1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Binnenkort kan je in NL door de VS worden opgepakt!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jajojo, 19 jun 2003.

1. Die Amerikanen willen zich ook overall mee bemoeien. Ze richten zich daar in de politiek voornamelijk op het buitenland om te proberen zo alle binnelandse problemen te verdoezelen.
    De wereld is niet van hun ofzo, al beginnen ze dat idee aardig te krijgen volgens mij.
    Ze lokken je in America uit om iets crimineel's te doen en dan slaan ze je met veel geweld in de boeien:{
    Wat moet ik me hier nou bij gaan voorstellen?
    Die 'cops' gaan dan zeker hier in Nederland mensen zo gek maken om pillen op te sturen naar de States.
    Zodra het in de TPGbus op de hoek van je straat ligt.... ben jij onderweg naar Texas}:]

Laat die Americanen lekker hun eigen criminelen lastig gaan vallen.
    Ik vind Amerika nou ook niet echt een voorbeeld van hoe het allemaal zou moeten. Straks loopt iedere gek hier ook met een blaffer over straat.

Maarja, die knakker met die Beverstaart op z'n voorhoofd durft natuurlijk toch geen nee te zeggen tegen de grote meneer Bush.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2003
  2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij gaat Amerika op dit moment steeds meer op zijn strepen staan omdat ze voelen dat hun macht langzaam wegsijpelt. Ze willlen andere landen door krachtsvertoon laten denken dat ze nog steeds zo machtig zijn als ongeveer 10 jaar geleden, maar op een gegeven moment gaat iedereen (de andere landen) vanzelf inzien dat het niet meer het overmachtige Amerika is dat ze nu de wil probeert op te leggen.

Geef het nog een paar jaar, volgens mij kan het nooit langer duren (tenzij de VS makkelijke bondgenoten als NL gaat zoeken, dan houden ze het toneelstukje nog wel langer vol denk ik).

3. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, lijkt wel een beetje de gestapo (zeg het maar voor 25 juni, straks wordt ik opgepakt).

Wat komt er straks? Gaan straks alle mensen uit landen die volgens bush de as van het kwaad zijn in gaskamers verdwijnen? Als ie dat dan niet al doet.
    :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dus jij zet elke keer met afkeer je xbox aan :p

trouwens ff serieus waarom is je naam dan nycity?

Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  5. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    je kutn amerika als land haten.....of je kunt iedereen en alles in/uit amerika haten.....das een groot verschil

6. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    een wereldoorlog begint door een ander land te haten. Die lui raken in paniek van drugs en willen het oplossen. Al die toeristen die hier komen blowen moet kunnen van mij, maar het lijkt me nog steeds stug dat ze mij gaan oppakken als ik een joint geef aan 1 of andere gekke Amerikaan.

Maar haten hierom? Als Nederland zoiets tekent, dan moet je je er gewoon aan houden en dus dit soort dingen vergeten.

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als Nederland zoiets tekent, maakt het het nog niet goed.....of dat je het er mee eens bent.....of het maakt Amerika niet minder bemoeizuchtig....het enige wat dat betekent is dat balkelende een stumper is zonder ruggengraat....maar dat wisten we al.....

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nederland tegen Irak oorlog? Volgens mij waren er zeker wel mensen voor de oorlog..

Het klinkt misschien stom maar ik was er ook voor...
    kinderen en vrouwen/onschuldige slachtoffers ga ik nu niet over praten...

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Sorry hoor, maar je argumentatie klinkt nu nogal dom en kortzichtig. Leg het eens wat uitgebreider uit. Dan weet ik namelijk of ik hier op moet reageren of niet.

10. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    1 woord:

grote onzin.

11. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    3 woorden:

jij kan niet tellen

:+

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    There we go again....:{

nja, Waarom zou je voor de Irak oorlog zijn?

