoopt. KAN, het hoeft dus niet, maar als de VS jou wilt hebben, kunnen ze je uit laten leveren en Nederland kan er niks tegen doen.

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    als het stukje in de vara gids anders zou zijn....

scan die dan ff in ofzo

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind het nogal crap.. en alsof het parlement zo dom zou zijn om amerika die privileges te geven?? kom op, heel nederland in opstand.. dat doen ze dus niet.. wel zou het kunnen zijn dat amerika en nederland een afspraak maken waardoor de drugssmokkel minder word, en waardoor dus amerika een paar privileges heeft gekregen om binnen ons land op te treden, maar zelfs dan zal er onderzoek worden gedaan naar degene die is opgepakt.. dus als jij als nederlander een amerikaan een joint geeft is er geen reet aan de hand..

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb geen scanner, maar er moet hier toch wel iemand zijn die ook thuis de vara tvgids heeft liggen? Maar nogmaals, kijk vanavond naar Zembla, ik zuig het niet uit m'n duim ofzo.

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal vanavond zeker gaan kijken....

dit klopt niet....want ze kunnen er altijd voor kiezen niet uit te leveren.....zie amerika....allerlei afspraken gemaakt over nucleare wapens ed, maar als het ze uitkomt zeggen ze ze gewoon eenzijdig op........

17. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die het gezien heeft???

ik wel....

in 1 woord: Schandalig......precies zoals die kerel zegt:
    "We moeten ze maar vertrouwen, terwijl al bewezen is dat ze neit te vertrouwen zijn"

wat een stelletje malloten bij de nederlandse rechtstaat....geen enkele ruggengraat....ik vind het niet kunnen dat iemand in amerika wordt berecht voor een misdaad die in nederland is gepleegd, op grond van bewijs dat niet wordt getoond aan nederland!

18. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was heel Nederland niet tegen de aanval op Irak, is dat tegen gehouden, die mensen die bovenin zijn kontenlikkers van de bovenste plank.

19. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen voeren de oorlog tegen het As van de Kwaad. In 1 woord door de normaal denkende Europeaan terug te brengen tot: een oorlog tegen zichzelf! Amerika probeert op alle mogelijke manieren ook maar enig invloed te hebben, op welk vlak dan ook, in elk land dat zogenaamd hun heilige land schade zouden kunnen aanrichten.

Ik heb ook zembla gekeken en wordt er gewoon bang van. De arrogantie en patriotisme droop gewoon van het scherm af toen die zogenaamde congreslid aan het woord was. Hij gaf serieus ons land de schuld van 2 gruwelijke moorden die daar hadden plaats gevonden alleen om het feit dat de daders 'weleens' een xtc'ie pilletje hadden genoten in ons land. Daarom was Nederland dus simpelweg schuldig aan deze gruwel daden. Hoe kortzichting kun je wezen?

Waarom zijn ze zo kortzichtig daarzo? Waarom geven ze altijd een ander de schuld? Waarom denken ze altijd dat zij de betere zijn dan andere? Zijn zij zogenaamde 'Úbermenschen' ofzo??

Amerika is naar mijn mening zelf het As van de Kwaad. Ze proberen nu, met wederom vage argumenten en zogenaamde bewijslast Iran aan te vallen. Okay, Iran zal zeer zeker geen zuivere geschiedenis hebben maar dit betekend niet dat Mijnheer Bush zomaar even met een paar elite soldaten dat land mag binnen vallen. Laat hem lekker zelf eerst zijn zooi opruimen in z'n land zelf. Waarom altijd naar bij anderen kijken terwijl in je eigen land de criminaliteit hoogtij viert. Of wacht, natuurlijk: hij denkt dat deze criminaliteit ook weer de schuld van anderen is. Het zal wel weer worden opzet door Moslimleiders vanuit hun moskeeën of iets dergelijks.

Ik heb en ik had altijd al een afkeer van alles wat met Amerika te maken hab en het wordt alleen maar erger. Ik maak deze vergelijking niet graag maar ik doe het toch: Amerika is het gemoderniseerde en gediplomeerde Duitsland van de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw met de 2 Bush'en aan de leiding (ik durf te wedden dat papa Bush zoontje Bush op sommige momenten verteld hoe het volgens hem zou moeten). Misschien ga ik iets te ver door de dingen die ik vanavond heb gehoord en gelezen heb, maar zo zie ik het gewoon op dit moment.

Amerika denkt dat de aarde van hun is, en we moeten uitkijken dat niet iedereen hun gaat geloven vanwege hun machtvertoon.

20. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als Europa zich zal verenigen, en geleidelijk aan steeds meer een land zal worden zal er tegenwicht gegeven kunnen worden tegen de bemoei zucht van de amerikanen, dit gaat ook steeds meer en meer gebeuren, bijvoorbeeld binnenkort door de invoeren van de europese grondwet, maar uitbreidingen werken dit weer tegen, want als de huidige lidstaten naar elkaar toe groeien, komen er weer nieuwe landen met andere belangen.....voordat die weer naar alles toegroeien zijn we al weer een behoorlijke tijd verder

de vraag is, wordt de wereld er beter en prettiger van als Europa en Amerika steeds gaan concureren om de macht in de wereld??
    natuurlijk, de macht van Amerika wordt terug gedrongen.......maar willen we in een wereld leven waar Amerika en Europa constant de strijd met elkaar aangaan(al dan niet gewapend), in een heel extreem senario komt er zelfs een 2e koude oorlog......

hoe dan ook.....wat er met Europa gebeurd wordt beslissend voor de toekomst....

Deel Deze Pagina