- Saddam is al 10 jaar onduidelijk
    - Saddam was (is beter) al 10 jaar onduidelijk over Antrax en andere giftige gassen/stoffen.
    - De VN-inspecteurs moesten voor ze binnen mochten 10-30 minuten wachten... verdacht??
    - Dit klinkt stom, hiervoor is de oorlog niet begonnen maar toch: De mensen in Irak zijn nu vrij van het regime dat er al 30 jaar was....

moet ik verder gaan?

13. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    dit was misschien dit keer terecht, maar aan wie is het om te bepalen of de mensen in een land onderdrukt worden......misschien aan de VN, maar zeker niet enkel de VS!

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zo beredeneerd vanuit het standpunt van de Iraakse burger kan ik je standpunt volgen. Wat mij echter zorgen baart is de rol van de VS van de komende tijd in de wereldpolitiek. Maar goed, daar ga ik hier geen discussie over voeren aangezien het weer zo'n blaatdiscussie wordt zoals hier http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=20740

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Wat mij zorgen baart eigelijk is het feit dat er nog geen massavernietigings wapens gevonden zijn en dat er al sprake is van een onderzoek betreft Blair wegens het geven van valse informatie.
    Als ze idd niets vinden betekent dat dus niets anders dan dat de oorlog is begonnen met valse redeneringen aan de kant van de VS en engeland.
    Dat baart mij zorgen. Vanaf het begin was ik het al niet eens met de oorlog en twijfelde ik al een beetje aan de intelligenten dienst van de VS en Engeland. Maar ik hoopte toch dat ik het fout had.

En als de VS al liegt en foute info geeft op wereld nivo basis dan zou ik ze moeten vertrouwen als het gaat om het oppakken van individueen in andere landen??????? yeah right

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ben daarom ook erg benieuwd of de VS inderdaad de mogelijkheid krijgt om Nederlanders op te kunnen pakken en ze in hun eigen GEPRIVATISEERDE gevangenissen te kunnen gooien. Ellende, de VS begint steeds meer op een klein verwend kind te lijken die zich meer druk maken of je een esthetisch 100% verantwoord leven leidt dan een normaal leven te leiden met alle ups en downs van dien. Verwend omdat het zich gedraagt als een natie die als het niet krijgt wat het wil, direct begint te blaten dat het op hun manier moet en niet anders.

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, en het bewijs daarvan is die "infiltratie-wet" die vorig jaar in Amerika aangenomen (door de Senaat geloof ik?) is, waardoor de Vs in het geval van een proces tegen een amerikaan in het buitenland en specifiek in Nederland (Den Haag) met groot machtsvertoon het desbetreffende land binnen mag vallen om de persoon te "bevrijden". Oftewel, het uitleverlijntje loopt maar 1 kant op.

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik hoop van ganse harte dat dat niet gaat gebeuren.. En dan zeker niet voor onze allochtone medeburgers...! Want je wil niet als nederlandse neger in een geprivatiseerde gevangenis in texas zitten.!!
    (voordat ik commentaar krijg hiermee wil ik dus niet zeggen dat alle allochtonen crimineel zijn etc etc bla bla)

Tja het is de VS way or the highway....... Ik vind dat ze eerst maar eens de interne ellende daar moeten aanpakken zoals het hoge rasicme, de ghetto's, het onderdrukken van de Natives voordat ze zich bemoeien met andere landen ..

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik ben bang dat dat (...de interne ellende aanpakken zoals het hoge rasicme, de ghetto's, het onderdrukken van de Natives voordat ze zich bemoeien met andere landen...) niet gaat lukken. Op het moment dat er voorrang wordt verleent om te bespreken of franse frietjes 'freedom fries' genoemd moeten worden ipv. een binnenlandse economische kwestie te bespreken [verhoging van accijnzen], dan gaat het gewoon niet happenen. De VS regering legt op dit moment de prioriteiten helemaal verkeerd. Waarom kleine drugscriminelen aanpakken terwijl bij wijze van spreken de grote heren in de overheid zelf zitten.

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Zolang daar het bezit van geweren niet verboden wordt (nu wordt het bijna gestimuleerd) neem ik ze sowieso niet serieus als ze kritiek hebben op ons land & politiek & regels.

Deel Deze Pagina